Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef halo1 het volgende:
Het leuke van gitaarspelen is dat het bijna altijd leuk klinkt.. zelfs als je zoals ik slecht speelt....!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
plan: sparen voor elementen, gelijk daarmee wat olie bestellen, gitaar slopen en dan opnieuw opbouwen, wordt ie nog vetter
Niet té veel olie erop smeren he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bezig
Olie kan je vaak ook wel bij je lokale gitaarboer scoren. Een flesje kost zo'n 7-8 euro. Stelt niks voor
verwachte reactiequote:
Dan wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellen
[..]
verwachte reactie
Vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ff die Warbringer CD opzetten.
Ik bedoel natuurlijk het slaggitaar spelen: neem een liedje als "'lang zal ze leven!""... klinkt zonder (gitaar)begeleiding al gauw vervelend... maar met.. leuk.. gewoon met 3 akkoorden daarom is het ook een erg democratisch instrument.. iedereen kan dat (leren!)quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
Zijn die op tour dan?quote:
Samen met Evile.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn die op tour dan?
Helemaal gemist.
Hee daar komt mijn familie vandaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Samen met Evile.
Vanavond in Kerkrade, maar geen geld of auto om daar heen
Veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komende 10 dagen ff geen gitaar
[ afbeelding ]![]()
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat manquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef Daantke het volgende:
Fur teh beginners:
[TK] Gitaarversterker Roland Cube 15
En mijn vriendin woont erquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hee daar komt mijn familie vandaan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat man
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat heb je niet al te best geregeld dan, als je in Friesland woont...
of juist wel...![]()
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragen
Nja, wil overal in Nederland wel werken, als er maar voordelig onderdak te vinden isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje kortingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
Cube 15 is wel erg leuk hoor! Ik denk er nog even over om een bod uit te brengen, Lelystad is niet bepaald naast de deur!
Leidenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje korting
Ik ga morgen naar Delft met de trein, dus dan kom ik langs Leiden. dan kunnen we wel wat regelen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Vriend(in)/kennis/buurman even laten lopen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Don't do drugs, mkaay!??!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |