sauna kan ik ook niet lang volhouden hoor, maar de stoombaden wel, en lekker in het zoutwaterbad drijven en lekker bubbelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef Tezz het volgende:
Ik vind aan heel die sauna echt niets aan. Ik kan moeilijk ademen in de sauna en krijg het echt heel erg benauwd. Het gevoel wat je na afloop hebt is dan wel weer erg prettig.
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er aan moeten wennen en ik ben geen persoon voor de heetste sauna' s (wrs omdat ik nauwelijks zweet) maar saunabezoek is wel erg lekker. Vooral de stoombaden, de infraroodsauna's en zo..
geen idee. ik heb het, mijn zus ook. de mr niet, die zweet flink in de sauna en die houdt het dus ook lekker uit daar. Ik niet, ik moet er echt uit. Hoewel ik de laatste keer dat ik er zat wel een soort van zweetlaagje kreeg op mijn lichaam maar dat was het dan ook welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zweet ook nauwelijks! Tien minuten in een hete sauna en geen druppeltje.. Da's toch ook niet echt gezond, of wel?
misschien is dat iets van vrouwen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat gek is dat he? Ik zweet ook bijna nooit, ik knal wel bijna uit elkaar met een rooie kop maar zweten ho maar
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
oh dat vind ik wel leuk, lekkere stoombaden, infrarood, niet te hete sauna's(vooral finse houtsauna's vind ik erg fijn), kruidenbaden, bubbelbaden, lekker lunchen, wijntje erbij... heerlijk!
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en het roezige daarna en dan 's avonds heerlijk loom op de bank in slaap vallen
idd jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en je huid is heel zacht en je ziet er heel gezond uit vind ik altijd
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien is dat iets van vrouwen?
mm je bent wel vrouw weet ik toevalligquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
we hadden een man op de vrouwen meetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dan ben ik geen vrouw. Ik zweet heeeeeel erg veel.
nou dan ligt het gewoon aan mijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee! Ik ben een keer met de dieetclub vrouwen naar de sauna geweest en vrouwen zweten wél
Duodenoscopie.quote:
Nee hoor! Ik zweet bij het minste geringste al enorm! Yuk!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm je bent wel vrouw weet ik toevallig
maar misschien ben jij een uitzondering!
Ik ben ook een zweterdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik zweet bij het minste geringste al enorm! Yuk!!Vies gedoe..
Oh enneh.. WEEKEEEEEEEEEND!!!
En Chardonnay
Nee joh, zo gepiept, 5-10 min.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef SeaOfLove het volgende:
oh wat een naar onderzoek zeg golfer
Lucky Borisz, je had de scheids zeker meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:12 schreef borisz het volgende:
Broertje 6-2 met Fifa verslagen, nadat ik 0-2 achter stond.
Volgens mij een spuitbusje SOL.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef SeaOfLove het volgende:
keelverdoving? krijg je dan een prik in je keel? ieuw
Ja dat zal het wezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lucky Borisz, je had de scheids zeker mee
Klopt. Een verdovende spray. Lijkt mij meer dan genoeg. Dormicum zie ik helemaal niet zitten.quote:
Ik ook niet meer sinds de coloscopie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Een verdovende spray. Lijkt mij meer dan genoeg. Dormicum zie ik helemaal niet zitten.
Ah, leuk!quote:
Het rare is dat je van dormicum 'in slaap raakt' of slaperig moet worden, wat vreselijk dat het mislukt is, maar ik hoor ook van de endo-dames dat er heel af en toe mensen zijn die niets op dormicum doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ook niet meer sinds de coloscopie.![]()
Maar om een andere reden. De eerste keer lukte het niet, dus na 20 min. nog een keer. Weer een dosis, zo stoned als een garnaal en de pijn was de ergste die ik ooit gehad heb.
Als het ooit weer moet, onder narcose en anders maar niet!
Het was een infuusdinges.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het rare is dat je van dormicum 'in slaap raakt' of slaperig moet worden, wat vreselijk dat het mislukt is, maar ik hoor ook van de endo-dames dat er heel af en toe mensen zijn die niets op dormicum doen.
Het begrip 'roesje' is trouwens ook niet correct, want dan zou het met een kapje en lachgas o.i.d. zijn en dit is een prikje in je arm.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was een infuusdinges.
Ik kan me ook nog indenken dat, als het gewoon pijn doet, je dat door de dormicum later vergeet.
En er zijn wel meer dingen die bij mij niks doen, zoals diclofenac.
Och Bluezz, ik vind het gewoon een opluchting om te horen dat het niet aan mij ligt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |