Leuk gerecht. Lijkt mij lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga http://www.bbc.co.uk/food(...)rgerinam_84431.shtml maken
overigens
we zijn helemaal into het lamsvlees...
ja! echt geweldig. Denk ook dat we voortaan daar gehakt enzo gaan halen. Het rundvlees dat daar ligt is ook echt prachtigquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
islamitische slagers zijn ok idd, bij onze ' turk' draait hij ook altijd vers t lamsgehakt
en bij de vorige, die nu weg is helaas, werd er een lam tevoorschijn gehaald toen ik om iets vroeg en heeft de slager er toen , aan de hand van wat ik ging maken, er vers van alles afgezaagd
das wat anders dan kip op een geel piepschuimen bakje, en rund op een groene
Ik vond 'm en dacht 'ja, dit wordt'm! Heel simpel, maar toch stijlvol.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk gerecht. Lijkt mij lekker.
Jammer dat Bluezz niet van lamsvlees houdt. Daardoor eet ik het zelf ook vrij weinig.
laten we zo zeggen, ik heb het voornemen. Heb zondag voor het eerst in 2,5 maand weer hockeyquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben benieuwd wat je ervan vindtwij vonden hem erg lekker
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
islamitische slagers zijn ok idd, bij onze ' turk' draait hij ook altijd vers t lamsgehakt
en bij de vorige, die nu weg is helaas, werd er een lam tevoorschijn gehaald toen ik om iets vroeg en heeft de slager er toen , aan de hand van wat ik ging maken, er vers van alles afgezaagd
das wat anders dan kip op een geel piepschuimen bakje, en rund op een groene
Ja, getver man, goed bereid lamsvleesquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees vind ik echt heerlijk, tenzij goed bereid.
Gewoon doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Bluezz niet van lamsvlees houdt. Daardoor eet ik het zelf ook vrij weinig.
Wel zo makkelijk toch? B. heeft gewoon overal schuld aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:
ja krijg jij anders ff lekker de schuld!
ik heb nog een heerlijk recept voor kofta met een tomatenyoghurtsaus thuis liggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
In Portugal, lamsvlees met een munsausjeOf een lekkere lamsrack
of lamsgehakt (shepers pie
) Grieks lamsvlees, lekker gekruid
Maar een simpel koteltje smaakt naar niets, er moet wel iets mee gedaan worden.
mail dat dan eens door!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog een heerlijk recept voor kofta met een tomatenyoghurtsaus thuis liggen
Originele Taal- en Spelfouten #41quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:bedoelde vooral: naar mijn smaak
eigenlijk. Gewone lamskoteletjes vind ik niets
mits, mitsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef motorbloempje het volgende:bedoelde vooral: naar mijn smaak
eigenlijk. Gewone lamskoteletjes vind ik niets
Wel geinig topic maar eigenlijk best sneu (op een grappige manier) dat er mensen zijn die er echt naar speuren en dan hardhollend naar dat topic gaan om te roepen; kijk dan!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Originele Taal- en Spelfouten #41
Kon het niet laten, té leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |