't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorquote:
Goed gelukt dus?quote:
dat is ook niet goed natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorMaar als ik veel zetmeel eet, krijg ik een plofbuik
zal heus wel maar t moet 4 uur trekken dus heb nog tot een uur of 3 te gaanquote:
Ik heb dat voornamelijk met pannenkoeken en stokbroodquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorMaar als ik veel zetmeel eet, krijg ik een plofbuik
Ik zei ook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Leuk apparaat hoor.![]()
Kan je er ook eieren mee bakken?
Mijn Meneer heeft laatst ook zo'n ding aangeschaft, en die is er best fier meequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zeiook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehomheen liep.
Duurde ff voor hij me dat kon uitleggenMaar we kunnen nu iig onze TV aan ons netwerk koppelen en alle bestanden van de PC in goede kwaliteit afspelen
Das wel tof
Ow en ontopic:
[ afbeelding ]
nee 20 feb komt ze! ik stem nog steeds voor meisjequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Het valt mij ook mee hoorEn bij Leander ben ik op deze termijn bevallen, dus ik ben benieuwd hoe ver het nog groeit....
Ook weer niet idioot veel aangekomen (minder dan 12)
De vlos zei gisteren ook dat met 40 weken de beeb wrs rond de 6-6,5 pond is. En waarschijnlijk komtie iets eerder, dus het is ook een kleintje
Flink buikiequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zei ook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehomheen liep.
Duurde ff voor hij me dat kon uitleggenMaar we kunnen nu iig onze TV aan ons netwerk koppelen en alle bestanden van de PC in goede kwaliteit afspelen
Das wel tof
Ow en ontopic:
[ afbeelding ]
Die kan nietquote:
20 september hier is zo'n dag. Opa jarig, Broertje jarig, neefje jarigquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Die kan niet
Dan is er een goede vriend van ons jarig, dat blijft onhandig
Op 12-2 is mijn moeder jarig, ook niet handig.
Ik ga voor 17
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Tezz het volgende:
14 februari is een mooie dag om te bevallen!
wij hebben dat op mijn verjaardag, mijn oma, ik en de vrouw van mijn neef.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
20 september hier is zo'n dag. Opa jarig, Broertje jarig, neefje jarig
Die energie van je heeft niet met vitamine te maken hoor, maar met je bio-ritme/hormonaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:56 schreef Tezz het volgende:
Mijn energie van vanmorgen is inmiddels helemaal op verbruikt op het werk. Maar weer even een nieuw vitamine-shotje nemen om de rest van de dag weer energie-rijk door te komen!
ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
klinkt goed
ik ga zondag die pie maken die DE laatst postte
Leuk gerecht. Lijkt mij lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga http://www.bbc.co.uk/food(...)rgerinam_84431.shtml maken
overigens
we zijn helemaal into het lamsvlees...
ja! echt geweldig. Denk ook dat we voortaan daar gehakt enzo gaan halen. Het rundvlees dat daar ligt is ook echt prachtigquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
islamitische slagers zijn ok idd, bij onze ' turk' draait hij ook altijd vers t lamsgehakt
en bij de vorige, die nu weg is helaas, werd er een lam tevoorschijn gehaald toen ik om iets vroeg en heeft de slager er toen , aan de hand van wat ik ging maken, er vers van alles afgezaagd
das wat anders dan kip op een geel piepschuimen bakje, en rund op een groene
Ik vond 'm en dacht 'ja, dit wordt'm! Heel simpel, maar toch stijlvol.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk gerecht. Lijkt mij lekker.
Jammer dat Bluezz niet van lamsvlees houdt. Daardoor eet ik het zelf ook vrij weinig.
laten we zo zeggen, ik heb het voornemen. Heb zondag voor het eerst in 2,5 maand weer hockeyquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je ervan vindtwij vonden hem erg lekker
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
islamitische slagers zijn ok idd, bij onze ' turk' draait hij ook altijd vers t lamsgehakt
en bij de vorige, die nu weg is helaas, werd er een lam tevoorschijn gehaald toen ik om iets vroeg en heeft de slager er toen , aan de hand van wat ik ging maken, er vers van alles afgezaagd
das wat anders dan kip op een geel piepschuimen bakje, en rund op een groene
Ja, getver man, goed bereid lamsvleesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees vind ik echt heerlijk, tenzij goed bereid.
Gewoon doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Bluezz niet van lamsvlees houdt. Daardoor eet ik het zelf ook vrij weinig.
Wel zo makkelijk toch? B. heeft gewoon overal schuld aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:
ja krijg jij anders ff lekker de schuld!
ik heb nog een heerlijk recept voor kofta met een tomatenyoghurtsaus thuis liggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
In Portugal, lamsvlees met een munsausjeOf een lekkere lamsrack
of lamsgehakt (shepers pie
) Grieks lamsvlees, lekker gekruid
Maar een simpel koteltje smaakt naar niets, er moet wel iets mee gedaan worden.
mail dat dan eens door!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog een heerlijk recept voor kofta met een tomatenyoghurtsaus thuis liggen
Originele Taal- en Spelfouten #41quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:bedoelde vooral: naar mijn smaak
eigenlijk. Gewone lamskoteletjes vind ik niets
mits, mitsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:bedoelde vooral: naar mijn smaak
eigenlijk. Gewone lamskoteletjes vind ik niets
Wel geinig topic maar eigenlijk best sneu (op een grappige manier) dat er mensen zijn die er echt naar speuren en dan hardhollend naar dat topic gaan om te roepen; kijk dan!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Originele Taal- en Spelfouten #41
Kon het niet laten, té leuk
klinkt echt enorm lekker, heb nu al trek in vis, hoop dat ze wat hebben bij de defensie keteraarquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
en wat schaft de pot vanavond bij jullie?
Hier pangasius uit de oven (in een zakje) met venkel
, wortel, olijven, knoflook, krieltjes, wat tomaatjes, wat knoflookolie en peper en zout.
Biefstukje van de dorpsslagerij, basmatirijst, gebakken kastanjechampignons en een Toscaanse salade van de Appie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:40 schreef DarkElf het volgende:
en wat schaft de pot vanavond bij jullie?
Test je ze nog en ga je referenties checken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:48 schreef TAV74 het volgende:
Zo, eerste helft van de sollicitatiegesprekken achter de rug. Het vreet altijd wel energie bij memaar volgens mij hebben we in ieder geval ook 1 geschikte kandidaat binnen. Nu morgen nog een tweede, dan ben ik blij.
Ligt aan de achtergrond en de afstand die we vermoeden tot het gewenste niveau.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Test je ze nog en ga je referenties checken?
Oké. Duidelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef TAV74 het volgende:
Ligt aan de achtergrond en de afstand die we vermoeden tot het gewenste niveau.
Maar er is bij ons intern nogal ingezet op employability, dus de meeste kandidaten hebben nog zeer recente competentie en cognitieve testen in de kast liggen, dus vaak is een nieuwe test niet eens nodig.
uit mijn 5jarige horeca ervaring weet ik dat studenten en andere keukenhulpjes 99 v/d 100 keer niet zullen koken in het soort keuken/restaurant dat je nu ambieert, mischien wel in kleine eetcafe's, maar daar wil je niet aan de bak. Zeker de uitgebreidere restaurants nemen bijna alleen maar gediplomeerd of ervaren personneel aan. Leerlingkok zou wel kunnen maar dat zou je andere studies duidelijk in de weg zittenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil even jullie mening![]()
mijn werk, ik haat het. Echt onwijszit hier nu ook weer met een fikse portie tegenzin. Het is dat het voor een bijbaan supergoed betaalt en op 4 minuten fietsen van huis is..
Dit collegejaar komt het me nog mooi uit, zowel qua werktijden, salaris, etc. Maar als ik volgend collegejaar geen bestuur meer ben en ik niets meer met informatiekunde te maken heb (oude studie) zou ik het niet erg vinden om te stoppen (ben nu technisch vertaler).
Steeds meer denk ik: het lijkt me zo leuk om als bijbaantje in een keuken te werken. Maargoed, dat betekent ook avonden werken, vaak weekend als je hulp/student bent, maargoed, of ik dat wil even terzijde.
Hoe 'makkelijk' zou het zijn om iets ergens te vinden, en dan niet een eetcafe met friet en schnitzels, maar een beetje echt koken zeg maar.. geen sterrending natuurlijk, want dat kan ik heul niet, maar ik zou het wel leuk vinden om in een wat uitgebreider restaurant aan de slag te kunnen....leren, oefenen, etc. Is het reeel om zoiets te ambieren?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die energie van je heeft niet met vitamine te maken hoor, maar met je bio-ritme/hormonaal
Oeps sowwyquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Tezz het volgende:
ssshhhtt.... laat mij maar gewoon denken dat het door die extra vitamine C komt!
Beetje boter heb je dat? En anders op een laag vuur met deksel erop en roeren roeren roerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:40 schreef Klaploper het volgende:
Hai, even een dom vraagje snel tussendoor: als ik nasi o.i.d. vanuit de vriezer opnieuw wil opwarmen, moet ik dan olie ofzo. in de pan doen? Normaal doe ik het altijd wel, maar alles is op.
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:
ja krijg jij anders ff lekker de schuld!
Zo eens in de zoveel maanden is dat ook erg lekker, zo'n loempia.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:24 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net anderhalve Loempia Speciaal naar binnen geduwd. Heerlijk zo af en toe, zo'n vette brok gevuld met tauge, kip en ei... Met gebakken uitjes erover en een scheut ketjap.
Nee, best slecht eigenlijk..quote:
Dit wordt 't dan maar, denk ik. Bedankt iig!quote:En anders op een laag vuur met deksel erop en roeren roeren roeren
Geeft niets, dan eet ik ze wel opquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt misselijk van die grote loempias![]()
Hoi allemaal overigens
Neuh, vind ik niet zo gek hoor. Het heeft een heel eigen smaak. Iedereen heeft wel dingen die hij/zij niet lust. Zo ben ik gek op lamsvlees, maar lust ik absoluut geen lever.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Ieks gember! Dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lust... Ik proef het overal tussendoor en vind het echt smerig. Raar eigenlijk, want ik ben op zich een alleseter....
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Ieks gember! Dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lust... Ik proef het overal tussendoor en vind het echt smerig. Raar eigenlijk, want ik ben op zich een alleseter....
Oh, maar ik blijf het braaf proberen hoor met de prei! Van de week nog een goeie tip van Bluezz gekregen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder stoofde vaak wat tomaat mee met de prei. Ik lust graag prei, maar dat was nog lekkerder. Misschien omdat het wat zoetig is?
Als iets op een andere manier klaargemaakt is, is het soms beter te pruimen. Maar ondanks alle manieren van klaarmaken en soorten lever, werkte dat bij mij niet........
Praat ons er niet van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef Tezz het volgende:
Pff. Ik wordt altijd zo zenuwachtig van belastingdingen!
Pics.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op de bank in pyjama, onder deken, natte haren van het douchen, laptop erbij, drinken erbij, kat naast me, kind op bed en man boven aan het leren.
Heerlijk
Oh wat een ellende! Het komt uiteindelijk wel weer goed, maar voordat je zover bent....quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Praat ons er niet van.
B. zit nu ook in een conflict met de belastingdienst. Zij willen zorgtoeslag terug over 2009 die wij nooit ontvangen hebben.
Bij nabellen en navragen blijkt de belastingdienst het gestort te hebben op een rekeningnummer dat weliswaar op de hare lijkt, maar niet van haar is. Hun fout dus.
Nu willen ze dat WIJ er via een civiele procedure achteraan gaan bij die persoon om het geld terug te halen en het vervolgens terug te storten naar de belastingdienst.
Doe we dus echt niet.
Ze zoeken het maar lekker uit.
Nee, ik heb een pyjama die niet meer over mijn buik kanquote:
Ik ben erg visueel ingesteld en zie je gewoon helemaal zitten met dat bolle buikje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik heb een pyjama die niet meer over mijn buik kanen dan moet ik nog opstaan ook..
Wel knap irritant van de belastingdienst
Lekker FC!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
Niet lusten...
Er zijn dingen die ik niet lekker vind (karnemelkse pap bijvoorbeeld) maar die ik wel eet.
En er is één ding dat ik écht niet lust....
SaladeAls in huzarensalade, rundvleessalade ed. Alle salade van gekookte aardappelen met mayo. RIL! Ik heb echt al diversen geprobeerd, maar ik blijf kokhalzen
Ow en ik zit op de bank in pyjama, onder deken, natte haren van het douchen, laptop erbij, drinken erbij, kat naast me, kind op bed en man boven aan het leren.
Heerlijk
Oeh, das leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld en zie je gewoon helemaal zitten met dat bolle buikje!
Mijn schoonzusje is ook zwanger en ik zie haar zooooo weinig! De laatste keer was met kerst! Ik heb vorige week nog buik-foto's gevraagd, hihi. Moet het toch wel een beetje bijhouden allemaal! Mijn broer en zij verwachten hun eerste kindje eind maart.
Arme mamaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker FC!
Ik heb een jeugdtrauma van karnemelkse pap. Mijn vader was er dol op en wij moesten elke keer proeven, ondanks dat we het echt niet lustten. We waren makkelijke eters trouwens.
Achteraf had ik enorm medelijden met mijn moeder: ze gaf dapper het goede voorbeeld door een bord leeg te eten. Zij lustte het ook niet.......
Dan lopen ze het risico dat er weer meer vermoeiende zaken uit voorkomen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
Dan lopen ze het risico dat er weer meer vermoeiende zaken uit voorkomen.
Oh, wereldtip!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, ik ga me installeren, House kijken!
Ik doe gezellig meequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, ik ga me installeren, House kijken!
Nooit moeite mee gehad......quote:
Naja, ik ga toch maar eens de progesteron prikpil uitstellen.Ik geloof niet dat het de oorzaak is. Maar ik word er niet slechter van als ik het een poos oversla.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he......
Hoeveel invloed heeft progesteron op hormonale bekkeninstabiliteit? Of is het alleen relaxine?
Ik vind Derek leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm. Tja....
Ik geloof in veel dingen, maar niet in Derek.
Maar ik denk dat ik gebruik zou maken van de sfeer als het is afgelopen....
Ja! Kruipen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind Derek leuk!
En goed plan!
(voor de mensen die visueel zijn ingesteld: Tezz sluit de pc af en kruipt verleidelijk (in joggingbroek en sloebertrui, woehaha) richting de bank....)
Och..........quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ah zo lief vandaag met Milou, ze stond op haar stoeltje te helpen met koken (roeren in de aardappelpuree van mijn new bff), pakt ze ineens mijn wangen tussen haar handen en zegt met een diepe zucht: oh mammie, wat ben je toch mooi zeg
ohzo lekker! had ze in frankrijk op, volgende x hier kijken bij de makro, daar hebben ze die dingen ook wel schijntquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Flammekuchen, hebben we op vakantie kant en klaar gekocht.
Is toch gewoon dun deeg met spek, ui en kaas?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohzo lekker! had ze in frankrijk op, volgende x hier kijken bij de makro, daar hebben ze die dingen ook wel schijnt
zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wel errug lekkur!
ga eens daten dan ofzo. sluit je aan bij een lees of kookclub of waar je interesse's ook mogen liggen, onderneem wat. en verder vindt iedereen je hier lief, maar kijk ook eens buiten het internet-leven. Of kom op meets en maak de contacten die je daar opdoet niet internet-afhankelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Enne... Nou..
Soms wil ik ook iemand die me zo leuk vindt.....
Ik ga niet daten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga eens daten dan ofzo. sluit je aan bij een lees of kookclub of waar je interesse's ook mogen liggen, onderneem wat. en verder vindt iedereen je hier lief, maar kijk ook eens buiten het internet-leven. Of kom op meets en maak de contacten die je daar opdoet niet internet-afhankelijk
nog heel even eej.... dan kan ik ook SOGgen... maandag eindelijk weer afspraak om me in te schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wat SOL zegt.
En trusten, ben werkelijk niet effectief aan het studeren, dus morgenochtend vroeg opstaan om verder te gaan.
op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga niet daten.
En naja, ik weet wat ik moet doen.
Ik zit ook niet echt verlegen om een relatie.
En nu ga ik slapen. Ik heb verdorie afgelopen nacht gechat in mijn droom.......
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOLquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
nog heel even eej.... dan kan ik ook SOGgen... maandag eindelijk weer afspraak om me in te schrijvenslaap lekker steer en wie er nog meer slapen is.
tnxquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOL
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddels
thnxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Succes borisz. Huu wat is het vroegNog 1 dagje werken en dan weekend
gaat goed met hem de laatste x dat ik hem sprakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:55 schreef Braamyo het volgende:
goeie morgen lieve culinaire fok-vriendjes !
Hey Tezz, heb je het al gehoord?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....
ik probeer ook maar watquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef freecell het volgende:
Braamyo, je bent iig wel bemoedigend
TARA skipt z'n tentamen vandaagGeschiedenisfilosofie
![]()
Was gisteren nog aan het leren en kwam ineens beneden: 'barst maar, ik ga niet'
Hij las hoofdstuk 1 nog even weer door en had niet het idee dat hij het ooit eerder gelezen had zeg maarDaarbij is het hier al idioot druk en heeft hij net een hele drukke weel achter de rug met te weinig leertijd. En ik vind het wel prima eigenlijk
Maakt alles nu even een stuk rustiger, hij hoeft nu tot half Maart niks aan z'n studie te doen (sowieso hoeft hij nog maar 3 of 4 tentamens en een scriptie) en studie is niet altijd het belangrijkste, al vindt zijn vader van wel
bij mij is het een voordeel dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
Succes iedereen dan maar
Ik wil niks vandaag geloof ikMaar het voordeel is dat iedereen het snapt als ik een dag niks doe
mee! ik mee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ach de sauna is ook geen zware inspanning
Goed punt inderdaad. Hier moeten allemaal dingen wél gebeuren, dus als ik ze niet doe is TARA het bokjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij is het een voordeel dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hey Tezz, heb je het al gehoord?
Als jij de badkamer poetst dan blinkt die zo erg, dat krijgt niemand anders voor elkaar,het is ff door zweten maar het resultaat word zo ongeloveloos mooi, schoon, opgeruimd en nettjes dat je er eigenlijk nu al voldoening uit mag halen. Je mag trots op jezelf zijn want weinig vrouwen onderhouden hun badkamer zo goed als jij
ben er al even uit maar heb heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
dank je DE
Lekker geslapen? of ben je al even wakker?
haha gellukig maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft geholpen! Het heeft geholpen! Het heeft geholpen!
wat is het goede doel dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben er al even uit maar heb heerlijk geslapen
zo eens hardlopen, in de regen boh... maar goed, tis voor een goed doel
Beetje doorzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
Mijn badkamer is brandschoon en ruikt heerlijk fris naar chloor, onze slaapkamers zijn stofvrij en uitgewaaid, nu hier beneden nog wat opruimen.
Bluezz, ik wil je wel komen helpen hoor, maar het is zo ver fietsen naar Bloemendaal!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de regen?quote:
Bickelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Tezz het volgende:
In de regen?![]()
In de kou?![]()
Helemaal 150 kilometer fietsen?![]()
Met kind achterop?![]()
Om bij jou de badkamer te komen poetsen?![]()
Tuurlijk! Geen probleem Bluezz! Ik kom er aan!![]()
![]()
Maar jij bent op dieet schrijf je net, dus staat er dan straks wel een lekker gebakje en een kop warme choco met slagroom voor me klaar????quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Tezz het volgende:
Maar jij bent op dieet schrijf je net, dus staat er dan straks wel een lekker gebakje en een kop warme choco met slagroom voor me klaar????
Maar ik nu wel.quote:
ik ben een hobbyhardloopster hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef Braamyo het volgende:
goeie zaak, ben je trouwens hoby hardloopster of heb je ooit wel eens een 5 of 10 KM op tijd gelopen, ben benieuwd op wat voor een tijd je dan aankomt
Vandaag nog wel, morgen niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag jij in deze staat wel de sauna in?
owja dat programma heb ik wel eens doorgelinkt gekregen, en is het een beetje vol te houden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben een hobbyhardloopster hoorheb net les 21 van start to run gedaan, das 10-10-12 minuten rennen.
Ja hoor, alles op mijn eigen tempoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owja dat programma heb ik wel eens doorgelinkt gekregen, en is het een beetje vol te houden?
Alles is op fietsafstand he.... ! Duurt alleen wat langer voordat ik er ben! Waar woon je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag nog wel, morgen niet meer(37 weken dan)
Tezz: woon ik wel op fietsafstand?
Om de hoek van Bloemendaal. Klein stukje doorfietsen maar naar Groningen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Tezz het volgende:
Alles is op fietsafstand he.... ! Duurt alleen wat langer voordat ik er ben! Waar woon je?
Met de taxichauffeur of is die alweer helemaal buiten beeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen ook lekker naar de sauna btw
ook met D-H?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
geniet ervan boriszik ga morgen ook lekker naar de sauna btw
die is nooit in beeld geweest, ieuw. nee met een vriendinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de taxichauffeur of is die alweer helemaal buiten beeld?
sauna kan ik ook niet lang volhouden hoor, maar de stoombaden wel, en lekker in het zoutwaterbad drijven en lekker bubbelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..
geen idee. ik heb het, mijn zus ook. de mr niet, die zweet flink in de sauna en die houdt het dus ook lekker uit daar. Ik niet, ik moet er echt uit. Hoewel ik de laatste keer dat ik er zat wel een soort van zweetlaagje kreeg op mijn lichaam maar dat was het dan ook welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?
misschien is dat iets van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat gek is dat he? Ik zweet ook bijna nooit, ik knal wel bijna uit elkaar met een rooie kop maar zweten ho maar
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
oh dat vind ik wel leuk, lekkere stoombaden, infrarood, niet te hete sauna's(vooral finse houtsauna's vind ik erg fijn), kruidenbaden, bubbelbaden, lekker lunchen, wijntje erbij... heerlijk!
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallen
idd jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijd
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is dat iets van vrouwen?
mm je bent wel vrouw weet ik toevalligquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
we hadden een man op de vrouwen meetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
nou dan ligt het gewoon aan mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee! Ik ben een keer met de dieetclub vrouwen naar de sauna geweest en vrouwen zweten wél
Duodenoscopie.quote:
Nee hoor! Ik zweet bij het minste geringste al enorm! Yuk!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm je bent wel vrouw weet ik toevallig
maar misschien ben jij een uitzondering!
Ik ben ook een zweterdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zweet bij het minste geringste al enorm! Yuk!!Vies gedoe..
Oh enneh.. WEEKEEEEEEEEEND!!!
En Chardonnay
Nee joh, zo gepiept, 5-10 min.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wat een naar onderzoek zeg golfer
Lucky Borisz, je had de scheids zeker meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef borisz het volgende:
Broertje 6-2 met Fifa verslagen, nadat ik 0-2 achter stond.
Volgens mij een spuitbusje SOL.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
keelverdoving? krijg je dan een prik in je keel? ieuw
Ja dat zal het wezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lucky Borisz, je had de scheids zeker mee
Klopt. Een verdovende spray. Lijkt mij meer dan genoeg. Dormicum zie ik helemaal niet zitten.quote:
Ik ook niet meer sinds de coloscopie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Een verdovende spray. Lijkt mij meer dan genoeg. Dormicum zie ik helemaal niet zitten.
Ah, leuk!quote:
Het rare is dat je van dormicum 'in slaap raakt' of slaperig moet worden, wat vreselijk dat het mislukt is, maar ik hoor ook van de endo-dames dat er heel af en toe mensen zijn die niets op dormicum doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ook niet meer sinds de coloscopie.![]()
Maar om een andere reden. De eerste keer lukte het niet, dus na 20 min. nog een keer. Weer een dosis, zo stoned als een garnaal en de pijn was de ergste die ik ooit gehad heb.
Als het ooit weer moet, onder narcose en anders maar niet!
Het was een infuusdinges.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het rare is dat je van dormicum 'in slaap raakt' of slaperig moet worden, wat vreselijk dat het mislukt is, maar ik hoor ook van de endo-dames dat er heel af en toe mensen zijn die niets op dormicum doen.
Het begrip 'roesje' is trouwens ook niet correct, want dan zou het met een kapje en lachgas o.i.d. zijn en dit is een prikje in je arm.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was een infuusdinges.
Ik kan me ook nog indenken dat, als het gewoon pijn doet, je dat door de dormicum later vergeet.
En er zijn wel meer dingen die bij mij niks doen, zoals diclofenac.
Och Bluezz, ik vind het gewoon een opluchting om te horen dat het niet aan mij ligt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |