Dat heb ik ook wel eens. Dan denk ik echt, waar gaat dit over?? En om er dan tussen te komen is wel moeilijk. Maar dat heb je in alle SC's wel denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Ik weet dat jij me uit liefde afzeikt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf hier nogDus je hebt altijd nog een vervelend mannetje in de buurt dat je af zit te zeiken
Valt wel meequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan denk ik echt, waar gaat dit over?? En om er dan tussen te komen is wel moeilijk. Maar dat heb je in alle SC's wel denk ik.
Dat klopt helemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet dat jij me uit liefde afzeikt.
Ik jou ook hoor maantjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem bij deze afscheid van de SC.
+ R.I.P ONZ SC +
"Uit het oog, maar niet uit het hart."Mooi gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik neem bij deze afscheid van de SC.
+ R.I.P ONZ SC +
"Uit het oog, maar niet uit het hart."Mooie woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op naar KLB!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Goed punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, dat de SC zo'n harde kern is geworden, is mede dankzij de centraal wording van deze SC, nu komen er nl zelden nieuwe mensen bij
Tuurlijk wel, het is daar een dolle boelquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie gaan toch niet allen naar KLB SC heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |