Lasagne.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Dat verkopen ze niet op Malta dus neeIk heb lasagna gegeten
Wat is dat nou weer voor bullshit? We lopen hier geen users te beledigen, racistisch te zijn of whatever? We doen hier niets mis en toch wordt het gesloten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
Lees mijn post nog eens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit? We lopen hier geen users te beledigen, racistisch te zijn of whatever? We doen hier niets mis en toch wordt het gesloten?
Maar hoe kan dat? Voor meer users? Ik ben hier ook nog niet zo lang en ik was gewoon welkom...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze mag nog nog vol gepost worden, maar dan is het afgelopen met de ONZ SC. Het schiet zijn doel voorbij, er komt hier alleen nog een vaste kliek en de andere ONZ-users slowchatten in topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Na dit topic zullen de ONZ-mods af en toe een willekeurig kuttopic bestempelen als slowchattopic in plaats van het te sluiten. Op die manier hopen we slowchat te creëren die openstaat voor meer users.
Ik weet geen andere reactie dan een dikkequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?quote:
Niet, straks gaan alle ONZ-ers in willekeurige topics SC-en omdat er geen SC meer isquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?
Aangezien in het goedemorgen topic ook alleen maar dictatuur is en er al moeilijk gedaan wordt over het zeggen van goeiemorgen.
Ik zal maar zelfmoord moeten plegen denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Myraela het volgende:
Iedere SC heeft een vaste kliek, in tegenstelling tot de meeste staan ze hier tenminste nog open voor andere mensen. Niet dat het mij veel uitmaakt, ik kom ook nog buiten ONZ, maar voor die mensen die nooit buiten de SC kwamen word dit een trauma.
Dictatuur, ik zou er mee oppassen dat gebied verder te gaan verkennen op FOK!, daar ben ik 2 weken door weggeweest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die niet-centrale slowchattopics dan gaan herkennen? Wordt de TT/OP dan gewijzigd? Of is er een post "Vanaf hier slowchat" of hoe wordt dat aangegeven?
Aangezien in het goedemorgen topic ook alleen maar dictatuur is en er al moeilijk gedaan wordt over het zeggen van goeiemorgen.
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Niet, straks gaan alle ONZ-ers in willekeurige topics SC-en omdat er geen SC meer is
Goed plan, daar zitten geen mods.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:43 schreef Elmostyle het volgende:
Of we verplaatsen ons allemaal naar de PUB SC dan ofzo?
idd, BT is bijna daar altijd afwezig. doen we datquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed plan, daar zitten geen mods.
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef Myraela het volgende:
mensen die nooit buiten de SC kwamen
We openen wel watquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okein welk topic gaan we zo verder SC'en dan? Dit is echt het slechtste idee ooit bedacht, nu is alle slowchat centraal en willen ze dat stoppen. onhandig, zo krijg je een wildgroei aan slowchats volgensmij?
Ik vind noujuist dat de ONZ sc's 1 van de sc's is welke het meeste openstaat voor nieuwkomers? Dit in tegenstelling tot de klb sc? Dan zou ik eerder denken dat de verkeerde sc hier wordt gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een andere reden voor sluiting. Er zijn al tientallen slowchats op FOK! en waar ze terecht kunnen en de meeste (zeker die wel een centraal onderwerp hebben) staan wèl open voor nieuwkomers. Als je hier alleen komt omdat het ONZ is doe dan creatief mee aan andere topics of open zelf een leuke.
Aw, mogen we tot zondag openblijven, om bovengenoemde reden. We schieten ons doel al weken voorbij, een paar dagen langer maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |