Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Meer valt er niet uit te leggen. Lees alles maar nog eens goed door.
Wat zie je niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat het aan je paint skils ligt want ik weet wel wat je bedoelt maar zie het niet
Je poste of hoi, of alleen een smiley.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
WTF waarom is mijn post verwijderd hier?
En wat wil ik uitbeelden? Wees eens duidelijk man.quote:
je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je poste of hoi, of alleen een smiley.
Denk ik.
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Paul heeft gelijk.
[ONZ FB] Today's match....
timmmmm maakt daar trouwens ook een heel goed punt.
Nice paintskillsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Pingwingei het volgende:
[ afbeelding ]
Na stoeprands voorbeeld sacht ik: Laat ik mijn situatie hier ook eens in paint neerknallen
Het is dus een bank
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Daar heb je een punt. Effe wachten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En wat moeten wij daar aan doen? Niet meer meeten? Niet meer aardig tegen elkaar zijn? Sorry maar zie niet echt in waarom het probleem bij de 'kliek' moet liggen die er nu zit.
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gewoon de SC niet meer gebruiken als msn.
mwa kan beter ff wat zoekenquote:
Nee. Kijk eens rond in de andere SC's (behalve die van KLB dan).quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Dan kun je toch beter direct als FOK! zijnde alle SC's opdoeken?
schreef SuperwormJim het volgende:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |