Ik ga nu mijn laptop wegleggen en mijn kantoor afsluiten. Tot straksquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
Hier staat nog stamppot boerenkool met spekjes voor de liefhebber
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaarquote:
zoals het hoortquote:
Zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst chorizo en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
eens is de eerste keerquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaar
Ja dit was mijn eerste keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee dank jequote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb jij er ook zoeen etiketje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Mario!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:
ZEG DOE DIE LAPTOP NOU EENS DICHT EN KOM ALS DE DONDER DEZE KANT OP!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier mee
Hij ziet er hard uit maar is zacht van binnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee dank jeziet er te hard uit en heb weinig zin in taai kauwen... ben ik net thuis veelste druk voor geweest
Ja schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ZEG DOE DIE LAPTOP NOU EENS DICHT EN KOM ALS DE DONDER DEZE KANT OP!
Het is ook maar de tekst van een liedje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier mee
Marijkequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mario!Hoe is het met je meisje?
Ik ook niet, troost jequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef Trevland het volgende:
Waarom eten er hier mensen boeren kool en ikke niet
Het gaat mooi de goede kant opquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
MarijkeGoeigoei
Ze mag vanaf vandaag langer in de lolstoel want haar doorligplek op de stuit is weer een stuk beter geworden, bijna genezen, dus nu mag ze per dag 6,5 uur in de lolstoel
En e tekende vanmiddag mandala's (ze belde me) en en en..... heel goed dus
quote:
Wauw! Da's super goed nieuws!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
MarijkeGoeigoei
Ze mag vanaf vandaag langer in de lolstoel want haar doorligplek op de stuit is weer een stuk beter geworden, bijna genezen, dus nu mag ze per dag 6,5 uur in de lolstoel
En e tekende vanmiddag mandala's (ze belde me) en en en..... heel goed dus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Da's super goed nieuws!!!!![]()
Shampoo met bamboe extract wat geile panda's aan trekt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
Wederom een situatieschets:
[ afbeelding ]
Heb jij jan Vayne op bezoek!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Hier alles okeequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het verder bij jou nu dan?
Hele. Geile. Panda's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Shampoo met bamboe extract wat geile panda's aan trekt?![]()
Je haar danst!
Nee, dat ben ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij jan Vayne op bezoek!![]()
[..]
Hier alles okeeBen alleen wat zenuwachtig voor dat afbouwen, maar verder red ik me wel
Heb zin in het weekend
Oh, ben jij dat!quote:
Het is krijgershaar. Dat ziet er op foto's/tekeningen altijd uit alsof er wind staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat doet het dan, heb je zoveel gel gebruikt?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat!Wat heb jij een prachtige blonde lokken
![]()
Ik zie het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is krijgershaar. Dat ziet er op foto's/tekeningen altijd uit alsof er wind staat.
Meer valt er niet uit te leggen. Lees alles maar nog eens goed door.quote:
Een sixpack.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meer valt er niet uit te leggen. Lees alles maar nog eens goed door.
Wat zie je niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het niet
Je poste of hoi, of alleen een smiley.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
WTF waarom is mijn post verwijderd hier?
En wat wil ik uitbeelden? Wees eens duidelijk man.quote:
je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je poste of hoi, of alleen een smiley.
Denk ik.
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul heeft gelijk.
[ONZ FB] Today's match....
timmmmm maakt daar trouwens ook een heel goed punt.
Nice paintskillsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Na stoeprands voorbeeld sacht ik: Laat ik mijn situatie hier ook eens in paint neerknallen
Het is dus een bank
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Daar heb je een punt. Effe wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.
mwa kan beter ff wat zoekenquote:
Nee. Kijk eens rond in de andere SC's (behalve die van KLB dan).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?
schreef SuperwormJim het volgende:quote:
En de motorclub SC niet, want dat zijn echt ontzettend onaardige mensenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Kijk eens rond in de andere SC's (behalve die van KLB dan).
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Pingwingei het volgende:
Wat hebben mensen tegenwoordig tegen de ONZ SCAlsof hier niemand welkom is en alles om de posts draait ofzo
Ja als je in een chat (slowCHAT) binnenkomt midden in een gesprek heb je dat ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.
Overdrijven is ook een kunst hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Jullie gebruiken de SC als msn. Als je een uurtje niet meepost, ben je meteen 3 delen verder en snap je er niets meer van.
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Desunoto het volgende:
Dan moet je even de ONZ SC vergelijken in "kliek"achtigheid met de F&F SC. Dan ben je toch even blij met ONZ zeg, nou nou nou..![]()
![]()
Niks tegen de users daar maar bij F&F ben ik gewoon stilletjes weggegaan want iedereen reageerde op elkaar behalve op mij omdat ik net nieuw was. Geen speld tussen te krijgen!
De rest moet niet zo zeuren. Het is toch goed zoals het is nu?
Wees voorzichtig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga eens een SC proberen in een ander subforum. Kijken hoe lang ik het vol hou. En of er een wereld voor mij opengaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ga eens een SC proberen in een ander subforum. Kijken hoe lang ik het vol hou. En of er een wereld voor mij opengaat.
En ik mocht je altijd zo graaaaaagquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
In OUD kom ik nooit dus dat zal ik niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangen![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat is wel zo, in OUD is het ook zo. In allerlei sub fora zijn kliekjes, maar hier worden imho nieuwkomers nog wel met liefde ontvangen![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wees voorzichtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ik doe het nog steeds! Voor hoelang is alleen nog de vraagquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En ik mocht je altijd zo graaaaaag
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Post maar eens in GRTDOJW. (bestaat dat nog?) Daar is pas een kliekquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
Ok, ga het daar ook eens proberenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:06 schreef ajf het volgende:
[..]
Post maar eens in GRTDOJW. (bestaat dat nog?) Daar is pas een kliek
Heb ik gedaan omdat BCC daar ook rondhing en mij zei daar ook eens te posten. Niemand reageert daar op je als je iets post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok, ga het daar ook eens proberen
Dat zijn de dingen die er echt toedoen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk, tussen de verhalen over de beste babyvoeding en de voordeligste luiers.
Dalijk ga je nog stukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik doe het nog steeds! Voor hoelang is alleen nog de vraag
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen die er echt toedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |