Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef halo1 het volgende:
Het leuke van gitaarspelen is dat het bijna altijd leuk klinkt.. zelfs als je zoals ik slecht speelt....!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
plan: sparen voor elementen, gelijk daarmee wat olie bestellen, gitaar slopen en dan opnieuw opbouwen, wordt ie nog vetter
Niet té veel olie erop smeren he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bezig
Olie kan je vaak ook wel bij je lokale gitaarboer scoren. Een flesje kost zo'n 7-8 euro. Stelt niks voor
verwachte reactiequote:
Dan wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellen
[..]
verwachte reactie
Vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ff die Warbringer CD opzetten.
Ik bedoel natuurlijk het slaggitaar spelen: neem een liedje als "'lang zal ze leven!""... klinkt zonder (gitaar)begeleiding al gauw vervelend... maar met.. leuk.. gewoon met 3 akkoorden daarom is het ook een erg democratisch instrument.. iedereen kan dat (leren!)quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
Zijn die op tour dan?quote:
Samen met Evile.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn die op tour dan?
Helemaal gemist.
Hee daar komt mijn familie vandaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Samen met Evile.
Vanavond in Kerkrade, maar geen geld of auto om daar heen
Veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Komende 10 dagen ff geen gitaar
[ afbeelding ]![]()
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat manquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef Daantke het volgende:
Fur teh beginners:
[TK] Gitaarversterker Roland Cube 15
En mijn vriendin woont erquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Libelah het volgende:
[..]
Hee daar komt mijn familie vandaan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat voor Marktplaatstaferelen zijn dat man
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:07 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat heb je niet al te best geregeld dan, als je in Friesland woont...
of juist wel...![]()
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga een overplaatsing naar Eindhoven aanvragen
Nja, wil overal in Nederland wel werken, als er maar voordelig onderdak te vinden isquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Eindhoven kerkrade is nog steeds een teringeind!
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje kortingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
Cube 15 is wel erg leuk hoor! Ik denk er nog even over om een bod uit te brengen, Lelystad is niet bepaald naast de deur!
Leidenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Daantke het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Voor een gitaristentopicposter geef ik een tientje korting
Ik ga morgen naar Delft met de trein, dus dan kom ik langs Leiden. dan kunnen we wel wat regelen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Vriend(in)/kennis/buurman even laten lopen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:27 schreef TeleluvR het volgende:
Op zich was dat prima geweest, maar ik zit helaas met griepverschijnselen thuis en kan dus de deur niet uit momenteel. Voor 40 euro heb ik zeker interesse!
Don't do drugs, mkaay!??!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals datquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef halo1 het volgende:
Zullen we het weer even over de gitaar hebben.. ik vind dat een van de mooiste uitvindingen.. niet om dat gepiel met die korte nootjes en die elektronische tering-herrie maar vanwege de stemmingsmaker:.. Mexico... dorpspleintje.. sombrero... besnorde gitaristen.. ai-ai-ai-ai.. trompetje.. viool... iedereen meezingen.. arm maar gezellig.........stemming.. beter dan die drugs van nu daar...!
Become a rock star and you'll get them for freequote:
Nee inderdaad, ik ontbeer bijvoorbeeld de snor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals dat
vooral doen, kan ik je mijn gitaren onderhanden laten nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
valt in eindhoven wel mee, afhankelijk van waar je wilt wonen, betaal nu iets van 560 tot 570 voor een ruim huisquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef TeleluvR het volgende:
Ik denk dat je in elke grote stad je huur makkelijk mag verdubbelen! Wij betalen hier 650 euro voor ons appartementje in de stad... Utrecht en A'dam zijn schijnbaar nog erger...
Vind ik ook prima, net zo ver rijden voor mij en kan ik eens bij mijn broer kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:28 schreef Daantke het volgende:
Als het minder dan een kwartiertje lopen is vanaf het station, kan ik hem nog wel brengen ookAnders gaat het helaas niet door idd.
iemand heeft teveel romcoms gekekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Become a rock star and you'll get them for free.
Eigenlijk haat ik romkomsquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
iemand heeft teveel romcoms gekeken![]()
Vetquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
volgende week 3 avonden optreden voor 500 man! zin in! ken alleen de nummers nog niet die we spelen
35 euro voor een afstelbeurt, maakt niet uit of het een Floyd Rose is...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is het leuke... ik kom daardoor nooit ergens anders
Dus, vraagje! Wat betalen jullie altijd voor onderhoud aan je gitaar? En wat deden ze allemaal voor dat betaalde bedrag?
Deze niet hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
35 euro voor een afstelbeurt, maakt niet uit of het een Floyd Rose is...
Dean, vriendin in Kerkrade? Altijd als ik daar kom valt het me op hoe het kan dat er zoveel lelijke mensen bij elkaar in een dorp/stad wonen, mag hopen dat zij de uitzondering is die de regel bevestigt?
Nou ja, misschien is Helmond nog wel erger...
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Meursault het volgende:
Ik denk dat ik weer saxofoon ga leren spelen.
Heb al 5 jaar gespeeld, maar dat is inmiddels ook al wat jaartjes geleden..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegen
Sinds gister ook twee liedjes gecoverd op gehoor (zie hierboven ergens).quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Doen, is altijd leuk om een 2de instrument te spelen, helaas moet je bijna alles op gehoor doen, dat valt dan weer tegen
Ik moet zeggen dat op gehoor spelen met gitaar mij stukken beter afgaat dan met saxofoon, hoewel ik 6 jaar meer ervaring met saxofoon heb, ach misschien eens wat meer erop spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Sinds gister ook twee liedjes gecoverd op gehoor (zie hierboven ergens).
op gehoor spelen =
tabs
Ik gok op Girl? Die doen wij dit jaar ook, zit geen blazerspartij in dus die hoef ik gelukkig niet te spelen :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef KaMo het volgende:
Net lekker gerepeteerd voor de schoolvoorstelling
Anouk bassen
Nopequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:49 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Ik gok op Girl? Die doen wij dit jaar ook, zit geen blazerspartij in dus die hoef ik gelukkig niet te spelen :p
Klassieke? Hij beschrijft een mariachibandquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier weinig klassieke gitaristen gaat vinden zoals dat
Psycho shit...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
*luistert traditionele Chinese muziek*.
Onder dwang of vrijwillig?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:20 schreef Witchfynder het volgende:
*luistert traditionele Chinese muziek*.
Vrijwillig. Schopt kont man. Ja, niet alles, maar mensen die als Paganini tekeer gaan op een Erhu....heerscht!quote:
Ja ik zie een klassieke gitaar, wat is je punt ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Klassieke? Hij beschrijft een mariachiband.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:31 schreef The_Dean het volgende:
Ik zit lekker laatste tijd in D te jengelen thuis [omdat ik mijn eigen spul onder handen heb], klinkt wel lekker heavy allemaal.
Heb je daar nog een beetje op gespeeld trouwens?quote:
Dat ze geen klassiek spelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik zie een klassieke gitaar, wat is je punt ?
Zekers. Wat een bruut dingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je daar nog een beetje op gespeeld trouwens?
*doet meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef Daantke het volgende:
Vanmiddag wss gitaar kopen, en dan is mijn geld ook op![]()
*grijpt de fles Jack Daniels
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef Daantke het volgende:
Vanmiddag wss gitaar kopen, en dan is mijn geld ook op![]()
*grijpt de fles Jack Daniels
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.
Heb van het weekend even mijn fles Bell's opgemaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
*doet niet mee maar grijpt een goede whisky in plaats van bocht.
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!quote:
Glenfiddich is wel redelijk te drinken maar Oban of Dalwhinnie is nog een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!.
Glenfiddich, da's pas whisky. Maar doe mij toch maar een Guinness, aye!
Dan ben ik laatst nog nooit zo dronken geweest van een plastic zakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je dat doet dan smaakt het exact naar plastic zak!.
Glenfiddich, da's pas whisky. Maar doe mij toch maar een Guinness, aye!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |