't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorquote:
Goed gelukt dus?quote:
dat is ook niet goed natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorMaar als ik veel zetmeel eet, krijg ik een plofbuik
zal heus wel maar t moet 4 uur trekken dus heb nog tot een uur of 3 te gaanquote:
Ik heb dat voornamelijk met pannenkoeken en stokbroodquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is niet dat ik een strikt anti-carbbeleid voer, hoorMaar als ik veel zetmeel eet, krijg ik een plofbuik
Ik zei ook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Leuk apparaat hoor.![]()
Kan je er ook eieren mee bakken?
Mijn Meneer heeft laatst ook zo'n ding aangeschaft, en die is er best fier meequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zeiook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehomheen liep.
Duurde ff voor hij me dat kon uitleggenMaar we kunnen nu iig onze TV aan ons netwerk koppelen en alle bestanden van de PC in goede kwaliteit afspelen
Das wel tof
Ow en ontopic:
[ afbeelding ]
nee 20 feb komt ze! ik stem nog steeds voor meisjequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef freecell het volgende:
Het valt mij ook mee hoorEn bij Leander ben ik op deze termijn bevallen, dus ik ben benieuwd hoe ver het nog groeit....
Ook weer niet idioot veel aangekomen (minder dan 12)
De vlos zei gisteren ook dat met 40 weken de beeb wrs rond de 6-6,5 pond is. En waarschijnlijk komtie iets eerder, dus het is ook een kleintje
Flink buikiequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zei ook al 'wat kan je er mee?' terwijl TARA er oeh-oeh-oehomheen liep.
Duurde ff voor hij me dat kon uitleggenMaar we kunnen nu iig onze TV aan ons netwerk koppelen en alle bestanden van de PC in goede kwaliteit afspelen
Das wel tof
Ow en ontopic:
[ afbeelding ]
Die kan nietquote:
20 september hier is zo'n dag. Opa jarig, Broertje jarig, neefje jarigquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Die kan niet
Dan is er een goede vriend van ons jarig, dat blijft onhandig
Op 12-2 is mijn moeder jarig, ook niet handig.
Ik ga voor 17
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Tezz het volgende:
14 februari is een mooie dag om te bevallen!
wij hebben dat op mijn verjaardag, mijn oma, ik en de vrouw van mijn neef.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
20 september hier is zo'n dag. Opa jarig, Broertje jarig, neefje jarig
Die energie van je heeft niet met vitamine te maken hoor, maar met je bio-ritme/hormonaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:56 schreef Tezz het volgende:
Mijn energie van vanmorgen is inmiddels helemaal op verbruikt op het werk. Maar weer even een nieuw vitamine-shotje nemen om de rest van de dag weer energie-rijk door te komen!
ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
klinkt goed
ik ga zondag die pie maken die DE laatst postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |