Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef halo1 het volgende:
Het leuke van gitaarspelen is dat het bijna altijd leuk klinkt.. zelfs als je zoals ik slecht speelt....!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
plan: sparen voor elementen, gelijk daarmee wat olie bestellen, gitaar slopen en dan opnieuw opbouwen, wordt ie nog vetter
Niet té veel olie erop smeren he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bezig
Olie kan je vaak ook wel bij je lokale gitaarboer scoren. Een flesje kost zo'n 7-8 euro. Stelt niks voor
verwachte reactiequote:
Dan wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellen
[..]
verwachte reactie
Vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ff die Warbringer CD opzetten.
Ik bedoel natuurlijk het slaggitaar spelen: neem een liedje als "'lang zal ze leven!""... klinkt zonder (gitaar)begeleiding al gauw vervelend... maar met.. leuk.. gewoon met 3 akkoorden daarom is het ook een erg democratisch instrument.. iedereen kan dat (leren!)quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
Zijn die op tour dan?quote:
Samen met Evile.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn die op tour dan?
Helemaal gemist.
Hee daar komt mijn familie vandaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Samen met Evile.
Vanavond in Kerkrade, maar geen geld of auto om daar heen
Veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komende 10 dagen ff geen gitaar
[ afbeelding ]![]()
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat manquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef Daantke het volgende:
Fur teh beginners:
[TK] Gitaarversterker Roland Cube 15
En mijn vriendin woont erquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hee daar komt mijn familie vandaan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat man
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat heb je niet al te best geregeld dan, als je in Friesland woont...
of juist wel...![]()
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragen
Nja, wil overal in Nederland wel werken, als er maar voordelig onderdak te vinden isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje kortingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
Cube 15 is wel erg leuk hoor! Ik denk er nog even over om een bod uit te brengen, Lelystad is niet bepaald naast de deur!
Leidenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje korting
Ik ga morgen naar Delft met de trein, dus dan kom ik langs Leiden. dan kunnen we wel wat regelen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Vriend(in)/kennis/buurman even laten lopen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Don't do drugs, mkaay!??!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals datquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Become a rock star and you'll get them for freequote:
Nee inderdaad, ik ontbeer bijvoorbeeld de snor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals dat
vooral doen, kan ik je mijn gitaren onderhanden laten nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
valt in eindhoven wel mee, afhankelijk van waar je wilt wonen, betaal nu iets van 560 tot 570 voor een ruim huisquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef TeleluvR het volgende:
Ik denk dat je in elke grote stad je huur makkelijk mag verdubbelen! Wij betalen hier 650 euro voor ons appartementje in de stad... Utrecht en A'dam zijn schijnbaar nog erger...
Vind ik ook prima, net zo ver rijden voor mij en kan ik eens bij mijn broer kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:28 schreef Daantke het volgende:
Als het minder dan een kwartiertje lopen is vanaf het station, kan ik hem nog wel brengen ookAnders gaat het helaas niet door idd.
iemand heeft teveel romcoms gekekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Become a rock star and you'll get them for free.
Eigenlijk haat ik romkomsquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
iemand heeft teveel romcoms gekeken![]()
Vetquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
volgende week 3 avonden optreden voor 500 man! zin in! ken alleen de nummers nog niet die we spelen
35 euro voor een afstelbeurt, maakt niet uit of het een Floyd Rose is...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het leuke... ik kom daardoor nooit ergens anders
Dus, vraagje! Wat betalen jullie altijd voor onderhoud aan je gitaar? En wat deden ze allemaal voor dat betaalde bedrag?
Deze niet hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
35 euro voor een afstelbeurt, maakt niet uit of het een Floyd Rose is...
Dean, vriendin in Kerkrade? Altijd als ik daar kom valt het me op hoe het kan dat er zoveel lelijke mensen bij elkaar in een dorp/stad wonen, mag hopen dat zij de uitzondering is die de regel bevestigt?
Nou ja, misschien is Helmond nog wel erger...
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Meursault het volgende:
Ik denk dat ik weer saxofoon ga leren spelen.
Heb al 5 jaar gespeeld, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegen
Sinds gister ook twee liedjes gecoverd op gehoor (zie hierboven ergens).quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegen
Ik moet zeggen dat op gehoor spelen met gitaar mij stukken beter afgaat dan met saxofoon, hoewel ik 6 jaar meer ervaring met saxofoon heb, ach misschien eens wat meer erop spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Sinds gister ook twee liedjes gecoverd op gehoor (zie hierboven ergens).
op gehoor spelen =
tabs
Ik gok op Girl? Die doen wij dit jaar ook, zit geen blazerspartij in dus die hoef ik gelukkig niet te spelen :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef KaMo het volgende:
Net lekker gerepeteerd voor de schoolvoorstelling
Anouk bassen
Nopequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ik gok op Girl? Die doen wij dit jaar ook, zit geen blazerspartij in dus die hoef ik gelukkig niet te spelen :p
Klassieke? Hij beschrijft een mariachibandquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals dat
Psycho shit...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
*luistert traditionele Chinese muziek*.
Onder dwang of vrijwillig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
*luistert traditionele Chinese muziek*.
Vrijwillig. Schopt kont man. Ja, niet alles, maar mensen die als Paganini tekeer gaan op een Erhu....heerscht!quote:
Ja ik zie een klassieke gitaar, wat is je punt ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klassieke? Hij beschrijft een mariachiband.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit lekker laatste tijd in D te jengelen thuis [omdat ik mijn eigen spul onder handen heb], klinkt wel lekker heavy allemaal.
Heb je daar nog een beetje op gespeeld trouwens?quote:
Dat ze geen klassiek spelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zie een klassieke gitaar, wat is je punt ?
Zekers. Wat een bruut dingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je daar nog een beetje op gespeeld trouwens?
*doet meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef Daantke het volgende:
Vanmiddag wss gitaar kopen, en dan is mijn geld ook op![]()
*grijpt de fles Jack Daniels
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef Daantke het volgende:
Vanmiddag wss gitaar kopen, en dan is mijn geld ook op![]()
*grijpt de fles Jack Daniels
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.
Heb van het weekend even mijn fles Bell's opgemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!quote:
Glenfiddich is wel redelijk te drinken maar Oban of Dalwhinnie is nog een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!.
Glenfiddich, da's pas whisky. Maar doe mij toch maar een Guinness, aye!
Dan ben ik laatst nog nooit zo dronken geweest van een plastic zakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!.
Glenfiddich, da's pas whisky. Maar doe mij toch maar een Guinness, aye!
Ja, maar ik bedoel; geld voor JD kun je ook uitgeven aan Glenfiddich. Voor echt toffe whisky mag je meer lappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Glenfiddich is wel redelijk te drinken maar Oban of Dalwhinnie is nog een stuk lekkerder.
Ah, op zo'n manier. Dan kun je beter nog een The Glenlivet nemen. Die zit in dezelfde prijsklasse maar is wat zachter dan een Glenfiddich. Voor een Oban leg je inderdaad wat meer neer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel; geld voor JD kun je ook uitgeven aan Glenfiddich. Voor echt toffe whisky mag je meer lappen.
Ik de laatste tijd ook niet echt meer. Toevallig afgelopen weekend nog eentje gehad maar de vorige was al gauw een jaar geleden.quote:Overigens ben ik helemaal niet zo'n whiskydrinker hoor.
Qua scherpte sluit Glenfiddich dan wel goed aan bij het weer in Schotlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier. Dan kun je beter nog een The Glenlivet nemen. Die zit in dezelfde prijsklasse maar is wat zachter dan een Glenfiddich. Voor een Oban leg je inderdaad wat meer neer.
Gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een ongelukje gehad in de keuken, en nu kan ik geen gitaar meer spelen
quote:
Die zijn toch bijna allemaal dood door een vliegtuigcrash?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
En die dude van Lynnyrd...
Volgens mij ben je in de war met de drummer van Def Leppard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
Of ben ik in de war?
Er was een drummer die zijn auto vakkundig om een boom vouwde destijds, zijn arm kwijt raakte maar toch in de band wou blijven...
Ik denk dat je Def Leppard bedoeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
Of ben ik in de war?
Er was een drummer die zijn auto vakkundig om een boom vouwde destijds, zijn arm kwijt raakte maar toch in de band wou blijven...
Nee, drie bandleden, waaron Ronnie Van Zandt, zijn toen overleden (plus een stel crewleden). De rest overleefde het, maar zij zijn toen uit elkaar gegaan. Vanaf 1987 zijn ze alweer actief (met Johnny Van Zant aan het roer). Vorig jaar hebben ze nog een erg tof album uitgebracht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die zijn toch bijna allemaal dood door een vliegtuigcrash?
Dat zijn wel hele bijzondere protheses dan.
Die kerel gebruikt geen protheses overigens, aangezien hij niks heeft om een prothese aan te bevestigenquote:
de komende paar jaar zouden ze niets meer gaan doen iedegevalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, volgens mij wel
Hoop van wel in ieder geval!
Maar daartussen vermaken we ons wel met Scars On Broadway en Serj Tankian
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef brother52 het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk weer de studio in![]()
Hoop het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
[..]
de komende paar jaar zouden ze niets meer gaan doen iedegeval
of het duurt nog even of ze komen helemaal niet meer bij elkaar
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef Serj het volgende:
As for SOAD, Tankian says that despite bassist Shavo Odadjian's recent online teases, fans should not count on seeing the band again in the near future.
"We always have offers to play, from festivals and stuff, but we have not decided to do anything as of yet," Tankian explains. "We're in touch. We talk. We call it an indefinite hiatus, and that's how we still look at it. Nothing's really changed."
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijkquote:
Nope, om een of andere reden zat de hals scheef in de pocketquote:
Jij hater jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijk.
Zolang je maar niet zegt dat byob mooi is, is er niets aan het handjequote:
Word inderdaad wel vaker toegepastquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nope, om een of andere reden zat de hals scheef in de pocket
Dan maar iets ertussen, plectrum was het eerste wat ik kon vinden van goede dikte
It does the trick
Ja mijn ibanez bas had ook een stukje hout in de pocket liggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word inderdaad wel vaker toegepast
Tof, Heb ik weer eens een reden om naar dat programma te kijken.quote:
quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is altijd terug te zien bij Uitzendinggemist toch?
Maar misschien ook niet, omdat ze beeldmateriaal van andere omroepen gebruiken...quote:
Yeahquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijk.
Wie nog meer dan?quote:
Ha, die van mij is al binnen, 3 dagen na betaling, snel!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef The_Dean het volgende:
For all those concerned: GFS bestelling
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: International Dispatch
Your item left the United States from FOREIGN CENTER, JERSEY CITY NJ 099 at 7:51 AM on January 28, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Detailed Results:
-International Dispatch, January 28, 2010, 7:51 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
-Arrival
-Electronic Shipping Info Received, January 25, 2010
Gaaf! Dat hebben jullie goed voorelkaar.quote:
Ik wil het vandaag ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ha, die van mij is al binnen, 3 dagen na betaling, snel!
Weer 15 dollar repair parts
haha ingetraptquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:27 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja? Wanneer heb je daar gespeeld dan?En dat zeg je dan niet eens?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Als ze ons en The Wounded nou ook ff boeken bij DWDD...misschien krijgen we wel een half couplet gespeeld.
Guitarfetish zijn helden!quote:
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:
Elementen van puur goud zijn natuurlijk al gauw 300 euro...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
prijs technisch gezien niet nee, (nieuwe elementen gauw zo'n 300 euro...)
en ga geen nieuwe elementen kopen omdat een pedaaltje niet lekker klinkt
Dat. Alleen footswitch en tuner.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:39 schreef Witchfynder het volgende:
Pedaaltjes hoor je helemaal niet nodig te hebben...
Dat zijn de echte..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef Daantke het volgende:
Ik heb geen pedaaltjes en maar 1 kanaal
We hebben ooit eens geprobeerd bij Kopspijkers op te treden, maar toen gingen ze net over op van die parodieën.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
Als ze ons en The Wounded nou ook ff boeken bij DWDD...misschien krijgen we wel een half couplet gespeeld.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
Ha, mijn vader heeft een kebabzaak. Ik win
Zien!quote:
Holy shit!quote:
Goedzoquote:
Nu nog de foto'squote:
EH LPB-1. Kost 40,-, super dingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet eigenlijk wel een booster. Wij horen wel wat er gespeeld word, maar live word het een beetje weg in de mix. Nja, in de oefenruimte ook, kom niet altijd over de andere gitarist heen.
Lekker bij de tijd niet gozerquote:
sssstquote:
THanksquote:Ziet er tof uit!
Ja weet ik veel, ik dacht vroeger oon dat the_Dean en Deansentisized andere personen warenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik dacht vroeger oon dat the_Dean en Deansentisized andere personen waren
@ CoF: Ik had het over je houtsoort die je hebt gebruikt, Ash toch?
Ik denk dat dat prima gaat hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 06:02 schreef Zapato het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
Wil een nieuwe gitaar kopen, maar heb toch niet echt bijster veel verstand van de hardware zeg maar, dus hoopte dat iemand van de echte kenners hier mee een helpende hand zou willen bieden. Zie nu bijvoorbeeld deze Ibanez staan bij Feedback, in die prijsklasse moet ik t wel een beetje zoeken (tot 800,- ongeveer), maar vraag me af hoe veelzijdig deze Ibanez nu feitelijk is.
Speel graag blues, rock en wil me misschien beetje op de jazz gaan storten. Zou dat met deze problemen opleveren?
Alavast bedankt voor enige opheldering![]()
Ik kan die niet mooi vinden.. ieder zijn dingquote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
die ibanez hollowbodies zien er best gaaf uit, alleen jammer van die bliksem op de headstock...!
[edit]
deze is vet..!
[ afbeelding ]
http://www.ibanez.co.jp/products/eg_series10.php?series_id=365&area_id=3&year=2010&cat_id=1
Bah ES gitarenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk gitaartje hoor, erg tof. Mijn broer heeft er een tijdje eentje gehad met coilsplit. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de ES-achtige modellen!
[ afbeelding ]
Ibanez LP'squote:Op zondag 31 januari 2010 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb gitaarles in een winkel en daar hebben ze gister de nieuwe serie van Ibanez binnen gekregen en ik mocht er direct op spelen. Zo'n helemaal zwarte Les Paul-model, klonk zeker niet verkeerd en speelde ook best fijn.
Kunnen, of willen...quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik kan die niet mooi vinden.. ieder zijn ding
deed me denken aan die eastwood gitaren, vind ik ook echt super vette gitaren. weet je waar ze ergens deze ibanez verkopen?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk gitaartje hoor, erg tof. Mijn broer heeft er een tijdje eentje gehad met coilsplit. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de ES-achtige modellen!
[ afbeelding ]
Thomann, as always. Ze kosten geen drol, dus wat let je!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
deed me denken aan die eastwood gitaren, vind ik ook echt super vette gitaren. weet je waar ze ergens deze ibanez verkopen?(instant gas)
Er zit 1 heel groot nadeel aan snowboarden, het is zo koud...quote:Op zondag 31 januari 2010 12:51 schreef -Menn0- het volgende:
Terug van snowboarden. Wauw wat is dat toch fuuuuuuuuucking bruut!!!! Over 3 weken weer![]()
Heel veel troepquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Inderdaad. Maar ik ben zeer tevreden zo. Amp met niet teveel functies en zie ook wel eens gasten met 15 pedaaltjes in zo'n mega koffer en heel veel troep ertussen
Viel best mee. Was -3, prima te doen als je keihard aan het knallen bent in het vers gevallen poederquote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er zit 1 heel groot nadeel aan snowboarden, het is zo koud...![]()
En kan echt geen sneeuw meer zien nu, vannacht weer 15cm gevallen en toen moest ik nog op de fiets terug naar huis![]()
hujz, zag hem op marktplaats staan voor 250, en wilde hem ruilen tegen een goed pedaal, maar even mailtje de deur uit gedaan of hij wilt ruilen met me fulldrive/crunchbox + bijbetalingquote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Thomann, as always. Ze kosten geen drol, dus wat let je!
Alles onder de 20 graden vind ik koudquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Viel best mee. Was -3, prima te doen als je keihard aan het knallen bent in het vers gevallen poeder
Vooral schommelingen in temperatuur en vochtigheid zijn een ramp. In mijn vorig appartement lag alles in een slecht geisoleerde kast, dat is godzijdank altijd goed gegaan, goede koffer of hoes helpt ook al behoorlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer wordt temperatuur eigenlijk slecht voor een gitaar. Mijn gitaren staan namelijk allemaal in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis en 's nachts koelt het daar behoorlijk af.
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!quote:
Is het ookquote:Op zondag 31 januari 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!
Love just happensquote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net mijn stratocaster gekust![]()
Het ging zo,
Ik liep richting mijn drankkast om nog een whisky in te schenken.
Toen struikelde ik en viel richting de stoel waarin twee gitaren lagen waaronder mijn strat![]()
Ik dacht dit is geen toeval en gaf toen mijn strat een kusje![]()
FUCK YEA!quote:
Je toetsenbord is stuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef Zapato het volgende:
Bedankt voor de tips allen, t zou z maar s die ibanez kunnen worden.
Anders toch een echte Gibson!
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.quote:
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.
Waar kun je die bakjes kopen? Lijkt me wel handig voor wanneer ik weer eens ergens te laat ben.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.
Mijn tijd zit zeker wel in een bakje.
Al je rechten weggeven aan buma/stemra is ook weer een uiterste ..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
We overwegen om onze promo uit te geven onder een Creative Commons License. Hoop leeswerk zeg.
Juridisch gedoe, bleeeech.
Als er iemand heel snel moet stoppen met muziek maken is het die achterlijke debiel welquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef KaMo het volgende:
Die First Act van Adam Levine is best gaaf!
[ afbeelding ]
Oh, ik vind het wel lekkere muziekquote:Op maandag 1 februari 2010 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als er iemand heel snel moet stoppen met muziek maken is het die achterlijke debiel wel
Rubber Baby Buggy Bumpeeeeeeeeeers!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 02:17 schreef The_Dean het volgende:
LET'S GO MURPHYS!!!
quote:Op maandag 1 februari 2010 05:06 schreef tjoptjop het volgende:
Wel een vette gitaar, lijkt wel een beetje op een Viper.
Tja. Maar 21 van Fender vind ik ook een raar aantal.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Vette explorer ook van First Act
Alleen, waarom 23 frets
Maak het dan helemaal af, de 24
Er zijn anders zat Fenders met 22 frets...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja. Maar 21 van Fender vind ik ook een raar aantal.
Luister dan fatsoenlijke muziek, ska ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel lekkere muziek
beetje swingend en veel van die hoge akkoordjes, hip man
Maar ook met 21? Of zijn dat alleen de bassen?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er zijn anders zat Fenders met 22 frets...
Of Thrashquote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luister dan fatsoenlijke muziek, ska ofzo.
zie er daar wel met 27, maar niet met 36...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef Cynic het volgende:
Caparison heeft ze met 36 ofzo geloof ik
Dat zal het zijn dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zie er daar wel met 27, maar niet met 36...
Laten we er dan op z'n minst een 'wij luisteren allemaal toffe muziek op een enkeling na, maar die is ook wel lief"-topic van makenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef Cynic het volgende:
Het wordt wel steeds meer een "ik luister toffe muziek en jullie lekker niet" topic de laatste tijd.
Tenzij het zo'n microtonaal experiment isquote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan.
Meer dan normaal in ieder geval. 36 zou ook wel een beetje teveel zijn, 3 volledige oktaven.
En dan worden de vakjes wel heel erg klein.
wat een kksukkel is dat zegquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef KaMo het volgende:
Die First Act van Adam Levine is best gaaf!
[ afbeelding ]
Hem bedoel je toch niet, Daniël?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
wat een kksukkel is dat zeg
beter stopt hij met muziek maken
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hij heeft wel een toffe gitaar, dat dan weer wel!.
danielquote:
Wanneer hebben ze dat besloten en waarom is mijn mening niet gevraagd?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef mcf het volgende:
Dudes, wtf
Wat vinden jullie van het feit dat die rap(p)ers rock willen maken.
Ik denk dat het hele rock dan verpest wordt. Want al die wigga's vinden rap enzo cool. Dan gaan ze rock maken.
Nou, ik heb zo'n (wannabe)rock nummer geluisterd. En dat is nog gewoon pure (c)rap.
Maar dan gaan al die wigga's denken van: Hee, cool dat is rock. En dan luistert iemand een keer ECHTE rock, waarop ze gaan zeggen. Dat is neprock....
jaja
Sargeant D says: "Don't smoke. I'll rip out your lungs for you!"quote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef mcf het volgende:
Inderdaad,
en met dat in mijn achterhoofd ga ik zo even genieten van een heerlijk plukkie tabak met papier.
Niiicequote:Op maandag 1 februari 2010 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Dropkick Murphys
Wat een feest gisteren. Nu nog pijn op plekken waarvan ik niet wist dat ze pijn konden doen.
En mijn oren hebben nog moeite alles te verwerken, wat stond dat daar hard.
Die rappers moeten gewoon een kantoorbaantje zoeken, of zich aansluiten bij alle andere klagende negersquote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
Over het algemeen zijn rockers beter in rap maken dan dat rappers zijn in rock maken. Wat zegt dat je dan?.
Maar laten ze het ook daarbij houden, zoals die snoop gaat rock maken. Dat vindt ik echt gewoon niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ho even!
Niks tegen hiphop hè!
Mannen als Dr. Dre, Snoop, Eminem, Bubba Sparxxx, Hilltop Hoods, Flipsyde, Brainpower, dat soort dingen luister ik graag hoor. Beetje die oldskool hiphop vibe. Heerlijk.
Hehe, true. Maar wel grappig om eens te zienquote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef mcf het volgende:
[..]
Maar laten ze het ook daarbij houden, zoals die snoop gaat rock maken. Dat vindt ik echt gewoon niet kunnen
Nja, die rapmetal was wél tof. Limp Bizkit, Anthraxx, Hed PE, dat soort dingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Cynic het volgende:
Die kruisbestuiving heen en weer gebeurt toch al jaren? Wat is dan nu ineens het probleem?
Je vergeet Cypress Hill en Public Enemy.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ho even!
Niks tegen hiphop hè!
Mannen als Dr. Dre, Snoop, Eminem, Bubba Sparxxx, Hilltop Hoods, Flipsyde, Brainpower, dat soort dingen luister ik graag hoor. Beetje die oldskool hiphop vibe. Heerlijk.
Ja, maar wat was niet wanstaltig slecht. Het was net goed genoeg om leuk te zijn. Lil'Wayne is gewoon op elk vlak kansloos.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en rappers die rock/metal dingen maken? Luister eens naar Body Count.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |