Beetje doorzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
Mijn badkamer is brandschoon en ruikt heerlijk fris naar chloor, onze slaapkamers zijn stofvrij en uitgewaaid, nu hier beneden nog wat opruimen.
Bluezz, ik wil je wel komen helpen hoor, maar het is zo ver fietsen naar Bloemendaal!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de regen?quote:
Bickelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:26 schreef Tezz het volgende:
In de regen?![]()
In de kou?![]()
Helemaal 150 kilometer fietsen?![]()
Met kind achterop?![]()
Om bij jou de badkamer te komen poetsen?![]()
Tuurlijk! Geen probleem Bluezz! Ik kom er aan!![]()
![]()
Maar jij bent op dieet schrijf je net, dus staat er dan straks wel een lekker gebakje en een kop warme choco met slagroom voor me klaar????quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef Tezz het volgende:
Maar jij bent op dieet schrijf je net, dus staat er dan straks wel een lekker gebakje en een kop warme choco met slagroom voor me klaar????
Maar ik nu wel.quote:
ik ben een hobbyhardloopster hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:18 schreef Braamyo het volgende:
goeie zaak, ben je trouwens hoby hardloopster of heb je ooit wel eens een 5 of 10 KM op tijd gelopen, ben benieuwd op wat voor een tijd je dan aankomt
Vandaag nog wel, morgen niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag jij in deze staat wel de sauna in?
owja dat programma heb ik wel eens doorgelinkt gekregen, en is het een beetje vol te houden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben een hobbyhardloopster hoorheb net les 21 van start to run gedaan, das 10-10-12 minuten rennen.
Ja hoor, alles op mijn eigen tempoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owja dat programma heb ik wel eens doorgelinkt gekregen, en is het een beetje vol te houden?
Alles is op fietsafstand he.... ! Duurt alleen wat langer voordat ik er ben! Waar woon je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Vandaag nog wel, morgen niet meer(37 weken dan)
Tezz: woon ik wel op fietsafstand?
Om de hoek van Bloemendaal. Klein stukje doorfietsen maar naar Groningen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Tezz het volgende:
Alles is op fietsafstand he.... ! Duurt alleen wat langer voordat ik er ben! Waar woon je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |