Ah, op zo'n manier. Dan kun je beter nog een The Glenlivet nemen. Die zit in dezelfde prijsklasse maar is wat zachter dan een Glenfiddich. Voor een Oban leg je inderdaad wat meer neer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel; geld voor JD kun je ook uitgeven aan Glenfiddich. Voor echt toffe whisky mag je meer lappen.
Ik de laatste tijd ook niet echt meer. Toevallig afgelopen weekend nog eentje gehad maar de vorige was al gauw een jaar geleden.quote:Overigens ben ik helemaal niet zo'n whiskydrinker hoor.
Qua scherpte sluit Glenfiddich dan wel goed aan bij het weer in Schotlandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier. Dan kun je beter nog een The Glenlivet nemen. Die zit in dezelfde prijsklasse maar is wat zachter dan een Glenfiddich. Voor een Oban leg je inderdaad wat meer neer.
Gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een ongelukje gehad in de keuken, en nu kan ik geen gitaar meer spelen
quote:
Die zijn toch bijna allemaal dood door een vliegtuigcrash?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
En die dude van Lynnyrd...
Volgens mij ben je in de war met de drummer van Def Leppard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
Of ben ik in de war?
Er was een drummer die zijn auto vakkundig om een boom vouwde destijds, zijn arm kwijt raakte maar toch in de band wou blijven...
Ik denk dat je Def Leppard bedoeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef The_Dean het volgende:
Of ben ik in de war?
Er was een drummer die zijn auto vakkundig om een boom vouwde destijds, zijn arm kwijt raakte maar toch in de band wou blijven...
Nee, drie bandleden, waaron Ronnie Van Zandt, zijn toen overleden (plus een stel crewleden). De rest overleefde het, maar zij zijn toen uit elkaar gegaan. Vanaf 1987 zijn ze alweer actief (met Johnny Van Zant aan het roer). Vorig jaar hebben ze nog een erg tof album uitgebracht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die zijn toch bijna allemaal dood door een vliegtuigcrash?
Dat zijn wel hele bijzondere protheses dan.
Die kerel gebruikt geen protheses overigens, aangezien hij niks heeft om een prothese aan te bevestigenquote:
de komende paar jaar zouden ze niets meer gaan doen iedegevalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, volgens mij wel
Hoop van wel in ieder geval!
Maar daartussen vermaken we ons wel met Scars On Broadway en Serj Tankian
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:41 schreef brother52 het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk weer de studio in![]()
Hoop het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef genakt het volgende:
[..]
de komende paar jaar zouden ze niets meer gaan doen iedegeval
of het duurt nog even of ze komen helemaal niet meer bij elkaar
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef Serj het volgende:
As for SOAD, Tankian says that despite bassist Shavo Odadjian's recent online teases, fans should not count on seeing the band again in the near future.
"We always have offers to play, from festivals and stuff, but we have not decided to do anything as of yet," Tankian explains. "We're in touch. We talk. We call it an indefinite hiatus, and that's how we still look at it. Nothing's really changed."
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijkquote:
Nope, om een of andere reden zat de hals scheef in de pocketquote:
Jij hater jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijk.
Zolang je maar niet zegt dat byob mooi is, is er niets aan het handjequote:
Word inderdaad wel vaker toegepastquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nope, om een of andere reden zat de hals scheef in de pocket
Dan maar iets ertussen, plectrum was het eerste wat ik kon vinden van goede dikte
It does the trick
Ja mijn ibanez bas had ook een stukje hout in de pocket liggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word inderdaad wel vaker toegepast
Tof, Heb ik weer eens een reden om naar dat programma te kijken.quote:
quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat is altijd terug te zien bij Uitzendinggemist toch?
Maar misschien ook niet, omdat ze beeldmateriaal van andere omroepen gebruiken...quote:
Yeahquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hopelijk stopt SOAD zo snel mogelijk.
Wie nog meer dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |