Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordjequote:
Nee, slowchat is niet toegestaan. Net zo min als bagger. Maar zoals ik al zei zal er af en toe een topic ipv gesloten te worden bestempeld worden als slowchattopic. Eén topic tegelijk dus. En het zal te herkennen zijn aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okein welk topic gaan we zo verder SC'en dan? Dit is echt het slechtste idee ooit bedacht, nu is alle slowchat centraal en willen ze dat stoppen. onhandig, zo krijg je een wildgroei aan slowchats volgensmij?
Daar worden nieuwkomers alleen zo goed als genegeerd heb ik vaak 't ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
KLB heeft ook een SC en is blij met wat positiever ingestelde mensen
Ik kwam hier voor een gezellige SC waar geen kliek was. Deze vond ik, maar nu wordt hij gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.
Joh, vergeet het, het is al beslotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
CODEWOORD DIKBILquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we het geen slowchat meer, maar geven we het een ander woordjeOke, wat wordt het nieuwe woordje
?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Joh, vergeet het, het is al beslotenOver een poosje loopt het elders in ONZ uit de hand en komt er weer een SC-topic
Dan verplaatst de zogenaamde "kliek" zich dus en is daar over 3 weken hetzelfde gezeik?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Adelante het volgende:
KLB heeft ook een SC en is blij met wat positiever ingestelde mensen
We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaaptquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
OkeWie opent 'm en wat wordt de OP
? of gewoon plaatje zoals:
[ afbeelding ]
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten naar KLB SC lees ik, dus dan wordt die gekaapt
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.
Die posts die jij bedoelt zoals die van gister, die zijn inderdaad ook bloedirritant. Maar ik bv. hoor niet tot de harde kern en/of de wekelijkse meetclub maar ik heb ook niet het idee dat ik erbuiten val als ik hier post. En jij post hier ook vaak gezelligquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.
Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.
Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.
Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet echt het idee dat ik erbuiten val, want ik spreek de ''harde kern'' buiten FOK! om ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat de harde kern elkaar hier wekelijks ziet, zijn buitenstaanders, niet alleen users die hier nieuw zijn zullen daarmee buiten de boot vallen, ook verschillende users die niet op meets komen maar hier wel posten vallen er vaak buiten.
Daaronder bijvoorbeeld ik. En stoeprand ook, hoewel hij nu niet wil dat de SC gesloten wordt, dus het niet toe zal geven.
Perfect voorbeeld gisteren. Huppel en DW waren aan het meeten, en dan komen ze per pagina 1 semi erotische (dodelijk vermoeiende) post droppen, waar de rest van de harde kern de pagina op vol reageert. Dat gebeurt zóvaak, en daarmee is de lol er voor een boel users toch voor het grootste deel af.
Ik vind het niet leuk dat de SC gesloten wordt, ik zou ook liever doorposten, maar ik zie ook in dat het van hier alleen maar verder bergafwaarts zal gaan als de SC niet geslot wordt.
Ik zal je missen knul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na de FB te hebben gelezen, verslaafd als ik ben, ben ik het met timmmmmm eens, want ik zie jullie niet, ik zit hier dagelijks, maar toch kan ik niet altijd meepraten
Ik blijf hier nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |