ik probeer ook maar watquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:12 schreef freecell het volgende:
Braamyo, je bent iig wel bemoedigend
TARA skipt z'n tentamen vandaagGeschiedenisfilosofie
![]()
Was gisteren nog aan het leren en kwam ineens beneden: 'barst maar, ik ga niet'
Hij las hoofdstuk 1 nog even weer door en had niet het idee dat hij het ooit eerder gelezen had zeg maarDaarbij is het hier al idioot druk en heeft hij net een hele drukke weel achter de rug met te weinig leertijd. En ik vind het wel prima eigenlijk
Maakt alles nu even een stuk rustiger, hij hoeft nu tot half Maart niks aan z'n studie te doen (sowieso hoeft hij nog maar 3 of 4 tentamens en een scriptie) en studie is niet altijd het belangrijkste, al vindt zijn vader van wel
bij mij is het een voordeel dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:24 schreef freecell het volgende:
Succes iedereen dan maar
Ik wil niks vandaag geloof ikMaar het voordeel is dat iedereen het snapt als ik een dag niks doe
mee! ik mee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ach de sauna is ook geen zware inspanning
Goed punt inderdaad. Hier moeten allemaal dingen wél gebeuren, dus als ik ze niet doe is TARA het bokjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij is het een voordeel dat ik aan niemand verantwoording hoef af te leggen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hey Tezz, heb je het al gehoord?
Als jij de badkamer poetst dan blinkt die zo erg, dat krijgt niemand anders voor elkaar,het is ff door zweten maar het resultaat word zo ongeloveloos mooi, schoon, opgeruimd en nettjes dat je er eigenlijk nu al voldoening uit mag halen. Je mag trots op jezelf zijn want weinig vrouwen onderhouden hun badkamer zo goed als jij
ben er al even uit maar heb heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
dank je DE
Lekker geslapen? of ben je al even wakker?
haha gellukig maarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het heeft geholpen! Het heeft geholpen! Het heeft geholpen!
wat is het goede doel dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben er al even uit maar heb heerlijk geslapen
zo eens hardlopen, in de regen boh... maar goed, tis voor een goed doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |