Nee de andere vinden ze veuls te luidruchtig, alleen als ze eten hebben is het heel intressant en kunnen ze ook wel alles met ze doen, maar liever nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM.
Wat een heerlijke spam, wat leuk, die badjes ook, ik wil Pim ook![]()
Echt I love Pim.
Wat is het toch een dropje.
De andere dogs zijn niet zo weg van de kids???
En Tessje
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:56 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een paar foto's van Lola om het topic een beetje in leven te houden. Inmiddels begint het puppygedrag wat af nemen maar verder blijft het een dolenthousiaste hond als ze iemand tegenkomt.
Nou hè, das echt een poseertalentquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:10 schreef Guess. het volgende:
Tess is en blijft een schatje,ze poseert altijd zo mooi!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef Dandilion het volgende:
Die Chico-laatje van jou kan er anders ook wat van!!!
Whehehehehe, welke had je dan niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
Wat een heerlijke foto's Oh-Oh,hoe Kees aan het genieten is op de laatste foto![]()
Sjonnie groeit ook flink hoor! Sinds ik zwanger ben droom ik vaak vreemd,nu heb ik vanacht toch gedroomd dat ik die 4 van jou in huis had en niemand mocht het weten,echt het moet niet gekker worden hoor....
Ow ja,nou je het zegt ik kan me geen pup herinneren en ze waren echt met z'n 4e dus Sjon zal er wel niet bij zijn geweest,vooral Chico en Billy waren in beeld,echt ik werd dus zwetend wakker bang dat iemand het zou ondekken en m'n eigen honden waren nergens te bekennenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe, welke had je dan niet?
Want ik heb dr 5 hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Clubmatch ergens denk ik he?
Spannend en superleuk, heel veel succes en veel foto's maken he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |