hujz, zag hem op marktplaats staan voor 250, en wilde hem ruilen tegen een goed pedaal, maar even mailtje de deur uit gedaan of hij wilt ruilen met me fulldrive/crunchbox + bijbetalingquote:Op zondag 31 januari 2010 12:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Thomann, as always. Ze kosten geen drol, dus wat let je!
Alles onder de 20 graden vind ik koudquote:Op zondag 31 januari 2010 13:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Viel best mee. Was -3, prima te doen als je keihard aan het knallen bent in het vers gevallen poeder
Vooral schommelingen in temperatuur en vochtigheid zijn een ramp. In mijn vorig appartement lag alles in een slecht geisoleerde kast, dat is godzijdank altijd goed gegaan, goede koffer of hoes helpt ook al behoorlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wanneer wordt temperatuur eigenlijk slecht voor een gitaar. Mijn gitaren staan namelijk allemaal in de slechtst geïsoleerde ruimte van het huis en 's nachts koelt het daar behoorlijk af.
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!quote:
Is het ookquote:Op zondag 31 januari 2010 19:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welk bod, ik vind 5 euro veel te duur!
Love just happensquote:Op zondag 31 januari 2010 21:26 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik heb net mijn stratocaster gekust![]()
Het ging zo,
Ik liep richting mijn drankkast om nog een whisky in te schenken.
Toen struikelde ik en viel richting de stoel waarin twee gitaren lagen waaronder mijn strat![]()
Ik dacht dit is geen toeval en gaf toen mijn strat een kusje![]()
FUCK YEA!quote:
Je toetsenbord is stuk.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef Zapato het volgende:
Bedankt voor de tips allen, t zou z maar s die ibanez kunnen worden.
Anders toch een echte Gibson!
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.quote:
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee mn klok is te klein dus moet meer typen in minder tijd.
We hebben dan een fundamenteel tijdsverschil ben ik bang.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar de grootte van een klok heeft niets met de hoeveelheid tijd te maken. Als je nou tijd in een klok zou kunnen stoppen, zou je een punt hebben maar een klok geeft de tijd alleen maar aan. Het is een meetinstrument, niet een soort van bakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |