Iedereen weet toch wel dat Casablanca niet de hoofdstad is van Marokko? Dat vind ik een nog vagere keuze.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
En ze liep ook stug door bij het veel lagere bedrag... So?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Montagui het volgende:
Vond Hind wel verdacht met het zakken sjouwen. Toen ze bij het 2e bordje kwamen met de 500000 erop werd er door de heren gediscussieerd, maar Hind liep eigenlijk meteen stug door.
Ik wil niet vervelend zijn maar ze zeiden Rabat en dat is de hoofdstad van marokko: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef maan. het volgende:
Ja maar toch logischer dan deze? Dit is absoluut geen hoofdstad van Marokko vind ik? Ooit een toets gemaakt waar meerkeuze had voor hoofdstad Marokko, had ik nooit Rabas gekozen..
Inderdaad. En in ieder aflevering zit ze met een klein spiegeltje haar make-up bij te werken. Hint? Het is eerder irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Rnie het volgende:
Hind is bloedirritant ( Nouja...haar stem dan) de negatieve rillingen lopen over mijn lijf. Bah.
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |