Misschien komt het door je geslacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer KLB eens.
Hoewel ze daar de vorige keer best aardig tegen mij waren nadat ik 1 topic belachelijk gemaakt was accepteerde ze me.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu wel, in één van de twee. Een inhoudelijke reactie nog wel. Zoals je ziet gaat het er daar anders aan toe. Het is daar geen msn of twitter.
Dat is wel zeker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien komt het door je geslacht.
Nee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Verkapt-ik-vind-Myraela-een-lekker-ding
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Heb jij die? Goh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja indd, ze maakte me belachelijk om mijn hamsterwangen
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maarquote:
nee hamsters niet maar hamsterwangetjes zijnquote:
HAHA arme Stoeprandquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, maar nee, maar ja, maar maar maar
ToT, kom er maar inquote:
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.quote:
Je bent mooi zoals je bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
ToT zijn hammie is echt vetquote:
Doelstelling gehaald.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt mij in verlegenheid gebracht bij Myraela.
hangwangen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal geen hamsterwangetjes.
Ik gebruik die PI omdat het cliché is om dat te zeggen. Ik bedoel er verder niks negatiefs mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |