Iedereen weet toch wel dat Casablanca niet de hoofdstad is van Marokko? Dat vind ik een nog vagere keuze.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
En ze liep ook stug door bij het veel lagere bedrag... So?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Montagui het volgende:
Vond Hind wel verdacht met het zakken sjouwen. Toen ze bij het 2e bordje kwamen met de 500000 erop werd er door de heren gediscussieerd, maar Hind liep eigenlijk meteen stug door.
Ik wil niet vervelend zijn maar ze zeiden Rabat en dat is de hoofdstad van marokko: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef maan. het volgende:
Ja maar toch logischer dan deze? Dit is absoluut geen hoofdstad van Marokko vind ik? Ooit een toets gemaakt waar meerkeuze had voor hoofdstad Marokko, had ik nooit Rabas gekozen..
Inderdaad. En in ieder aflevering zit ze met een klein spiegeltje haar make-up bij te werken. Hint? Het is eerder irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Rnie het volgende:
Hind is bloedirritant ( Nouja...haar stem dan) de negatieve rillingen lopen over mijn lijf. Bah.
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
Idem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zeg toch al stom? kan ook onnodig zeuren.. Sorry verkeerd gezien/gehoord/gespelt..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfoutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.
Maar over spelling moet jij ook niet te hoog van de toren blazen.![]()
Hind dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Montagui het volgende:
Op dit moment vermoed ik dat de meest hintloze de mol is.
quote:
Had die inderdaad niet goed gezien.. Is niet echt een spelfout maar gewoon een andere stad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfouten
Het moest Amman zijn, de hoofdstad van Jordanië.
Kijk, iemand met een goede kijk op het programmaquote:
quote:De ketting opdracht was een kopie van de vijfde serie van de Amerikaanse mol.
Daar zat destijds een duidelijke aanwijzing over wie de mol was in de achtergrond van de locatie.
Misschien is er deze keer ook zoiets te vinden, al is het wel een heel andere locatie dan toen.
Indeed, dan is het meteen opgelost.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja
Bijna goed:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef Ooi86 het volgende:
Ik hoorde net dat je kan bieden op weten wie de mol is.
www.twitterveiling.nl
http://www.twitterveiling(...)09-6891-2d2bda6899baquote:Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.
Nu hadden ze vogelgeluiden... Sanne Vogel dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
frits is het niet, anders gaat ie toch niet voor een vrij stelling .. ? ?
Als je vrijstelling pakt zoals Frits gisteren deed..dan mag je iig blijven..Iemand die een vrijstelling heeft hoeft nooit naar huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?
Ja daarom ook...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Welke kraai?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef Kinga het volgende:
Die kraai komt wel vaak terug trouwens...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeet niet dat Angela en Karel alleen de kandidaten hebben gezien aan tafel. Zij hadden toen de eerdere afleveringen natuurlijk nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:
Anyway, mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde vanaf aflevering 2; Erik is voor mij de mol. Zijn taktiek is vrij consistent: anderen fouten laten maken, anderen snel steunen wanneer ze op het punt staan een fout te maken. En dat is bij deze groep erg makkelijk. Verder iedereen te vriend houden, op de vlakte blijven. Behulpzaam, maar niet te enthousiast. Erg vlak qua emoties. Bovendien vind ik nog steeds dat hij veel voorkennis lijkt hebben van de spellen. Hij neemt controle en brengt het spel op gang, maar geeft incomplete informatie waardoor anderen of niet blijven doordenken maar gewoon maar doen, of er ontstaan heftige groepsdiscussies waarin individuen hun zin willen doordrijven en daardoor fouten maken. Zijn commentaar tussen door is soms erg dubieus. In aflevering 3 gaf hij aan dat het echte werk nog niet begonnen was; we hadden inderdaad nog niet veel gezien van de mol. En in aflevering 4, wanneer hij zijn vriendschap met Frits bespreekt, praat hij met een listige glimlach om de winnaar heen. En ik kan maar niet vergeten dat Angela, een vrij ervaren vrouw in dit spel, overtuigd was dat Erik de mol is (al liet ze zich erg snel schikken naar Karel zijn mening).
Dat mag ook wel, fun to watchquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hind wel eens de winnares zou kunnen zijn..
bekijkt stil alles vanaf een afstandje en is er nog steeds in
(en ze zeurde ook niet bij het tillen van die zakken zand)
Hmm, leuk gevonden, maar iets te ver gezocht denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef JanJanJan het volgende:
Stelling: wie is de mol-kijkers, zijn zeikers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Waarom veilt die twitterveiling voor haiti geen rood scherm voor Kim? Godskolere wat is dat een iritant wijf, denk dat je met dat geld heel huisjes neer kunt zetten.
Wel. De mol heeft er nix aan om tot het eind te blijven staan. Of hij heeft een vrijstelling (en moet hij een nacht in het bos slapen). Of hij/zij zorgt ervoor dat er extra geld in de pot zit. Daarom vind ik het verdacht dat Hind zich heel makkelijk weg liet zetten door Frits.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
De mol heeft daar wel degelijk iets aan, want met iedere sleutel kwam er geld bij voor de pot, steeds het dubbele van het vorige bedrag.
De laatste in de reeks kan dus de grootste schade aanrichten qua geld weghouden, die vrijstelling doet er dan niet eens toe.
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Dat klopt op zich.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken.
Dat klopt dan weer niet.quote:Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Ja, maar de reeds vrijgesleuteldenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.
Goede beredenering.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
Genoeg topics waarin de hints duidelijk aan het licht kwamenquote:
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
Goed punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
Denk niet dat die telefoon voor niets in het spel zit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Ik heb Manuel niet op twitterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.quote:Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Ah kom... heb je gezien op wat voor matrasjes de anderen moesten slapen? Ik krijg al last van m'n rug als ik daar aan denk...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
Dagboek van de Mol aflevering 4
[..]
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.
dacht dat het pas eind Feb werd opgenomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
Hahah, goeie postquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende: Frits is de enige die het spel speelt, en Arjan is de enige die het spel snapt. De rest? Beeldvulling.
De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Een MOLbiel???quote:Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:
[..]
De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
Ik vind dat laatste zinnetje net iets interessanter meen ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
[..]
Ja, het was wel opvallend dat de "sterke" heren constant een probleem hadden met de zandzakken en dan niet eens ieder 4 zakken wisten te finishen, terwijl Hind zonder moeite met 4 zakken het hele parcours afwandelde.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
of z'n zandzakjes vielen er per ongeluk af.
Ja, ik vroeg me dat ook af. Wat zei PJ nou precies tegen Erik? Iets over een groepje van 3. Ik dacht dat aan het eind van de zandzakkenopdracht zou blijken dat alleen de zakken van het groepje van 3 meetelden ofzo en dat dat het was wat PJ tegen Erik zei. Maar er bleek helemaal niets met dat telefoontje te zijn... vreemd!quote:Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:
[..]
De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
Oooh ik dacht al, waarom komt die opdracht mij zo bekend voor, waar ken ik het toch van...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:38 schreef sverbern het volgende:
Dit las ik net op het wieisdemol.com-forum. Cool filmpje van de Amerikaanse versie.
De ketting opdracht was een kopie van de vijfde serie van de Amerikaanse mol.
Daar zat destijds een duidelijke aanwijzing over wie de mol was in de achtergrond van de locatie.
Misschien is er deze keer ook zoiets te vinden, al is het wel een heel andere locatie dan toen.
Ze zei volgende week.quote:Op zondag 31 januari 2010 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dacht dat het pas eind Feb werd opgenomen
volgens mij lag ook een van de heren op een steen?? (weet ff niet meer wie, degene die in het midden lag!)quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
[..]
Wie is jouw volgende Molquote:Op zondag 31 januari 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt al 3 afleveringen achter elkaar een andere Mol moeten zoeken omdat die van mij er steeds uitvliegt!
Tim, Manuel, Barbara
Whot, een openbare plaats? En op die Twitterveiling wordt gewoon een plaats geveild?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Stond er op de muur niet iets wat je kon lezen als "four eyes", (iiii) en dat de mol een bril had??quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Oooh ik dacht al, waarom komt die opdracht mij zo bekend voor, waar ken ik het toch van...
Maar van The Mole US serie 5 dus! Die serie heb ik ooit op youtube gekeken toen 'ie daar nog helemaal opstond... Zo geweldig!
Ik weet alleen niet meer wat die hint daar was..
Frits liep te klagen dat hij precies op een steen lag, maar omdat hij die nacht buiten geslapen heeft, heeft hij geen last van die steen gehadquote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
volgens mij lag ook een van de heren op een steen?? (weet ff niet meer wie, degene die in het midden lag!)
rotspel, wordt teveel gedramt en te weinig gespeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw dan hadden die andere 2 wel mooi de ruimtequote:Op zondag 31 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Frits liep te klagen dat hij precies op een steen lag, maar omdat hij die nacht buiten geslapen heeft, heeft hij geen last van die steen gehad
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wie de Mol isquote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
(...) vind dit in elk geval geen leuke widm serie.
Mwah, ik heb hetzelfde... of dat nou komt door het afscheid van Manuel en dan toch zogenaamd nog een afvaller aanwijzen, of dat het door de wijziging van de uitzendtijd vorige week komt weet ik niet, maar na vorige week vind ik het niet leuk meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wie de Mol is
Precies, ze laten vast niet voor niets zien dat hij in het pikkedonker zit te eten van de BBQ, ik geloof niet dat hij de hele nacht buiten in het bos lag te slapen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohw dan hadden die andere 2 wel mooi de ruimtehmmmm
Wat ik trouwens raar vond, frits moest de hele nacht in het bos blijven... en vervolgens loopt hij in het donker te spoken. Hij ging eten van de bbq eten (die nog aanstond??) en dingen uit de bus halen... vreemd?
toen de rest wakker werd, en het dus ochtend was, was het wel licht. nah ja het zal wel weer... vind dit in elk geval geen leuke widm serie.
Volgens mij zijn ze allemaal de mol!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wie de Mol is
Volgens mij is niemand de molquote:Op zondag 31 januari 2010 21:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allemaal de mol!!!
Ja vanwege het 10 jarige jubileumquote:Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is PJH..... dat verklaart ook gelijk waarom hij vanaf het begin wist wie de mol was
zou jij een vrijstelling willen hebben als deelnemer en daarmee zeker weten dat je de volgende ronde door komt?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vindt het trouwens vreemd dat iedereen zo richting Frits zit. Even serieus; zou jij als deelnemer aan dit programma en je bent de mol, de hele nacht op de grond in de kou te slapen als je daarmee 1600 euro voor de rest wegkaapt?
Nee, maar als hij de mol is, dan denk ik niet dat 'ie daar echt de hele nacht heeft gelegen. Sowieso werd in het midden gelaten hoe laat 'ie weer los was (het was in ieder geval nog behoorlijk donker). Daarnaast kun je als Mol ook weleens iets niet-typisch-Mol doen: juist om wat verwarring te zaaien.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vindt het trouwens vreemd dat iedereen zo richting Frits zit. Even serieus; zou jij als deelnemer aan dit programma en je bent de mol, de hele nacht op de grond in de kou te slapen als je daarmee 1600 euro voor de rest wegkaapt?
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef SwitSok het volgende:
Maar nog ff over Frits en die laatste opdracht. Zoals ik het zie is hij fanatiek en wil hij winnen. Dan is zijn actie bij de laatste opdracht toch logisch? 1600 in de pot + vrijstelling of 3200 en kans om eruit te vliegen. Dan kan ik zijn keuze dus wel begrijpen. Andere lui vertrouwen hem misschien wat minder maar dat kan ook weer voordelig zijn in het spel.
Verder moet je er rekening mee houden dat in de tijd dat de groep aan het eten is hij al aan de ketting ligt. Simpel gezegd: als de groep gaat slapen dan ligt hij daar al een tijdje. Ook wanneer we hem 'los' zien komt er duidelijk 'dag 7' in beeld (of wat voor dag dan ook) dus is het al ergens 's morgens vroeg. Verder lijkt het me logisch dat ze hem niet honger laten lijden en hem later nog wel ff wat te drinken en eten gunnen.
Anders overlijd ie straks en moeten ze hem begraven en dan denken mensen weer: aha begraven --> onder de grond --> mol --> Frits is de mol
Eh ja? Dat is toch het hele doel van jouw als mol?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik had daar net op MSN nog een leuke theorie over. Wat nou als de mol zorgde voor een fout antwoord, zodat hij of zij (ik denk nog steeds aan Sanne) alleen in het lokaal moest blijven, maar zodra de anderen weg waren, het lokaal verliet om ergens een opgave te veranderen, om zo te zorgen dat die sowieso fout beantwoord zou worden en er dus weer een kandidaat minder over zou zijn?quote:Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef schaap001 het volgende:
Zoals in dat schooltje: de mol kan maar in 1 groep tegelijk zitten, maar omdat iedereen zo slecht presteert is het moeilijk te zeggen of er gemold is en zo ja door wie. Iedereen wist bijna niks en was te laat buiten.
dan is het spel weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had daar net op MSN nog een leuke theorie over. Wat nou als de mol zorgde voor een fout antwoord, zodat hij of zij (ik denk nog steeds aan Sanne) alleen in het lokaal moest blijven, maar zodra de anderen weg waren, het lokaal verliet om ergens een opgave te veranderen, om zo te zorgen dat die sowieso fout beantwoord zou worden en er dus weer een kandidaat minder over zou zijn?
Dat lijkt me nou typisch iets wat je nu niet ziet, maar wat ze tijdens de laatste aflevering zo maar zouden kunnen laten zien.
De mol mag fucken wat hij wilt. als hij maar niet gezien/ontdekt wordt....toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het spel weg.
Dat zou wel heel ernstig zijn als de programmamakers dat toe zouden staan.
Als de kandidaten nou wat meer hun best deden, zou het volgens mij al een stuk spannender zijn...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef Rnie het volgende:
Hebben jullie het idee dat de opdrachten wat minder worden naarmate de jaren vorderen? Ik volg Wie is de mol al sinds George de mol was. Het kan aan mij liggen hoor...maar de opdrachten (vroegah) waren spannender,leuker intenser...delen meer mensen mijn mening?
Surequote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Rnie het volgende:
Kim is de mol![]()
kheb 250.00 gelapt aan de avro
En dat is nou een seizoen wat ik niet gevolgd heb.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Als de kandidaten nou wat meer hun best deden, zou het volgens mij al een stuk spannender zijn...
Die opdracht in dat leslokaal waar Frits water af moest meten, als ik me goed herinner moest dat in de tweede serie ook (met Nico toen).
Valt wel mee vind ik. Bijvoorbeeld in het seizoen met Inge Ipenburg zijn ze gaan abseilen van de hoogste toren van Bangkok, gaan paintballen in buggy's, hadden ze een opdracht op vlotten waarmee ze de rivier af gingen, een opdracht met olifanten, etc. In het seizoen met Dennis als Mol hadden ze zo'n opdracht in een achtbaan, een spannende opdracht in 'n maisveld, zoektocht door Mexico City, die geboobytrapte kamers..quote:Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef Rnie het volgende:
Hebben jullie het idee dat de opdrachten wat minder worden naarmate de jaren vorderen? Ik volg Wie is de mol al sinds George de mol was. Het kan aan mij liggen hoor...maar de opdrachten (vroegah) waren spannender,leuker intenser...delen meer mensen mijn mening?
quote:
Volgens mij ook. De mol heeft als taak te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt, juist door opdrachten te verknallen. En dit is daar natuurlijk een mooie gelegenheid voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
De mol mag fucken wat hij wilt. als hij maar niet gezien/ontdekt wordt....toch?
My thoughtsquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ook. De mol heeft als taak te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt, juist door opdrachten te verknallen. En dit is daar natuurlijk een mooie gelegenheid voor.
De mol verlaat het spel niet, dus het is toch echt Hind die mag vertrekkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:36 schreef SwitSok het volgende:
Ik zie alleen nergens iets dat Sanne zou kunnen manipuleren als je er vanuit gaat dat de 1ste opdracht van de andere tweetallen nooit gemanipuleerd kan worden omdat het drietal dan ook met hun 1ste opdracht bezig is. Blijft er dus weinig over.
Ach ja, ze gaat er donderdag toch uit dus dan zijn we daar ook vanaf
Dat mag de mol nooit ..hehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol verlaat het spel niet, dus het is toch echt Hind die mag vertrekken.
Dat zijn van die simpele instinkers. de mol zal zich op die wijze echt niet verraden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...
Frits zou jij niet 1-2-3 verdenken en dat maakt hem een goeie mol.
Frits is wel fanatiek..Help op wie moet ik stemmen als mol Erik of Fritsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...
Frits zou jij niet 1-2-3 verdenken en dat maakt hem een goeie mol.
Dat moet jij zelf weten, hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frits is wel fanatiek..Help op wie moet ik stemmen als mol Erik of Frits
Ik heb respect voor Frits gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tja... dat kan overal over gaan natuurlijk. Misschien was het moeilijk om molacties uit te voeren omdat het anders te obvious zou worden en had die het daarom zwaar. Of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze quote ik even.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef sverbern het volgende:
[..]
Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed op
Hoop met je meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef n0ir het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring weddenschappen (rondjes bier) gezet op dat Kim er donderdag uitvliegt, ik ga met extra spanning kijken.
Fototheorie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef SMutzskii het volgende:
Wie gaat er volgens de ''foto-theorie'' uit?
Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...quote:
Ja, maar deze ken ik nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...
Dan zoek je maar even terug.quote:
zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Kim...?
Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.
de volgende afvaller.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?
Nee kan ik niet ..krijg elke week MolMailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef sverbern het volgende:
[..]
Als je Japans kunt dan kun je in aflevering 5 de mol ontmaskeren, volgens PJH
Hind staat verder naar voren, dus als deze foto de afvallers in juiste volgorde van voor naar achter heeft staan is Hind de volgende afvaller.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Kim moet eruit. Is dat de betekenis dat je dan afvaller bent.
En die taal en cultuur komen in de opdrachten goed naar voren, volgens mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:27 schreef Gijs-H het volgende:
Dat is niet waar, niet japans kunnen. Alleen kennis hebben van de Japanse cultuur en taal. Dat is heel wat anders... Je weet het nooit bij dit programma.
Het lijkt wel alsof je op de foto van Erik linksboven in de hoek (vlakbij de A van Avro) een vage foto van een mol ziet, van het echte dier dus. Haha maar dat zal wel weer helemaal niks zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:58 schreef Veerboot het volgende:
De verborgen links (zie hier, hier en hier de voorgaande) in de video uit de MolMail van deze week zitten hier:
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_x5_1.wmv
[ afbeelding ]
verwijst naar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_x5_2.wmv
Iemand die er al iets achterliggends uit weet te halen?
Ze gaan in de aflevering van morgen idd varen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Gijs-H het volgende:
In het moldagboek 4 staat een rare zin: "Maar daar vaar ik alleen maar wel bij..."
Is dit een aanwijzing? In de volgende aflevering gaan ze varen. Misschien zit er iemand alleen in een bootje ofzoiets?:S
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:54 schreef Kickmaster het volgende:
ik vind er geen zak meer aan
Nee, ik heb het even frame voor frame afgespeeld, maar ik zie ook niks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Smurfin het volgende:
Iemand zou iets gezien hebben;
In de laatste aflevering waar Erik zich scheert, 18:15 min., zou het logo van widm in het vieze spiegeltje te zien zijn. Ik zie het niet, misschien iemand anders?
Dit is mijn eerste jaar WIDM ooit en ik vind het heel leuk om te kijken. Misschien wel leuker omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.quote:
grote kans als je Vogel heetquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:51 schreef dfnk het volgende:
Ik ben benieuwd wie er uitgaat morgen, maar blijf nog altijd bij Sanne als de Mol.... Zou dus kut zijn als ze er uit vliegt..
De poster met het 'mol logo' is gekreukt. Bij Frits zie je dat ook, maar daar valt het licht er net iets anders op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:53 schreef Faerie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je op de foto van Erik linksboven in de hoek (vlakbij de A van Avro) een vage foto van een mol ziet, van het echte dier dus. Haha maar dat zal wel weer helemaal niks zijn.Als je zo gaat zoeken zie je zoveel hints...
Sanne en Hind staan op gelijke hoogte, maar denk dat Hind eruit gaat, zij staat met haar lichaam ook verder naar voren. Of zouden ze allebei gaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Kim...?
Of zouden ze die volgorde niet meer aanhouden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Sanne en Hind staan op gelijke hoogte, maar denk dat Hind eruit gaat, zij staat met haar lichaam ook verder naar voren. Of zouden ze allebei gaan?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste jaar WIDM ooit en ik vind het heel leuk om te kijken. Misschien wel leuker omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.
Als de afvaller van vanavond weer klopt met de volgorde van die foto, dan ben ik overtuigd en is Erik de mol.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of zouden ze die volgorde niet meer aanhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef .aeon het volgende:Zou je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:30 schreef .aeon het volgende:
Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op het schiereiland.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
Lekker tijdrovend om mensen eerst van eiland te laten wisselen, terwijl er al mensen staan.
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsenquote:
quote:
Inderdaad, volgens mij hoef je alleen 1 iemand op dat schiereiland te zetten en dan kun je onderdelen gaan vervoeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsen.
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
Als Sanne de Mol was, had ze minder moeite kunnen doen met dat onderdeel optillen. Niemand die haar op dat moment zag.
Nu gaat het wel, maar bij de intro leek de bas veel te hardquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Las ik vorige week ook al opmerkingen over. Het is hier toch echt allemaal prima verstaanbaar.
TUNNELVISIE!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?
Dat wil ze alleen laten denken, hoop ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Pistoleke het volgende:
Jezus die Hind is echt zo debiel bezig. Wil ze duidelijk maken dat ze de mol is ofzo?!
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:
Nou, ieder jaar verbaas ik me dat er dus echt domme mensen zijn...
Ik zie juist meer aanwijzingen voor Sanne!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig nu toch wel heel erg naar Arjen als Mol
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef marcodej het volgende:
Op basis van deze opdracht zijn Sanne en Arjen verdacht. Dat is duidelijk.
Anniek vorig jaar was ook echt dom. En niet eens de molquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want?
Ze hadden een goed schema.
Alleen qua personen klopte het niet. Maar dat is niet hun schuld. Sommigen wilden nou eenmaal varen en anderen niet.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is niet gek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |