Ik ga nu mijn laptop wegleggen en mijn kantoor afsluiten. Tot straksquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
Hier staat nog stamppot boerenkool met spekjes voor de liefhebber
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaarquote:
zoals het hoortquote:
Zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst chorizo en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
eens is de eerste keerquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaar
Ja dit was mijn eerste keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee dank jequote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb jij er ook zoeen etiketje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Mario!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:
ZEG DOE DIE LAPTOP NOU EENS DICHT EN KOM ALS DE DONDER DEZE KANT OP!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier mee
Hij ziet er hard uit maar is zacht van binnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee dank jeziet er te hard uit en heb weinig zin in taai kauwen... ben ik net thuis veelste druk voor geweest
Ja schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ZEG DOE DIE LAPTOP NOU EENS DICHT EN KOM ALS DE DONDER DEZE KANT OP!
Het is ook maar de tekst van een liedje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier mee
Marijkequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mario!Hoe is het met je meisje?
Ik ook niet, troost jequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Waarom eten er hier mensen boeren kool en ikke niet
Het gaat mooi de goede kant opquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
MarijkeGoeigoei
Ze mag vanaf vandaag langer in de lolstoel want haar doorligplek op de stuit is weer een stuk beter geworden, bijna genezen, dus nu mag ze per dag 6,5 uur in de lolstoel
En e tekende vanmiddag mandala's (ze belde me) en en en..... heel goed dus
quote:
Wauw! Da's super goed nieuws!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
MarijkeGoeigoei
Ze mag vanaf vandaag langer in de lolstoel want haar doorligplek op de stuit is weer een stuk beter geworden, bijna genezen, dus nu mag ze per dag 6,5 uur in de lolstoel
En e tekende vanmiddag mandala's (ze belde me) en en en..... heel goed dus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Da's super goed nieuws!!!!![]()
Shampoo met bamboe extract wat geile panda's aan trekt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
Wederom een situatieschets:
[ afbeelding ]
Heb jij jan Vayne op bezoek!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Hier alles okeequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het verder bij jou nu dan?
Hele. Geile. Panda's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Shampoo met bamboe extract wat geile panda's aan trekt?![]()
Je haar danst!
Nee, dat ben ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij jan Vayne op bezoek!![]()
[..]
Hier alles okeeBen alleen wat zenuwachtig voor dat afbouwen, maar verder red ik me wel
Heb zin in het weekend
Oh, ben jij dat!quote:
Het is krijgershaar. Dat ziet er op foto's/tekeningen altijd uit alsof er wind staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doet het dan, heb je zoveel gel gebruikt?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat!Wat heb jij een prachtige blonde lokken
![]()
Ik zie het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is krijgershaar. Dat ziet er op foto's/tekeningen altijd uit alsof er wind staat.
Meer valt er niet uit te leggen. Lees alles maar nog eens goed door.quote:
Een sixpack.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meer valt er niet uit te leggen. Lees alles maar nog eens goed door.
Wat zie je niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het niet
Je poste of hoi, of alleen een smiley.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
WTF waarom is mijn post verwijderd hier?
En wat wil ik uitbeelden? Wees eens duidelijk man.quote:
je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je poste of hoi, of alleen een smiley.
Denk ik.
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul heeft gelijk.
[ONZ FB] Today's match....
timmmmm maakt daar trouwens ook een heel goed punt.
Nice paintskillsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Na stoeprands voorbeeld sacht ik: Laat ik mijn situatie hier ook eens in paint neerknallen
Het is dus een bank
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Daar heb je een punt. Effe wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.
mwa kan beter ff wat zoekenquote:
Nee. Kijk eens rond in de andere SC's (behalve die van KLB dan).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?
schreef SuperwormJim het volgende:quote:
En de motorclub SC niet, want dat zijn echt ontzettend onaardige mensenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Kijk eens rond in de andere SC's (behalve die van KLB dan).
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Pingwingei het volgende:
Wat hebben mensen tegenwoordig tegen de ONZ SCAlsof hier niemand welkom is en alles om de posts draait ofzo
Ja als je in een chat (slowCHAT) binnenkomt midden in een gesprek heb je dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.
Overdrijven is ook een kunst hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Desunoto het volgende:
Dan moet je even de ONZ SC vergelijken in "kliek"achtigheid met de F&F SC. Dan ben je toch even blij met ONZ zeg, nou nou nou..![]()
![]()
Niks tegen de users daar maar bij F&F ben ik gewoon stilletjes weggegaan want iedereen reageerde op elkaar behalve op mij omdat ik net nieuw was. Geen speld tussen te krijgen!
De rest moet niet zo zeuren. Het is toch goed zoals het is nu?
Wees voorzichtig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga eens een SC proberen in een ander subforum. Kijken hoe lang ik het vol hou. En of er een wereld voor mij opengaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga eens een SC proberen in een ander subforum. Kijken hoe lang ik het vol hou. En of er een wereld voor mij opengaat.
En ik mocht je altijd zo graaaaaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
In OUD kom ik nooit dus dat zal ik niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangen![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangen![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wees voorzichtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik doe het nog steeds! Voor hoelang is alleen nog de vraagquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik mocht je altijd zo graaaaaag
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Post maar eens in GRTDOJW. (bestaat dat nog?) Daar is pas een kliekquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, ga het daar ook eens proberenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Post maar eens in GRTDOJW. (bestaat dat nog?) Daar is pas een kliek
Heb ik gedaan omdat BCC daar ook rondhing en mij zei daar ook eens te posten. Niemand reageert daar op je als je iets post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok, ga het daar ook eens proberen
Dat zijn de dingen die er echt toedoen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk, tussen de verhalen over de beste babyvoeding en de voordeligste luiers.
Dalijk ga je nog stukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe het nog steeds! Voor hoelang is alleen nog de vraag
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die er echt toedoen.
Voorlopig op geen van beidequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, 2 posts in 2 andere SC's. Kijken waar ik het meeste reactie op krijg.
Wat heb ik daar nou te zoeken?quote:
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.quote:
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland slingert Elmo naar PUB
Wat zeur je nou, hetzelfde gebeurt hier hoor als er iemand nieuw is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.
Dat is gewoon een andere ONZ. Gewoon de zoveelste SC maar dan met andere users.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HahaIs pub dan beter dan onz
?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, hetzelfde gebeurt hier hoor als er iemand nieuw is.
quote:Het is daar geen msn of twitter.
Jij zat ook in PUB een poosje terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HahaIs pub dan beter dan onz
?
Wat is het hele probleem, wat is dan 't doel van een SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is gewoon een andere ONZ. Gewoon de zoveelste SC maar dan met andere users.
idd klopt, alleen ik heb dyonisiou (Ik denk dat ik 't fout chrijf) niet meer gezienquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zat ook in PUB een poosje terug.
Alle SC's hebben msn en twitter-achtige elementen. Dat uitbannen is zo'n beetje het hele begrip slowchat vermoorden.quote:
neuqsexmeetquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
Dus eigenlijk is het grootste probleem dat we hier te snel gaan?
Probeer KLB eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
In de eerste SC heb ik in ieder geval reactie van 2 mensen. Nu verder kijken.
Daar kan ik gewoon meedoenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer KLB eens.
Hoewel ze daar de vorige keer best aardig tegen mij waren nadat ik 1 topic belachelijk gemaakt was accepteerde ze me.
Misschien komt het door je geslacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer KLB eens.
Hoewel ze daar de vorige keer best aardig tegen mij waren nadat ik 1 topic belachelijk gemaakt was accepteerde ze me.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is wel zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien komt het door je geslacht.
Nee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-ik-vind-Myraela-een-lekker-ding
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Heb jij die? Goh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maarquote:
nee hamsters niet maar hamsterwangetjes zijnquote:
HAHA arme Stoeprandquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maar
ToT, kom er maar inquote:
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.quote:
Je bent mooi zoals je bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
ToT zijn hammie is echt vetquote:
Doelstelling gehaald.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.
hangwangen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
Ik gebruik die PI omdat het cliché is om dat te zeggen. Ik bedoel er verder niks negatiefs mee.quote:
Wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Elmostyle het volgende:
Woeimuffin heeft 2 nieuwe avontuur foto's
oeh oeh oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Elmostyle het volgende:
Woeimuffin heeft 2 nieuwe avontuur foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Ah dank jequote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
oeh oeh oehEn ik dacht dat ik langzaam was met m'n wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe jij moet het nog maar zien te halenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]jij bent OOOOOOOOOUUUUUUUUUUD
maar wel bijna een jaar jonger dan mijn mama
ik ben ALLES aan het uitwassen... dwz 1 grote wasmand met kleding van mij en een 2 persoons bed VOL (berg) broeken truien en tshirts van mijn vriendinquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik langzaam was met m'n was
als ze het afgelopen jaar niks is veranderd zou een enkeling haar wellicht best als milf kunnen beschouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Whehe jij moet het nog maar zien te halen
een MILF?
Whahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben ALLES aan het uitwassen... dwz 1 grote wasmand met kleding van mij en een 2 persoons bed VOL (berg) broeken truien en tshirts van mijn vriendinen dan heb ik dus 2 grote wasmanden met sokken en de rest dan nog aan dekbedzooi en dekentjes en alles
Ben wel een weekje zoet
Wel als het al maandenlang op het bed ligt te stinkenquote:
bkgquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef DeLuna het volgende:
Wat wordt nu de naam van het kindje van ajf?
Je hebt haar al een jaar niet gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
als ze het afgelopen jaar niks is veranderd zou een enkeling haar wellicht best als milf kunnen beschouwen![]()
Ze werd 2 jaar geleden zelfs nog voor mijn vriendin aangezien
Mathijs. Ladi en Bart hadden goed geraden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef DeLuna het volgende:
Wat wordt nu de naam van het kindje van ajf?
Nee hoorquote:
Watte?quote:
sinds november 2008 al niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Je hebt haar al een jaar niet gezien?
als ze lekker is geeft dat niks. alhoewel, ze is je moeder
jou vrouw heet toch "zie"? dan heb je:quote:
Aha. Ik vraag maar niet verder danquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
sinds november 2008 al niet meerohja vorig jaar zomer is ze nog aan de deur geweest dus mja.... doe ermee wat je wilt
Welk gezeik schat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat gezeik nou nog steeds niet over?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jou vrouw heet toch "zie"? dan heb je:
Z-I-E
A-J-F
B-K-G
en kind nr 2 heet dan C-L-H
Van SwJquote:
Dear god.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:10 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
jou vrouw heet toch "zie"? dan heb je:
Z-I-E
A-J-F
B-K-G
en kind nr 2 heet dan C-L-H
Oh dat. Ja achquote:
Ja laat gaanquote:
Ik zal erover ophoudenquote:
Ja goed planquote:
En toen bleef ik alleen achter...quote:
Mooi, kan ie dicht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En toen bleef ik alleen achter...![]()
Noeesquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En toen bleef ik alleen achter...![]()
Toe danquote:
Toch niet ook boerenkool hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
NoeesElmo is er nog
kwas ff eten
Mijn topic, wat doe jij?quote:
Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.quote:
Lasagne.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat verkopen ze niet op Malta dus neeIk heb lasagna gegeten
Wat is dat nou weer voor bullshit? We lopen hier geen users te beledigen, racistisch te zijn of whatever? We doen hier niets mis en toch wordt het gesloten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
Lees mijn post nog eens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit? We lopen hier geen users te beledigen, racistisch te zijn of whatever? We doen hier niets mis en toch wordt het gesloten?
Maar hoe kan dat? Voor meer users? Ik ben hier ook nog niet zo lang en ik was gewoon welkom...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
Ik weet geen andere reactie dan een dikkequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?quote:
Niet, straks gaan alle ONZ-ers in willekeurige topics SC-en omdat er geen SC meer isquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?
Aangezien in het goedemorgen topic ook alleen maar dictatuur is en er al moeilijk gedaan wordt over het zeggen van goeiemorgen.
Ik zal maar zelfmoord moeten plegen denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Myraela het volgende:
Iedere SC heeft een vaste kliek, in tegenstelling tot de meeste staan ze hier tenminste nog open voor andere mensen. Niet dat het mij veel uitmaakt, ik kom ook nog buiten ONZ, maar voor die mensen die nooit buiten de SC kwamen word dit een trauma.
Dictatuur, ik zou er mee oppassen dat gebied verder te gaan verkennen op FOK!, daar ben ik 2 weken door weggeweest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?
Aangezien in het goedemorgen topic ook alleen maar dictatuur is en er al moeilijk gedaan wordt over het zeggen van goeiemorgen.
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet, straks gaan alle ONZ-ers in willekeurige topics SC-en omdat er geen SC meer is
Goed plan, daar zitten geen mods.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Elmostyle het volgende:
Of we verplaatsen ons allemaal naar de PUB SC dan ofzo?
idd, BT is bijna daar altijd afwezig. doen we datquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed plan, daar zitten geen mods.
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Myraela het volgende:
mensen die nooit buiten de SC kwamen
We openen wel watquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okein welk topic gaan we zo verder SC'en dan? Dit is echt het slechtste idee ooit bedacht, nu is alle slowchat centraal en willen ze dat stoppen. onhandig, zo krijg je een wildgroei aan slowchats volgensmij?
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.
Aw, mogen we tot zondag openblijven, om bovengenoemde reden. We schieten ons doel al weken voorbij, een paar dagen langer maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordjequote:
Nee, slowchat is niet toegestaan. Net zo min als bagger. Maar zoals ik al zei zal er af en toe een topic ipv gesloten te worden bestempeld worden als slowchattopic. Eén topic tegelijk dus. En het zal te herkennen zijn aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okein welk topic gaan we zo verder SC'en dan? Dit is echt het slechtste idee ooit bedacht, nu is alle slowchat centraal en willen ze dat stoppen. onhandig, zo krijg je een wildgroei aan slowchats volgensmij?
Daar worden nieuwkomers alleen zo goed als genegeerd heb ik vaak 't ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
KLB heeft ook een SC en is blij met wat positiever ingestelde mensen
Ik kwam hier voor een gezellige SC waar geen kliek was. Deze vond ik, maar nu wordt hij gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.
Joh, vergeet het, het is al beslotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
CODEWOORD DIKBILquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordjeOke, wat wordt het nieuwe woordje
?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Joh, vergeet het, het is al beslotenOver een poosje loopt het elders in ONZ uit de hand en komt er weer een SC-topic
Dan verplaatst de zogenaamde "kliek" zich dus en is daar over 3 weken hetzelfde gezeik?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
KLB heeft ook een SC en is blij met wat positiever ingestelde mensen
We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkeWie opent 'm en wat wordt de OP
? of gewoon plaatje zoals:
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaapt
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
Die posts die jij bedoelt zoals die van gister, die zijn inderdaad ook bloedirritant. Maar ik bv. hoor niet tot de harde kern en/of de wekelijkse meetclub maar ik heb ook niet het idee dat ik erbuiten val als ik hier post. En jij post hier ook vaak gezelligquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.
Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.
Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.
Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet echt het idee dat ik erbuiten val, want ik spreek de ''harde kern'' buiten FOK! om ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.
Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.
Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.
Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Ik zal je missen knul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Ik blijf hier nogquote:
Dat heb ik ook wel eens. Dan denk ik echt, waar gaat dit over?? En om er dan tussen te komen is wel moeilijk. Maar dat heb je in alle SC's wel denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Ik weet dat jij me uit liefde afzeikt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf hier nogDus je hebt altijd nog een vervelend mannetje in de buurt dat je af zit te zeiken
Valt wel meequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan denk ik echt, waar gaat dit over?? En om er dan tussen te komen is wel moeilijk. Maar dat heb je in alle SC's wel denk ik.
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet dat jij me uit liefde afzeikt.
Ik jou ook hoor maantjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem bij deze afscheid van de SC.
+ R.I.P ONZ SC +
"Uit het oog, maar niet uit het hart."Mooi gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem bij deze afscheid van de SC.
+ R.I.P ONZ SC +
"Uit het oog, maar niet uit het hart."Mooie woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op naar KLB!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Goed punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, dat de SC zo'n harde kern is geworden, is mede dankzij de centraal wording van deze SC, nu komen er nl zelden nieuwe mensen bij
Tuurlijk wel, het is daar een dolle boelquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie gaan toch niet allen naar KLB SC heh
Niet zo erg als hier. Ik steek in een boel SCs mijn hoofd wel eens om de hoek, en ik heb niet vaak het gevoel het niet te snappen. Dat was exact mijn punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan denk ik echt, waar gaat dit over?? En om er dan tussen te komen is wel moeilijk. Maar dat heb je in alle SC's wel denk ik.
Wacht maar, die komt er nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo erg als hier. Ik steek in een boel SCs mijn hoofd wel eens om de hoek, en ik heb niet vaak het gevoel het niet te snappen. Dat was exact mijn punt.
Overigens ben ik blij te zien dat jullie het wel accepteren, dat is ook weer een bewijs dat we beter zjin dan de KLB SC, daar had er nu een rel van hier tot tokyo geweest.
My friend, I'll say it clear, I'll state my case, of which I'm certain.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef timmmmm het volgende:
And now,, the end is near, and so we face the final curtain
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de discussie zojuist geopend in de FBquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef timmmmm het volgende:
die bewaren we voor wanneer we straks massaal de KLB SC gaan invaden
Zeg lieverdscheetjepoepje, ik weet precies hoe jij over SC denkt dus wat doe jij?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is daar een dolle boelEn we hebben toestemming van de mods, sterker nog, zijn erheen gestuurd door de mods, dus het is in orde
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
Hee Ez, kom je ook naar KLB SC? Reuzetof
Als deze dicht isquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Ladidadida het volgende:
Hee Ez, kom je ook naar KLB SC? Reuzetof
Waarom niet? Niet hier, dan ergens andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |