Wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Elmostyle het volgende:
Woeimuffin heeft 2 nieuwe avontuur foto's
oeh oeh oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Elmostyle het volgende:
Woeimuffin heeft 2 nieuwe avontuur foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Ah dank jequote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
oeh oeh oehEn ik dacht dat ik langzaam was met m'n wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe jij moet het nog maar zien te halenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]jij bent OOOOOOOOOUUUUUUUUUUD
maar wel bijna een jaar jonger dan mijn mama
ik ben ALLES aan het uitwassen... dwz 1 grote wasmand met kleding van mij en een 2 persoons bed VOL (berg) broeken truien en tshirts van mijn vriendinquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik langzaam was met m'n was
als ze het afgelopen jaar niks is veranderd zou een enkeling haar wellicht best als milf kunnen beschouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Whehe jij moet het nog maar zien te halen
een MILF?
Whahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik ben ALLES aan het uitwassen... dwz 1 grote wasmand met kleding van mij en een 2 persoons bed VOL (berg) broeken truien en tshirts van mijn vriendinen dan heb ik dus 2 grote wasmanden met sokken en de rest dan nog aan dekbedzooi en dekentjes en alles
Ben wel een weekje zoet
Wel als het al maandenlang op het bed ligt te stinkenquote:
bkgquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef DeLuna het volgende:
Wat wordt nu de naam van het kindje van ajf?
Je hebt haar al een jaar niet gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
als ze het afgelopen jaar niks is veranderd zou een enkeling haar wellicht best als milf kunnen beschouwen![]()
Ze werd 2 jaar geleden zelfs nog voor mijn vriendin aangezien
Mathijs. Ladi en Bart hadden goed geraden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef DeLuna het volgende:
Wat wordt nu de naam van het kindje van ajf?
Nee hoorquote:
Watte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |