op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga niet daten.
En naja, ik weet wat ik moet doen.
Ik zit ook niet echt verlegen om een relatie.
En nu ga ik slapen. Ik heb verdorie afgelopen nacht gechat in mijn droom.......
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOLquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef SeaOfLove het volgende:
nog heel even eej.... dan kan ik ook SOGgen... maandag eindelijk weer afspraak om me in te schrijvenslaap lekker steer en wie er nog meer slapen is.
tnxquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan collectief duimen dat het nu toch eindelijk eens mag lukken SOL
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
op meets kan je ook gewoon vriendschappelijke contacten opdoen die buiten internet omgaan. al ruim een jaar heb ik contact met kres, die nooit meer post hier maar wel 1 van mijn beste vrienden is inmiddels
thnxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Succes borisz. Huu wat is het vroegNog 1 dagje werken en dan weekend
gaat goed met hem de laatste x dat ik hem sprakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me toevallig vandaag nog af hoe het met hem is, ik vind het erg jammer dat hij hier niet meer komt.
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:55 schreef Braamyo het volgende:
goeie morgen lieve culinaire fok-vriendjes !
Hey Tezz, heb je het al gehoord?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Stuur wat mijn kant op, dat kan ik goed gebruiken met het poetsen van de badkamer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |