Voorlopig op geen van beidequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, 2 posts in 2 andere SC's. Kijken waar ik het meeste reactie op krijg.
Wat heb ik daar nou te zoeken?quote:
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.quote:
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland slingert Elmo naar PUB
Wat zeur je nou, hetzelfde gebeurt hier hoor als er iemand nieuw is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.
Dat is gewoon een andere ONZ. Gewoon de zoveelste SC maar dan met andere users.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HahaIs pub dan beter dan onz
?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, hetzelfde gebeurt hier hoor als er iemand nieuw is.
quote:Het is daar geen msn of twitter.
Jij zat ook in PUB een poosje terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
HahaIs pub dan beter dan onz
?
Wat is het hele probleem, wat is dan 't doel van een SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is gewoon een andere ONZ. Gewoon de zoveelste SC maar dan met andere users.
idd klopt, alleen ik heb dyonisiou (Ik denk dat ik 't fout chrijf) niet meer gezienquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zat ook in PUB een poosje terug.
Alle SC's hebben msn en twitter-achtige elementen. Dat uitbannen is zo'n beetje het hele begrip slowchat vermoorden.quote:
neuqsexmeetquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Myraela het volgende:
Dus eigenlijk is het grootste probleem dat we hier te snel gaan?
Probeer KLB eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef Ezechielk het volgende:
In de eerste SC heb ik in ieder geval reactie van 2 mensen. Nu verder kijken.
Daar kan ik gewoon meedoenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer KLB eens.
Hoewel ze daar de vorige keer best aardig tegen mij waren nadat ik 1 topic belachelijk gemaakt was accepteerde ze me.
Misschien komt het door je geslacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer KLB eens.
Hoewel ze daar de vorige keer best aardig tegen mij waren nadat ik 1 topic belachelijk gemaakt was accepteerde ze me.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is wel zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien komt het door je geslacht.
Nee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-ik-vind-Myraela-een-lekker-ding
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Heb jij die? Goh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maarquote:
nee hamsters niet maar hamsterwangetjes zijnquote:
HAHA arme Stoeprandquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maar
ToT, kom er maar inquote:
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.quote:
Je bent mooi zoals je bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
ToT zijn hammie is echt vetquote:
Doelstelling gehaald.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.
hangwangen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
Ik gebruik die PI omdat het cliché is om dat te zeggen. Ik bedoel er verder niks negatiefs mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |