Ik denk dat dat prima gaat hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 06:02 schreef Zapato het volgende:
Ik ga het gewoon nog een keer proberen![]()
Wil een nieuwe gitaar kopen, maar heb toch niet echt bijster veel verstand van de hardware zeg maar, dus hoopte dat iemand van de echte kenners hier mee een helpende hand zou willen bieden. Zie nu bijvoorbeeld deze Ibanez staan bij Feedback, in die prijsklasse moet ik t wel een beetje zoeken (tot 800,- ongeveer), maar vraag me af hoe veelzijdig deze Ibanez nu feitelijk is.
Speel graag blues, rock en wil me misschien beetje op de jazz gaan storten. Zou dat met deze problemen opleveren?
Alavast bedankt voor enige opheldering![]()
Ik kan die niet mooi vinden.. ieder zijn dingquote:Op zondag 31 januari 2010 11:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
die ibanez hollowbodies zien er best gaaf uit, alleen jammer van die bliksem op de headstock...!
[edit]
deze is vet..!
[ afbeelding ]
http://www.ibanez.co.jp/products/eg_series10.php?series_id=365&area_id=3&year=2010&cat_id=1
Bah ES gitarenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk gitaartje hoor, erg tof. Mijn broer heeft er een tijdje eentje gehad met coilsplit. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de ES-achtige modellen!
[ afbeelding ]
Ibanez LP'squote:Op zondag 31 januari 2010 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb gitaarles in een winkel en daar hebben ze gister de nieuwe serie van Ibanez binnen gekregen en ik mocht er direct op spelen. Zo'n helemaal zwarte Les Paul-model, klonk zeker niet verkeerd en speelde ook best fijn.
Kunnen, of willen...quote:Op zondag 31 januari 2010 11:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ik kan die niet mooi vinden.. ieder zijn ding
deed me denken aan die eastwood gitaren, vind ik ook echt super vette gitaren. weet je waar ze ergens deze ibanez verkopen?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:17 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk gitaartje hoor, erg tof. Mijn broer heeft er een tijdje eentje gehad met coilsplit. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de ES-achtige modellen!
[ afbeelding ]
Thomann, as always. Ze kosten geen drol, dus wat let je!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
deed me denken aan die eastwood gitaren, vind ik ook echt super vette gitaren. weet je waar ze ergens deze ibanez verkopen?(instant gas)
Er zit 1 heel groot nadeel aan snowboarden, het is zo koud...quote:Op zondag 31 januari 2010 12:51 schreef -Menn0- het volgende:
Terug van snowboarden. Wauw wat is dat toch fuuuuuuuuucking bruut!!!! Over 3 weken weer![]()
Heel veel troepquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Inderdaad. Maar ik ben zeer tevreden zo. Amp met niet teveel functies en zie ook wel eens gasten met 15 pedaaltjes in zo'n mega koffer en heel veel troep ertussen
Viel best mee. Was -3, prima te doen als je keihard aan het knallen bent in het vers gevallen poederquote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er zit 1 heel groot nadeel aan snowboarden, het is zo koud...![]()
En kan echt geen sneeuw meer zien nu, vannacht weer 15cm gevallen en toen moest ik nog op de fiets terug naar huis![]()
hujz, zag hem op marktplaats staan voor 250, en wilde hem ruilen tegen een goed pedaal, maar even mailtje de deur uit gedaan of hij wilt ruilen met me fulldrive/crunchbox + bijbetalingquote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Thomann, as always. Ze kosten geen drol, dus wat let je!
Alles onder de 20 graden vind ik koudquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Viel best mee. Was -3, prima te doen als je keihard aan het knallen bent in het vers gevallen poeder
Vooral schommelingen in temperatuur en vochtigheid zijn een ramp. In mijn vorig appartement lag alles in een slecht geisoleerde kast, dat is godzijdank altijd goed gegaan, goede koffer of hoes helpt ook al behoorlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer wordt temperatuur eigenlijk slecht voor een gitaar. Mijn gitaren staan namelijk allemaal in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis en 's nachts koelt het daar behoorlijk af.
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!quote:
Is het ookquote:Op zondag 31 januari 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!
Love just happensquote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net mijn stratocaster gekust![]()
Het ging zo,
Ik liep richting mijn drankkast om nog een whisky in te schenken.
Toen struikelde ik en viel richting de stoel waarin twee gitaren lagen waaronder mijn strat![]()
Ik dacht dit is geen toeval en gaf toen mijn strat een kusje![]()
FUCK YEA!quote:
Je toetsenbord is stuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef Zapato het volgende:
Bedankt voor de tips allen, t zou z maar s die ibanez kunnen worden.
Anders toch een echte Gibson!
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.quote:
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.
Waar kun je die bakjes kopen? Lijkt me wel handig voor wanneer ik weer eens ergens te laat ben.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef Zapato het volgende:
[..]
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.
Mijn tijd zit zeker wel in een bakje.
Al je rechten weggeven aan buma/stemra is ook weer een uiterste ..quote:Op zondag 31 januari 2010 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
We overwegen om onze promo uit te geven onder een Creative Commons License. Hoop leeswerk zeg.
Juridisch gedoe, bleeeech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |