Waar kun je die bakjes kopen? Lijkt me wel handig voor wanneer ik weer eens ergens te laat ben.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.
Mijn tijd zit zeker wel in een bakje.
Al je rechten weggeven aan buma/stemra is ook weer een uiterste ..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
We overwegen om onze promo uit te geven onder een Creative Commons License. Hoop leeswerk zeg.
Juridisch gedoe, bleeeech.
Als er iemand heel snel moet stoppen met muziek maken is het die achterlijke debiel welquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef KaMo het volgende:
Die First Act van Adam Levine is best gaaf!
[ afbeelding ]
Oh, ik vind het wel lekkere muziekquote:Op maandag 1 februari 2010 02:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als er iemand heel snel moet stoppen met muziek maken is het die achterlijke debiel wel
Rubber Baby Buggy Bumpeeeeeeeeeers!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 02:17 schreef The_Dean het volgende:
LET'S GO MURPHYS!!!
quote:Op maandag 1 februari 2010 05:06 schreef tjoptjop het volgende:
Wel een vette gitaar, lijkt wel een beetje op een Viper.
Tja. Maar 21 van Fender vind ik ook een raar aantal.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:20 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Vette explorer ook van First Act
Alleen, waarom 23 frets
Maak het dan helemaal af, de 24
Er zijn anders zat Fenders met 22 frets...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja. Maar 21 van Fender vind ik ook een raar aantal.
Luister dan fatsoenlijke muziek, ska ofzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 08:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wel lekkere muziek
beetje swingend en veel van die hoge akkoordjes, hip man
Maar ook met 21? Of zijn dat alleen de bassen?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er zijn anders zat Fenders met 22 frets...
Of Thrashquote:Op maandag 1 februari 2010 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Luister dan fatsoenlijke muziek, ska ofzo.
zie er daar wel met 27, maar niet met 36...quote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef Cynic het volgende:
Caparison heeft ze met 36 ofzo geloof ik
Dat zal het zijn dan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zie er daar wel met 27, maar niet met 36...
Laten we er dan op z'n minst een 'wij luisteren allemaal toffe muziek op een enkeling na, maar die is ook wel lief"-topic van makenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:16 schreef Cynic het volgende:
Het wordt wel steeds meer een "ik luister toffe muziek en jullie lekker niet" topic de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |