Tenzij het zo'n microtonaal experiment isquote:Op maandag 1 februari 2010 11:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zal het zijn dan.
Meer dan normaal in ieder geval. 36 zou ook wel een beetje teveel zijn, 3 volledige oktaven.
En dan worden de vakjes wel heel erg klein.
wat een kksukkel is dat zegquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef KaMo het volgende:
Die First Act van Adam Levine is best gaaf!
[ afbeelding ]
Hem bedoel je toch niet, Daniël?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef genakt het volgende:
[..]
wat een kksukkel is dat zeg
beter stopt hij met muziek maken
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hij heeft wel een toffe gitaar, dat dan weer wel!.
danielquote:
Wanneer hebben ze dat besloten en waarom is mijn mening niet gevraagd?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:10 schreef mcf het volgende:
Dudes, wtf
Wat vinden jullie van het feit dat die rap(p)ers rock willen maken.
Ik denk dat het hele rock dan verpest wordt. Want al die wigga's vinden rap enzo cool. Dan gaan ze rock maken.
Nou, ik heb zo'n (wannabe)rock nummer geluisterd. En dat is nog gewoon pure (c)rap.
Maar dan gaan al die wigga's denken van: Hee, cool dat is rock. En dan luistert iemand een keer ECHTE rock, waarop ze gaan zeggen. Dat is neprock....
jaja
Sargeant D says: "Don't smoke. I'll rip out your lungs for you!"quote:Op maandag 1 februari 2010 12:13 schreef mcf het volgende:
Inderdaad,
en met dat in mijn achterhoofd ga ik zo even genieten van een heerlijk plukkie tabak met papier.
Niiicequote:Op maandag 1 februari 2010 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Dropkick Murphys
Wat een feest gisteren. Nu nog pijn op plekken waarvan ik niet wist dat ze pijn konden doen.
En mijn oren hebben nog moeite alles te verwerken, wat stond dat daar hard.
Die rappers moeten gewoon een kantoorbaantje zoeken, of zich aansluiten bij alle andere klagende negersquote:Op maandag 1 februari 2010 12:18 schreef Witchfynder het volgende:
Over het algemeen zijn rockers beter in rap maken dan dat rappers zijn in rock maken. Wat zegt dat je dan?.
Maar laten ze het ook daarbij houden, zoals die snoop gaat rock maken. Dat vindt ik echt gewoon niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ho even!
Niks tegen hiphop hè!
Mannen als Dr. Dre, Snoop, Eminem, Bubba Sparxxx, Hilltop Hoods, Flipsyde, Brainpower, dat soort dingen luister ik graag hoor. Beetje die oldskool hiphop vibe. Heerlijk.
Hehe, true. Maar wel grappig om eens te zienquote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef mcf het volgende:
[..]
Maar laten ze het ook daarbij houden, zoals die snoop gaat rock maken. Dat vindt ik echt gewoon niet kunnen
Nja, die rapmetal was wél tof. Limp Bizkit, Anthraxx, Hed PE, dat soort dingen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef Cynic het volgende:
Die kruisbestuiving heen en weer gebeurt toch al jaren? Wat is dan nu ineens het probleem?
Je vergeet Cypress Hill en Public Enemy.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Ho even!
Niks tegen hiphop hè!
Mannen als Dr. Dre, Snoop, Eminem, Bubba Sparxxx, Hilltop Hoods, Flipsyde, Brainpower, dat soort dingen luister ik graag hoor. Beetje die oldskool hiphop vibe. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |