abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:48:28 #226
3185 Adelante
To let it go now
pi_77386148
KLB heeft ook een SC en is blij met wat positiever ingestelde mensen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77386151
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We openen wel wat
Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordje Oke, wat wordt het nieuwe woordje ?
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:48:43 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_77386154
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oke in welk topic gaan we zo verder SC'en dan? Dit is echt het slechtste idee ooit bedacht, nu is alle slowchat centraal en willen ze dat stoppen. onhandig, zo krijg je een wildgroei aan slowchats volgensmij?
Nee, slowchat is niet toegestaan. Net zo min als bagger. Maar zoals ik al zei zal er af en toe een topic ipv gesloten te worden bestempeld worden als slowchattopic. Eén topic tegelijk dus. En het zal te herkennen zijn aan

in de OP.
pi_77386170
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
Daar worden nieuwkomers alleen zo goed als genegeerd heb ik vaak 't idee
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 18:49:10 #230
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77386174
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.
Ik kwam hier voor een gezellige SC waar geen kliek was. Deze vond ik, maar nu wordt hij gesloten. Ik snap het allemaal wel, maar aan de andere kant herken ik er niets in.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:49:34 #231
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77386187
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
Joh, vergeet het, het is al besloten Over een poosje loopt het elders in ONZ uit de hand en komt er weer een SC-topic
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:50:02 #232
163094 Ladidadida
pi_77386204
quote:

[..]

Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordje Oke, wat wordt het nieuwe woordje ?
CODEWOORD DIKBIL
pi_77386205
Okay. Tof.
pi_77386236
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Joh, vergeet het, het is al besloten Over een poosje loopt het elders in ONZ uit de hand en komt er weer een SC-topic
Oke Of ik ga m'n ritme maar weer eens verleggen en alleen in de nachtbagger topics weer gaan posten

Alleen wat gebeurt er op momenten dat er nog geen "Seal of bagger" is afgegeven in topics? Is het dan gewoon niet toegestaan om ergens te slowchatten in onz?
pi_77386260
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

CODEWOORD DIKBIL
Oke Wie opent 'm en wat wordt de OP ? of gewoon plaatje zoals:
pi_77386265
Misschien ga ik wel goede cijfers halen nu de SC verboden is.

En krijg ik een sociaal leven.

En een vriendin.

Goed besluit mods.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:06 #237
163094 Ladidadida
pi_77386267
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
Dan verplaatst de zogenaamde "kliek" zich dus en is daar over 3 weken hetzelfde gezeik?
pi_77386268
Wil iemand even hoi tegen mij zeggen in KLB.
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:52:38 #239
163094 Ladidadida
pi_77386288
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oke Wie opent 'm en wat wordt de OP ? of gewoon plaatje zoals:
[ afbeelding ]
We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaapt
pi_77386301
Ik vind KLB nu al tof.
pi_77386315
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaapt
Oke ff deze dan nog maar ff volposten met ontopic gedoe Lang leve lasagna en op naar carnaval
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:53:37 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_77386320
quote:

[..]

Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.

Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.

Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.

Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Laffe huichelaar
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:55:29 #243
163094 Ladidadida
pi_77386377
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.

Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.

Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.

Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Die posts die jij bedoelt zoals die van gister, die zijn inderdaad ook bloedirritant. Maar ik bv. hoor niet tot de harde kern en/of de wekelijkse meetclub maar ik heb ook niet het idee dat ik erbuiten val als ik hier post. En jij post hier ook vaak gezellig
pi_77386396
Ik ben pas sinds m'n ritme redelijk normaal is geworden in deze ONZ SC gekomen, daarvoor heb ik nooit in een ONZ SC gepost. Dus vandaar dat ik vond dat de ONZ SC zeer open stond voor nieuwkomers, aangezien ik dit een week geleden zelf zo had meegemaakt.

Al snap ik je uitleg(Timmmm), je hebt wel een punt inderdaad.
  Redactie Sport donderdag 28 januari 2010 @ 18:57:08 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_77386428
Timmmmm heeft wel punt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_77386528
En plots was 't hier al dood voor 't einde bereikt was Das niet de bedoeling van 't laatste topic
pi_77386547
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_77386552
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd ook niet echt het idee dat ik erbuiten val, want ik spreek de ''harde kern'' buiten FOK! om ook.

Maar voor mensen die hier net komen posten kan het nog vervelender zijn dan dat het voor ons is als er zo wordt gepost als in jouw voorbeeld.
pi_77386572
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Ik zal je missen knul.
pi_77386599
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ik zal je missen knul.
Ik blijf hier nog Dus je hebt altijd nog een vervelend mannetje in de buurt dat je af zit te zeiken
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')