Geeft niets, dan eet ik ze wel opquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wordt misselijk van die grote loempias![]()
Hoi allemaal overigens
Neuh, vind ik niet zo gek hoor. Het heeft een heel eigen smaak. Iedereen heeft wel dingen die hij/zij niet lust. Zo ben ik gek op lamsvlees, maar lust ik absoluut geen lever.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Ieks gember! Dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lust... Ik proef het overal tussendoor en vind het echt smerig. Raar eigenlijk, want ik ben op zich een alleseter....
Ik ook!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Tezz het volgende:
Ieks gember! Dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lust... Ik proef het overal tussendoor en vind het echt smerig. Raar eigenlijk, want ik ben op zich een alleseter....
Oh, maar ik blijf het braaf proberen hoor met de prei! Van de week nog een goeie tip van Bluezz gekregen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn moeder stoofde vaak wat tomaat mee met de prei. Ik lust graag prei, maar dat was nog lekkerder. Misschien omdat het wat zoetig is?
Als iets op een andere manier klaargemaakt is, is het soms beter te pruimen. Maar ondanks alle manieren van klaarmaken en soorten lever, werkte dat bij mij niet........
Praat ons er niet van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:50 schreef Tezz het volgende:
Pff. Ik wordt altijd zo zenuwachtig van belastingdingen!
Pics.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
Ow en ik zit op de bank in pyjama, onder deken, natte haren van het douchen, laptop erbij, drinken erbij, kat naast me, kind op bed en man boven aan het leren.
Heerlijk
Oh wat een ellende! Het komt uiteindelijk wel weer goed, maar voordat je zover bent....quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Praat ons er niet van.
B. zit nu ook in een conflict met de belastingdienst. Zij willen zorgtoeslag terug over 2009 die wij nooit ontvangen hebben.
Bij nabellen en navragen blijkt de belastingdienst het gestort te hebben op een rekeningnummer dat weliswaar op de hare lijkt, maar niet van haar is. Hun fout dus.
Nu willen ze dat WIJ er via een civiele procedure achteraan gaan bij die persoon om het geld terug te halen en het vervolgens terug te storten naar de belastingdienst.
Doe we dus echt niet.
Ze zoeken het maar lekker uit.
Nee, ik heb een pyjama die niet meer over mijn buik kanquote:
Ik ben erg visueel ingesteld en zie je gewoon helemaal zitten met dat bolle buikje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik heb een pyjama die niet meer over mijn buik kanen dan moet ik nog opstaan ook..
Wel knap irritant van de belastingdienst
Lekker FC!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
Niet lusten...
Er zijn dingen die ik niet lekker vind (karnemelkse pap bijvoorbeeld) maar die ik wel eet.
En er is één ding dat ik écht niet lust....
SaladeAls in huzarensalade, rundvleessalade ed. Alle salade van gekookte aardappelen met mayo. RIL! Ik heb echt al diversen geprobeerd, maar ik blijf kokhalzen
Ow en ik zit op de bank in pyjama, onder deken, natte haren van het douchen, laptop erbij, drinken erbij, kat naast me, kind op bed en man boven aan het leren.
Heerlijk
Oeh, das leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld en zie je gewoon helemaal zitten met dat bolle buikje!
Mijn schoonzusje is ook zwanger en ik zie haar zooooo weinig! De laatste keer was met kerst! Ik heb vorige week nog buik-foto's gevraagd, hihi. Moet het toch wel een beetje bijhouden allemaal! Mijn broer en zij verwachten hun eerste kindje eind maart.
Arme mamaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lekker FC!
Ik heb een jeugdtrauma van karnemelkse pap. Mijn vader was er dol op en wij moesten elke keer proeven, ondanks dat we het echt niet lustten. We waren makkelijke eters trouwens.
Achteraf had ik enorm medelijden met mijn moeder: ze gaf dapper het goede voorbeeld door een bord leeg te eten. Zij lustte het ook niet.......
Dan lopen ze het risico dat er weer meer vermoeiende zaken uit voorkomen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
Dan lopen ze het risico dat er weer meer vermoeiende zaken uit voorkomen.
Oh, wereldtip!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, ik ga me installeren, House kijken!
Ik doe gezellig meequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, ik ga me installeren, House kijken!
Nooit moeite mee gehad......quote:
Naja, ik ga toch maar eens de progesteron prikpil uitstellen.Ik geloof niet dat het de oorzaak is. Maar ik word er niet slechter van als ik het een poos oversla.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vroeg me trouwens af he......
Hoeveel invloed heeft progesteron op hormonale bekkeninstabiliteit? Of is het alleen relaxine?
Ik vind Derek leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm. Tja....
Ik geloof in veel dingen, maar niet in Derek.
Maar ik denk dat ik gebruik zou maken van de sfeer als het is afgelopen....
Ja! Kruipen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind Derek leuk!
En goed plan!
(voor de mensen die visueel zijn ingesteld: Tezz sluit de pc af en kruipt verleidelijk (in joggingbroek en sloebertrui, woehaha) richting de bank....)
Och..........quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ah zo lief vandaag met Milou, ze stond op haar stoeltje te helpen met koken (roeren in de aardappelpuree van mijn new bff), pakt ze ineens mijn wangen tussen haar handen en zegt met een diepe zucht: oh mammie, wat ben je toch mooi zeg
ohzo lekker! had ze in frankrijk op, volgende x hier kijken bij de makro, daar hebben ze die dingen ook wel schijntquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Flammekuchen, hebben we op vakantie kant en klaar gekocht.
Is toch gewoon dun deeg met spek, ui en kaas?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohzo lekker! had ze in frankrijk op, volgende x hier kijken bij de makro, daar hebben ze die dingen ook wel schijnt
zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wel errug lekkur!
ga eens daten dan ofzo. sluit je aan bij een lees of kookclub of waar je interesse's ook mogen liggen, onderneem wat. en verder vindt iedereen je hier lief, maar kijk ook eens buiten het internet-leven. Of kom op meets en maak de contacten die je daar opdoet niet internet-afhankelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Enne... Nou..
Soms wil ik ook iemand die me zo leuk vindt.....
Ik ga niet daten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga eens daten dan ofzo. sluit je aan bij een lees of kookclub of waar je interesse's ook mogen liggen, onderneem wat. en verder vindt iedereen je hier lief, maar kijk ook eens buiten het internet-leven. Of kom op meets en maak de contacten die je daar opdoet niet internet-afhankelijk
nog heel even eej.... dan kan ik ook SOGgen... maandag eindelijk weer afspraak om me in te schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Wat SOL zegt.
En trusten, ben werkelijk niet effectief aan het studeren, dus morgenochtend vroeg opstaan om verder te gaan.
op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga niet daten.
En naja, ik weet wat ik moet doen.
Ik zit ook niet echt verlegen om een relatie.
En nu ga ik slapen. Ik heb verdorie afgelopen nacht gechat in mijn droom.......
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOLquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
nog heel even eej.... dan kan ik ook SOGgen... maandag eindelijk weer afspraak om me in te schrijvenslaap lekker steer en wie er nog meer slapen is.
tnxquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOL
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddels
thnxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Succes borisz. Huu wat is het vroegNog 1 dagje werken en dan weekend
gaat goed met hem de laatste x dat ik hem sprakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:55 schreef Braamyo het volgende:
goeie morgen lieve culinaire fok-vriendjes !
Hey Tezz, heb je het al gehoord?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |