En mijn vriendin woont erquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hee daar komt mijn familie vandaan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat man
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat heb je niet al te best geregeld dan, als je in Friesland woont...
of juist wel...![]()
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragen
Nja, wil overal in Nederland wel werken, als er maar voordelig onderdak te vinden isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje kortingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
Cube 15 is wel erg leuk hoor! Ik denk er nog even over om een bod uit te brengen, Lelystad is niet bepaald naast de deur!
Leidenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje korting
Ik ga morgen naar Delft met de trein, dus dan kom ik langs Leiden. dan kunnen we wel wat regelen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Vriend(in)/kennis/buurman even laten lopen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Don't do drugs, mkaay!??!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals datquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Become a rock star and you'll get them for freequote:
Nee inderdaad, ik ontbeer bijvoorbeeld de snor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals dat
vooral doen, kan ik je mijn gitaren onderhanden laten nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
valt in eindhoven wel mee, afhankelijk van waar je wilt wonen, betaal nu iets van 560 tot 570 voor een ruim huisquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef TeleluvR het volgende:
Ik denk dat je in elke grote stad je huur makkelijk mag verdubbelen! Wij betalen hier 650 euro voor ons appartementje in de stad... Utrecht en A'dam zijn schijnbaar nog erger...
Vind ik ook prima, net zo ver rijden voor mij en kan ik eens bij mijn broer kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:28 schreef Daantke het volgende:
Als het minder dan een kwartiertje lopen is vanaf het station, kan ik hem nog wel brengen ookAnders gaat het helaas niet door idd.
iemand heeft teveel romcoms gekekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Become a rock star and you'll get them for free.
Eigenlijk haat ik romkomsquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
iemand heeft teveel romcoms gekeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |