Met de taxichauffeur of is die alweer helemaal buiten beeld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga morgen ook lekker naar de sauna btw
ook met D-H?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
geniet ervan boriszik ga morgen ook lekker naar de sauna btw
die is nooit in beeld geweest, ieuw. nee met een vriendinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Met de taxichauffeur of is die alweer helemaal buiten beeld?
sauna kan ik ook niet lang volhouden hoor, maar de stoombaden wel, en lekker in het zoutwaterbad drijven en lekker bubbelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..
geen idee. ik heb het, mijn zus ook. de mr niet, die zweet flink in de sauna en die houdt het dus ook lekker uit daar. Ik niet, ik moet er echt uit. Hoewel ik de laatste keer dat ik er zat wel een soort van zweetlaagje kreeg op mijn lichaam maar dat was het dan ook welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?
misschien is dat iets van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat gek is dat he? Ik zweet ook bijna nooit, ik knal wel bijna uit elkaar met een rooie kop maar zweten ho maar
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
oh dat vind ik wel leuk, lekkere stoombaden, infrarood, niet te hete sauna's(vooral finse houtsauna's vind ik erg fijn), kruidenbaden, bubbelbaden, lekker lunchen, wijntje erbij... heerlijk!
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallen
idd jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijd
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is dat iets van vrouwen?
mm je bent wel vrouw weet ik toevalligquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
we hadden een man op de vrouwen meetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
nou dan ligt het gewoon aan mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee! Ik ben een keer met de dieetclub vrouwen naar de sauna geweest en vrouwen zweten wél
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |