abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77453895
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:30:55 #104
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77454039
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
Goede beredenering.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77454896
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:

[..]

Goede beredenering.
Genoeg topics waarin de hints duidelijk aan het licht kwamen .
Als hij het is ben ik er trots op dat ik zijn gebarentaal heb gevonden.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:38:29 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77457985
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 januari 2010 @ 20:11:14 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77459065
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77460031
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
pi_77460144
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
Goed punt.

Verder ben ik het eens met wat al meer gezegd is, iedereen loopt zo te kutten dat er niet eens een mol nodig is.
*verwijderd door Admin*
pi_77460349
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77460517
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Denk niet dat die telefoon voor niets in het spel zit.
*verwijderd door Admin*
pi_77463943
tvp
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:52:18 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77464300
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb Manuel niet op twitter
pi_77466819
Erik is dus de mol waarschijnlijk, maar wat wel grappig is bij Frits, eerst zit hij te zeiken (en terecht) dat iedereen voor de pot moet gaan een keer en dan doet hij het zelf niet .
pi_77467419
Dagboek van de Mol aflevering 4
quote:
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.
pi_77467877
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
[..]

Ah kom... heb je gezien op wat voor matrasjes de anderen moesten slapen? Ik krijg al last van m'n rug als ik daar aan denk...

Hind had nog nooit gekampeerd trouwens. Zij zou geen slechte nacht hebben gehad?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77468053
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
dacht dat het pas eind Feb werd opgenomen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77468759
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende: Frits is de enige die het spel speelt, en Arjan is de enige die het spel snapt. De rest? Beeldvulling.
Hahah, goeie post .
Ik denk ook al een tijdje dat Frits, Arjen en Erik met z'n drie de finale halen, ben heel benieuwd!
pi_77468988
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77469250
zodat wij vreemde complet theoriën gaan bedenken
pi_77469922
Opvallendste vond ik dat Arjen half buiten beeld vond dat ie ook wel even zijn zandzakjes mocht laten vallen....mijns inzien was dit of:
-Arjen wil Erik laten weten dat ook hij opzichtig/overdreven zandzakjes kan laten vallen
-Arjen achteraan loopt, half buiten beeld van de camera en denkt dit is een goed moment om te mollen en net als Erik meer zandzakjes te verliezen/kapot te maken
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
pi_77474252
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:

[..]

De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
Een MOLbiel???
pi_77474874
of z'n zandzakjes vielen er per ongeluk af.
pi_77475107
quote:
[..]

Ik vind dat laatste zinnetje net iets interessanter meen ik.
Het vertrouwen is weg, bedoelt Erik hier dat het vertrouwen weg is met Frits, moet wel hm.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:31:57 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77475409
Ik heb echt al 3 afleveringen achter elkaar een andere Mol moeten zoeken omdat die van mij er steeds uitvliegt!

Tim, Manuel, Barbara
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:34:29 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77475482
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
of z'n zandzakjes vielen er per ongeluk af.
Ja, het was wel opvallend dat de "sterke" heren constant een probleem hadden met de zandzakken en dan niet eens ieder 4 zakken wisten te finishen, terwijl Hind zonder moeite met 4 zakken het hele parcours afwandelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_77475801
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ja, ik vroeg me dat ook af. Wat zei PJ nou precies tegen Erik? Iets over een groepje van 3. Ik dacht dat aan het eind van de zandzakkenopdracht zou blijken dat alleen de zakken van het groepje van 3 meetelden ofzo en dat dat het was wat PJ tegen Erik zei. Maar er bleek helemaal niets met dat telefoontje te zijn... vreemd!
pi_77475934
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:38 schreef sverbern het volgende:
Dit las ik net op het wieisdemol.com-forum. Cool filmpje van de Amerikaanse versie.

De ketting opdracht was een kopie van de vijfde serie van de Amerikaanse mol.
Daar zat destijds een duidelijke aanwijzing over wie de mol was in de achtergrond van de locatie.
Misschien is er deze keer ook zoiets te vinden, al is het wel een heel andere locatie dan toen.

Oooh ik dacht al, waarom komt die opdracht mij zo bekend voor, waar ken ik het toch van...
Maar van The Mole US serie 5 dus! Die serie heb ik ooit op youtube gekeken toen 'ie daar nog helemaal opstond... Zo geweldig!
Ik weet alleen niet meer wat die hint daar was..

[ Bericht 8% gewijzigd door Marissaatje op 31-01-2010 13:56:57 ]
pi_77476176
Die dagboekenhint is trouwens wel goed.

Maar als ik de makers was, zorgde ik dat de volgende eerste letters nog L en dan bijv S en A waren.
En dan dus daarna iets heel anders. DE MOL SAzwd ofzo.

Ik neem ten minste aan dat de makers ook liever hebben dat de mol voorlopig nog niet ontmaskerd wordt.
*verwijderd door Admin*
  zondag 31 januari 2010 @ 14:25:25 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77477140
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dacht dat het pas eind Feb werd opgenomen
Ze zei volgende week.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:47:02 #131
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_77477785
Als ik zie hoe veel mensen hier Erik verdenken, kon hij er de komende aflevering nog wel eens uitvliegen.
pi_77477867
quote:
[..]

volgens mij lag ook een van de heren op een steen?? (weet ff niet meer wie, degene die in het midden lag!)

rotspel, wordt teveel gedramt en te weinig gespeelt.
  zondag 31 januari 2010 @ 14:52:44 #133
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_77477978
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt al 3 afleveringen achter elkaar een andere Mol moeten zoeken omdat die van mij er steeds uitvliegt!

Tim, Manuel, Barbara
Wie is jouw volgende Mol ?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 31 januari 2010 @ 14:54:00 #134
128056 MrManiak
pi_77478011
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

Whot, een openbare plaats? En op die Twitterveiling wordt gewoon een plaats geveild?
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 31 januari 2010 @ 14:59:50 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77478189
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Oooh ik dacht al, waarom komt die opdracht mij zo bekend voor, waar ken ik het toch van...
Maar van The Mole US serie 5 dus! Die serie heb ik ooit op youtube gekeken toen 'ie daar nog helemaal opstond... Zo geweldig!
Ik weet alleen niet meer wat die hint daar was..
Stond er op de muur niet iets wat je kon lezen als "four eyes", (iiii) en dat de mol een bril had??

Ik weet dat die hint ergens gestaan had, maar niet meer in welk spel
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 31 januari 2010 @ 15:02:06 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77478253
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
volgens mij lag ook een van de heren op een steen?? (weet ff niet meer wie, degene die in het midden lag!)

rotspel, wordt teveel gedramt en te weinig gespeelt.
Frits liep te klagen dat hij precies op een steen lag, maar omdat hij die nacht buiten geslapen heeft, heeft hij geen last van die steen gehad
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 31 januari 2010 @ 16:05:55 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77480033
Okay, de laatste aflevering van de serie van The Mole waar diezelfde oprdracht in voorkwam nog weer even gekeken en er was die aflevering idd een hidden clue, alleen niet die four eyes clue die ik net noemde (die kwam uit een andere aflevering)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77480189
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Frits liep te klagen dat hij precies op een steen lag, maar omdat hij die nacht buiten geslapen heeft, heeft hij geen last van die steen gehad
Ohw dan hadden die andere 2 wel mooi de ruimte hmmmm

Wat ik trouwens raar vond, frits moest de hele nacht in het bos blijven... en vervolgens loopt hij in het donker te spoken. Hij ging eten van de bbq eten (die nog aanstond??) en dingen uit de bus halen... vreemd?

toen de rest wakker werd, en het dus ochtend was, was het wel licht. nah ja het zal wel weer... vind dit in elk geval geen leuke widm serie.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:01:33 #139
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77483222
Waarom praat die Hind tegen de andere deelnemers alsof ze net uit Marokko is overgekomen, maar tegen de camera gewoon ABN
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:38:14 #140
128056 MrManiak
pi_77484036
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

(...) vind dit in elk geval geen leuke widm serie.
Dat zeg je alleen maar omdat je niet weet wie de Mol is
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 31 januari 2010 @ 18:39:57 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77484088
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hetzelfde... of dat nou komt door het afscheid van Manuel en dan toch zogenaamd nog een afvaller aanwijzen, of dat het door de wijziging van de uitzendtijd vorige week komt weet ik niet, maar na vorige week vind ik het niet leuk meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77486259
pi_77486440
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ohw dan hadden die andere 2 wel mooi de ruimte hmmmm

Wat ik trouwens raar vond, frits moest de hele nacht in het bos blijven... en vervolgens loopt hij in het donker te spoken. Hij ging eten van de bbq eten (die nog aanstond??) en dingen uit de bus halen... vreemd?

toen de rest wakker werd, en het dus ochtend was, was het wel licht. nah ja het zal wel weer... vind dit in elk geval geen leuke widm serie.
Precies, ze laten vast niet voor niets zien dat hij in het pikkedonker zit te eten van de BBQ, ik geloof niet dat hij de hele nacht buiten in het bos lag te slapen.
pi_77489247
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahah!
pi_77491123
TvP
 2011 13" i5 ...
pi_77492207
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:38 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allemaal de mol!!!
  zondag 31 januari 2010 @ 22:21:19 #147
62512 Smurfin
Curiositá
pi_77494001
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze allemaal de mol!!!
Volgens mij is niemand de mol
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_77498675
Tvp
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  maandag 1 februari 2010 @ 11:06:11 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77505983
quote:
Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand de mol
Of het is PJH..... dat verklaart ook gelijk waarom hij vanaf het begin wist wie de mol was
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 1 februari 2010 @ 11:21:35 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77506377
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of het is PJH..... dat verklaart ook gelijk waarom hij vanaf het begin wist wie de mol was
Ja vanwege het 10 jarige jubileum Wie weet.
pi_77509375
terugvindmol
There's a frood who really knows where his towel is.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:49:33 #152
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_77511101
Ik kan me voorstellen dat het erg vevelend is, als je in deze serie de Mol bent. De hele dag loeren op kansen om de boel te saboteren en die vervolgens weer vakkundig verprutst te zien worden. Er valt gewoon niks te mollen omdat de groep zo slecht presteert.

Zoals in dat schooltje: de mol kan maar in 1 groep tegelijk zitten, maar omdat iedereen zo slecht presteert is het moeilijk te zeggen of er gemold is en zo ja door wie. Iedereen wist bijna niks en was te laat buiten.

De zandzakken: daar neig ik qua mol-acties naar de groep Erik-Arjen-Hind, omdat zij een slechte 'brancard' gebouwd hadden en het lopen met zakken daarna ook een drama was.

Bij de kettingen neig ik weer naar Frits (stel dat hij de Mol is): door net te doen alsof hij een vrijstelling nodig heeft, maakt hij zichzelf ten eerste wat minder verdacht.

Verder: door als laatste over te blijven en de rest aan de afspraak te houden om de sleutel te pakken,was hij er zeker van dat niemand anders die vrijstelling zou pakken. Op die manier kon geen enkele niet-Mol speler van de vrijstelling gebruik maken én werd het geld voor de pot gehalveerd. Hij had ook de sleutel kunnen pakken, maar dan zou er dus meer geld te verdiend worden. Zoveel valt er niet te Mollen en nu kon 'ie dat mooi camoufleren door te zeggen dat hij die vrijstelling nodig heeft.

Verder zou het me niets verbazen als 'ie dus ook helemaal niet in dat bos heeft gelegen: zul je in de laatste aflevering zien, dat ze 'm hebben losgemaakt. Ik vond namelijk de andere kandidaten brakker en onderkoelder hun tent uitkomen dan hij. Terwijl Frits zogenaamd ook niet gegeten zou hebben en zonder dekens geslapen.
pi_77513642
Ik vindt het trouwens vreemd dat iedereen zo richting Frits zit. Even serieus; zou jij als deelnemer aan dit programma en je bent de mol, de hele nacht op de grond in de kou te slapen als je daarmee 1600 euro voor de rest wegkaapt?
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 februari 2010 @ 15:13:54 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77513913
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:07 schreef StefanKollaart het volgende:
Ik vindt het trouwens vreemd dat iedereen zo richting Frits zit. Even serieus; zou jij als deelnemer aan dit programma en je bent de mol, de hele nacht op de grond in de kou te slapen als je daarmee 1600 euro voor de rest wegkaapt?
zou jij een vrijstelling willen hebben als deelnemer en daarmee zeker weten dat je de volgende ronde door komt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 februari 2010 @ 15:15:40 #155
135509 schaap001
pi_77513978
quote:
Nee, maar als hij de mol is, dan denk ik niet dat 'ie daar echt de hele nacht heeft gelegen. Sowieso werd in het midden gelaten hoe laat 'ie weer los was (het was in ieder geval nog behoorlijk donker). Daarnaast kun je als Mol ook weleens iets niet-typisch-Mol doen: juist om wat verwarring te zaaien.

In het algemeen denk ik, dat het niet eens zo makkelijk is om de Mol te zijn. Je moet toch goed opletten, voorzichtig zijn, slim, sluw, snel, 24-7 op je woorden letten noem maar op. Alleen daarom valt een Sanne voor mij al af: lief maar sullig. Dat was Jon vorig jaar ook wel, maar die was ook nog eens sluw: dat kon je mooi zien bij die one-way mirror ondervraging in de grot.

[ Bericht 9% gewijzigd door schaap001 op 01-02-2010 15:20:53 ]
pi_77515589
Maar nog ff over Frits en die laatste opdracht. Zoals ik het zie is hij fanatiek en wil hij winnen. Dan is zijn actie bij de laatste opdracht toch logisch? 1600 in de pot + vrijstelling of 3200 en kans om eruit te vliegen. Dan kan ik zijn keuze dus wel begrijpen. Andere lui vertrouwen hem misschien wat minder maar dat kan ook weer voordelig zijn in het spel.

Verder moet je er rekening mee houden dat in de tijd dat de groep aan het eten is hij al aan de ketting ligt. Simpel gezegd: als de groep gaat slapen dan ligt hij daar al een tijdje. Ook wanneer we hem 'los' zien komt er duidelijk 'dag 7' in beeld (of wat voor dag dan ook) dus is het al ergens 's morgens vroeg. Verder lijkt het me logisch dat ze hem niet honger laten lijden en hem later nog wel ff wat te drinken en eten gunnen.
Anders overlijd ie straks en moeten ze hem begraven en dan denken mensen weer: aha begraven --> onder de grond --> mol --> Frits is de mol
pi_77518236
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef SwitSok het volgende:
Maar nog ff over Frits en die laatste opdracht. Zoals ik het zie is hij fanatiek en wil hij winnen. Dan is zijn actie bij de laatste opdracht toch logisch? 1600 in de pot + vrijstelling of 3200 en kans om eruit te vliegen. Dan kan ik zijn keuze dus wel begrijpen. Andere lui vertrouwen hem misschien wat minder maar dat kan ook weer voordelig zijn in het spel.

Verder moet je er rekening mee houden dat in de tijd dat de groep aan het eten is hij al aan de ketting ligt. Simpel gezegd: als de groep gaat slapen dan ligt hij daar al een tijdje. Ook wanneer we hem 'los' zien komt er duidelijk 'dag 7' in beeld (of wat voor dag dan ook) dus is het al ergens 's morgens vroeg. Verder lijkt het me logisch dat ze hem niet honger laten lijden en hem later nog wel ff wat te drinken en eten gunnen.
Anders overlijd ie straks en moeten ze hem begraven en dan denken mensen weer: aha begraven --> onder de grond --> mol --> Frits is de mol
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77521503
quote:
Eh ja? Dat is toch het hele doel van jouw als mol?
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 21:58:36 #159
42184 crew  DaMart
pi_77531506
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:49 schreef schaap001 het volgende:
Zoals in dat schooltje: de mol kan maar in 1 groep tegelijk zitten, maar omdat iedereen zo slecht presteert is het moeilijk te zeggen of er gemold is en zo ja door wie. Iedereen wist bijna niks en was te laat buiten.
Ik had daar net op MSN nog een leuke theorie over. Wat nou als de mol zorgde voor een fout antwoord, zodat hij of zij (ik denk nog steeds aan Sanne) alleen in het lokaal moest blijven, maar zodra de anderen weg waren, het lokaal verliet om ergens een opgave te veranderen, om zo te zorgen dat die sowieso fout beantwoord zou worden en er dus weer een kandidaat minder over zou zijn?

Dat lijkt me nou typisch iets wat je nu niet ziet, maar wat ze tijdens de laatste aflevering zo maar zouden kunnen laten zien .
pi_77531596
Hebben jullie het idee dat de opdrachten wat minder worden naarmate de jaren vorderen? Ik volg Wie is de mol al sinds George de mol was. Het kan aan mij liggen hoor...maar de opdrachten (vroegah) waren spannender,leuker intenser...delen meer mensen mijn mening?
De enige echte.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:04:21 #161
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77531764
Denk dat Sanne de mol is, TVP
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_77531929
Kim is de mol

kheb 250.00 gelapt aan de avro
De enige echte.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 februari 2010 @ 22:08:37 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77531972
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik had daar net op MSN nog een leuke theorie over. Wat nou als de mol zorgde voor een fout antwoord, zodat hij of zij (ik denk nog steeds aan Sanne) alleen in het lokaal moest blijven, maar zodra de anderen weg waren, het lokaal verliet om ergens een opgave te veranderen, om zo te zorgen dat die sowieso fout beantwoord zou worden en er dus weer een kandidaat minder over zou zijn?

Dat lijkt me nou typisch iets wat je nu niet ziet, maar wat ze tijdens de laatste aflevering zo maar zouden kunnen laten zien .
dan is het spel weg.
Dat zou wel heel ernstig zijn als de programmamakers dat toe zouden staan.
pi_77532237
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

dan is het spel weg.
Dat zou wel heel ernstig zijn als de programmamakers dat toe zouden staan.
De mol mag fucken wat hij wilt. als hij maar niet gezien/ontdekt wordt....toch?
De enige echte.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:15:13 #165
88233 Steve
Still the best.
pi_77532363
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef Rnie het volgende:
Hebben jullie het idee dat de opdrachten wat minder worden naarmate de jaren vorderen? Ik volg Wie is de mol al sinds George de mol was. Het kan aan mij liggen hoor...maar de opdrachten (vroegah) waren spannender,leuker intenser...delen meer mensen mijn mening?
Als de kandidaten nou wat meer hun best deden, zou het volgens mij al een stuk spannender zijn...
Die opdracht in dat leslokaal waar Frits water af moest meten, als ik me goed herinner moest dat in de tweede serie ook (met Nico toen).
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_77532501
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Rnie het volgende:
Kim is de mol

kheb 250.00 gelapt aan de avro
Sure
pi_77532524
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Steve het volgende:

[..]

Als de kandidaten nou wat meer hun best deden, zou het volgens mij al een stuk spannender zijn...
Die opdracht in dat leslokaal waar Frits water af moest meten, als ik me goed herinner moest dat in de tweede serie ook (met Nico toen).
En dat is nou een seizoen wat ik niet gevolgd heb.
De enige echte.
pi_77532576
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:00 schreef Rnie het volgende:
Valt wel mee vind ik. Bijvoorbeeld in het seizoen met Inge Ipenburg zijn ze gaan abseilen van de hoogste toren van Bangkok, gaan paintballen in buggy's, hadden ze een opdracht op vlotten waarmee ze de rivier af gingen, een opdracht met olifanten, etc. In het seizoen met Dennis als Mol hadden ze zo'n opdracht in een achtbaan, een spannende opdracht in 'n maisveld, zoektocht door Mexico City, die geboobytrapte kamers..
Vorig jaar zijn ze naar Petra gegaan, hebben ze die tocht door de rivier gelopen, die opdracht met de stoomtrein, laserschieten.. en dit seizoen een opdracht op gigantisch hoge brugpijlers, met een helikopter. Vond ik wel spectaculair hoor. Zoveel spectaculairders deden ze in eerdere seizoenen ook niet hoor.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:21:30 #169
128056 MrManiak
pi_77532726
quote:
Ik vindt (...)
Mijn (inte)r(e)views!
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 22:23:22 #170
42184 crew  DaMart
pi_77532815
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Rnie het volgende:

[..]

De mol mag fucken wat hij wilt. als hij maar niet gezien/ontdekt wordt....toch?
Volgens mij ook. De mol heeft als taak te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt, juist door opdrachten te verknallen. En dit is daar natuurlijk een mooie gelegenheid voor.
pi_77532970
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij ook. De mol heeft als taak te zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt, juist door opdrachten te verknallen. En dit is daar natuurlijk een mooie gelegenheid voor.
My thoughts
De enige echte.
pi_77544524
Ik zie alleen nergens iets dat Sanne zou kunnen manipuleren als je er vanuit gaat dat de 1ste opdracht van de andere tweetallen nooit gemanipuleerd kan worden omdat het drietal dan ook met hun 1ste opdracht bezig is. Blijft er dus weinig over.

Ach ja, ze gaat er donderdag toch uit dus dan zijn we daar ook vanaf
  Moderator dinsdag 2 februari 2010 @ 11:43:07 #173
42184 crew  DaMart
pi_77544747
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:36 schreef SwitSok het volgende:
Ik zie alleen nergens iets dat Sanne zou kunnen manipuleren als je er vanuit gaat dat de 1ste opdracht van de andere tweetallen nooit gemanipuleerd kan worden omdat het drietal dan ook met hun 1ste opdracht bezig is. Blijft er dus weinig over.

Ach ja, ze gaat er donderdag toch uit dus dan zijn we daar ook vanaf
De mol verlaat het spel niet, dus het is toch echt Hind die mag vertrekken .
pi_77545183
Wie gaat er volgens de ''foto-theorie'' uit?
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:30:46 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77546475
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

De mol verlaat het spel niet, dus het is toch echt Hind die mag vertrekken .
Dat mag de mol nooit ..hehehe Ik hoop Kim exit.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:18:25 #176
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_77550421
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...

Frits zou jij niet 1-2-3 verdenken en dat maakt hem een goeie mol.
pi_77550457
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...

Dat zijn van die simpele instinkers. de mol zal zich op die wijze echt niet verraden.
De enige echte.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:02:35 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77552132
quote:

Frits is wel fanatiek..Help op wie moet ik stemmen als mol Erik of Frits
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:03:19 #179
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77552159
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat moet jij zelf weten, hè.
pi_77552185
quote:

[..]

Ik heb respect voor Frits gekregen Frits is fanatiek en doet leuk mee.
De enige echte.
pi_77552222
quote:
Tja... dat kan overal over gaan natuurlijk. Misschien was het moeilijk om molacties uit te voeren omdat het anders te obvious zou worden en had die het daarom zwaar. Of zo.
Amen.
pi_77552811
quote:

[..]

Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed op
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:23:00 #183
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77552962
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef sverbern het volgende:

[..]

Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed op
Deze quote ik even.
pi_77553936
Ik heb in mijn vriendenkring weddenschappen (rondjes bier) gezet op dat Kim er donderdag uitvliegt, ik ga met extra spanning kijken .
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:56:59 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77554490
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef n0ir het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring weddenschappen (rondjes bier) gezet op dat Kim er donderdag uitvliegt, ik ga met extra spanning kijken .
Hoop met je mee
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:09:18 #186
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:13:28 #187
135509 schaap001
pi_77555179
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef ralfseltje het volgende:
Was deze al gepost?

[ afbeelding ]
geweldig gevonden
pi_77555321
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef ralfseltje het volgende:
Was deze al gepost?

[ afbeelding ]
Al twee topics terug
pi_77556716
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:31:11 #190
128056 MrManiak
pi_77558240
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef SMutzskii het volgende:
Wie gaat er volgens de ''foto-theorie'' uit?
Fototheorie?
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:33:41 #191
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77558313
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Fototheorie?
Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:36:27 #192
128056 MrManiak
pi_77558391
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef Bragi het volgende:

[..]

Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...
Ja, maar deze ken ik nog niet .
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:37:59 #193
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77558444
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Ja, maar deze ken ik nog niet .
Dan zoek je maar even terug. Heb er zelf geen zin in. Maar gaat over de foto die ze, in het begin van de uitzending geloof ik, laten zien. Degenen die vooraan staat gaat er als eerste uit. Tot nu toe klopte het volgens mij.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:38:57 #194
128056 MrManiak
pi_77558467

Vanavond zoek ik even, eerst even eten
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:00:58 #195
128056 MrManiak
pi_77561524
Mijn (inte)r(e)views!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 februari 2010 @ 19:04:03 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77561674
quote:
zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:11:49 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77562031
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.
Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 februari 2010 @ 19:15:22 #198
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77562203
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?
de volgende afvaller.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:18:23 #199
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_77562332
Weet iemand iets van de Japanse taal en Cultuur? Want dat zal best wel help-en volgens PJH
En toen was die weg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:18:48 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77562347
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

de volgende afvaller.
Nee Kim moet eruit. Is dat de betekenis dat je dan afvaller bent.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:22:39 #201
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_77562529
In het moldagboek 4 staat een rare zin: "Maar daar vaar ik alleen maar wel bij..."
Is dit een aanwijzing? In de volgende aflevering gaan ze varen. Misschien zit er iemand alleen in een bootje ofzoiets?:S
En toen was die weg.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:22:46 #202
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77562673
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb de molMail .
Als je Japans kunt dan kun je in aflevering 5 de mol ontmaskeren, volgens PJH
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:27:51 #204
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_77562765
Dat is niet waar, niet japans kunnen. Alleen kennis hebben van de Japanse cultuur en taal. Dat is heel wat anders... Je weet het nooit bij dit programma.
En toen was die weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')