quote:
veel lachen en hoesten Trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef Trevland het volgende:
Oh dammm, waarom heb ik nu nog steeds last van mijn rib/blauwe plek die daar zit?
quote:
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.quote:
Ja maar ik mag datquote:
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Boerenkool is gewoon goddelijk. Een geschenk uit de hemel enzo.
je wil mee eten vanavond hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
wtf is groene kool?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
quote:
Boerenkoolquote:[..]
QFT.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
Witlof kan best te vreten zijn, mits goed klaargemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
Is dat gewoon sla misschien?quote:
Eigenlijk welquote:
Alleen om raphs boerenkool hequote:
Je tegen je schenen geschopt voelen omdat iemand niet houdt van dezelfde groenten als jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
nog ff en de weeshuispan is de SC panquote:
Spul dat ik vroeger te eten kreegquote:
Dat eet ik morgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BoerenkoolEn hutspot neit te vergeten
Nee, zelfs dan nietquote:[..]
Witlof kan best te vreten zijn, mits goed klaargemaakt.
Bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez doe eens heel snel je PM-inbox legen!
Mede dat. Al is het alleen omdatquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen om raphs boerenkool he
Het lijkt een beetje op een verdorde krop sla. Kan me niet herinneren dat ik het ooit gehad heb of toen was het niet meer in die vorm. Lijkt me ook niet erg lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij je eens snel in groente verdiepen
Huppel? Kan je me naar purm brengen morgen?quote:
Dank je.quote:[..]
Bij deze
Wat dacht je van een kool die groen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een verdorde krop sla. Kan me niet herinneren dat ik het ooit gehad heb of toen was het niet meer in die vorm. Lijkt me ook niet erg lekker.
Dat ik er ben heeft er niks mee te maken hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mede dat. Al is het alleen omdatboerenkool
Dat moet van de worm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
DW en Ez, die multiquotes zijn echt superirritant. Volgens mij zijn jullie hardleers.
1 per pagina kan je best handelen. Stel je niet aan. Ik vind het ook niet fijn, maar kom op zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
DW en Ez, die multiquotes zijn echt superirritant. Volgens mij zijn jullie hardleers.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppel? Kan je me naar purm brengen morgen?![]()
Wen er maar aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
Maar rode kool is te donker om rood te noemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een kool die groen isnet zo als witte kool wit is
Voor het boerenkool eten niet nee. Omdat boerenkool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ik er ben heeft er niks mee te maken he
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar rode kool is te donker om rood te noemen
Ja Hemaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met Hema worst, geen unox trouwens
[..]
Ja, primaquote:
Je matigt je maar. Je kan je best wat aanpassen als anderen zich aan je storen.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met Hema worst, geen unox trouwens
Dat is paars.quote:[..]
Maar rode kool is te donker om rood te noemen
jij wil ook weer in het bed slapen hequote:[..]
Voor het boerenkool eten niet nee. Omdat boerenkool.
Voor de rest daarentegen
Rode kool is toch paars?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijn
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
Spruitjes en boerenkool allebei yum![]()
Wat is er zo speciaal aan het boerenkoolrecept van Psalms?
Wat een luxequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, primaIk dacht, ik ga nog even slapen nu het toch kan
Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Geen idee. Dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*
Ik ben ook best wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Maar ze worden steeds langerquote:
Als het er 1 per pagina zou zijn zou je mij niet horen, Tim. Maar ze worden steeds langer dat het dalijk een lange mutiquote wordt van één paginaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 per pagina kan je best handelen. Stel je niet aan. Ik vind het ook niet fijn, maar kom op zeg!
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?quote:
Inderdaad. Mijn broertje noemt het blauw, en die is ècht kleurenblindquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijn
Als iedereen zich aan moet passen aan anderen omdat ze zich ergens aan storen, is de leukigheid ver te zoeken. Dan blijven we bezig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je matigt je maar. Je kan je best wat aanpassen als anderen zich aan je storen.
En euroshopper bier is bavaria.quote:
Daarom. Trev, leer kleuren herkennenquote:[..]
Dat is paars.
Jaquote:[..]
jij wil ook weer in het bed slapen he
Nee maar ik ben blijkbaar ook niet de enige die zich eraan stoort. Dit is een soort van "onderonsje" tussen jullie en niemand kan zo op jullie reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om dit posticon
Lesgevenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet op iedereen in te gaan. Multiquote kan handig zijn, maar dat betekent niet dat je álles moet quoten en overal op moet reageren. Twitteren en zo kan net zo goed op msn.
Niet dequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
Het is allebei viesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En euroshopper bier is bavaria.
Ik wist het.quote:[..]
Ja
Owja jij deed lesgeven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lesgeven
De eerste weken nog niet denk ik, maar ik zie wel hoe het loopt.
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.quote:
Ja die 2 van de muppetsquote:
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeh, dat is een Usericon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Het is dat ik niet in het veld stond. Anders hadden we zo gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat ja van Feyenoord wint?
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog eens proberen. Het plaatje is de UserIcon. De smiley tussen de UI en de post is de PostIcon.
Capice?
Nee sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.
En dan meteen drama maken.
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is het zo anders dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar zowat weggeweest van fok.
Dus alles is nu anders
Ik moet er opnieuw inkomen
Dat hebben PSV'ers altijd. Hier in de buurt tenminstequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!
spuitelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?
oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
quote:
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
Je kan ook begrip hebben voor mijn situatie.
[..]
oke.
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
Dat zijn gewoon ajacieden die successupporters zijn en dus (tijdelijk) voor PSV staan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hebben PSV'ers altijd. Hier in de buurt tenminste
Oke duidelijk allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Eerst was het 50quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?
25 is ook veel fijnerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.
Ik vind 50 eigenlijk al te weinig maar mijn pc trekt ;t niet als ik er meer doequote:
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind 50 eigenlijk al te weinig maar mijn pc trekt ;t niet als ik er meer doe
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.
Kan ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?
Nah, hij is al supporter zolang ik hem ken, en nooit van zijn geloof afgestapt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ajacieden die successupporters zijn en dus (tijdelijk) voor PSV staan.
Geen last vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.
Dat moet je voor lief nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.
Hai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Lexxquote:
Komend weekend alleen zondagquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij was de komende 5 weekenden toch al volgeplnnned?![]()
Maar ik houd je neit tegenOok al is onze planning ook best heel erg vol al ook
Ik weet wel waar jullie zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zeg ik niet ivm melezende criminelen (je weet het nooit), maar we zijn wel bij elkaar ja![]()
Da's mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Patat en frikandel speciaal waren
Alleen stink ik nu wel uit mijn giechel![]()
Dat ik uit mijn giechel stink?quote:
frikandel speciaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Patat en frikandel speciaal waren
Alleen stink ik nu wel uit mijn giechel![]()
Dat wist ikquote:
Daarom houd je van me.quote:
Onder andere jaquote:
Wat voor tosti had je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Elmostyle het volgende:
En we zijn er weerff naar lunchroom geweest
Lang leve tosti's en verse sinasappelsap
Tosti hamkaas met wit geroosterd broodquote:
Met of zonder Raph erbij?quote:
Huppelmanquote:
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hijquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Tosti hamkaas met wit geroosterd broodEn daarna nog ff een kipsalade, alleen die kreeg ik niet op
Jeususquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hij
Ik kan er soms wat vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hij
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raphquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met of zonder Raph erbij?
[..]
Huppelman
Wat doe je daar nou weer?quote:
Dat je ze dat toe vertrouwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raph
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raph
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zittenquote:
Blijf eens van mn broek afquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zitten
Oeh, waar kan ik me beschikbaar stellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zitten
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangebodenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toch wel gaaf om te zien hoeveel mannen zich opeens beschikbaar stellen
Hoezo? Als ik dat nou wil dan heb je dat maar te accepterenquote:
Via de gebruikelijke wegenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Oeh, waar kan ik me beschikbaar stellen?
Jij niet danquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toch wel gaaf om te zien hoeveel mannen zich opeens beschikbaar stellen
dat doet hij dagelijksquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangeboden
Hebben mannen tegenwoordig niks meer in te brengen of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik dat nou wil dan heb je dat maar te accepteren![]()
[..]
Via de gebruikelijke wegen![]()
[..]
Jij niet dan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangeboden
GMTAquote:
Is vandaag dan een uitzonderingquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij niet dan
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzoquote:
Gemiddeld zo'n 13 cmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hebben mannen tegenwoordig niks meer in te brengen of zo
Is de liefde overquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat danquote:
Goed te wetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij niet dan
quote:
Da's ook niet veelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de liefde over
Nee hoor, morgen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook boven het gemiddeldequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat dan
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geen partnerruil?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzo
epic boobs en epic dickquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat dan
As usualquote:
Dus dat komt wel goed dan hequote:
Doe maar welquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]Nee ik ga er maar beter niet op reageren
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercockquote:
quote:[..]
Nee hoor, morgen weerGelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heul nietquote:[..]
Die zijn ook boven het gemiddeldeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's ook niet veel
[..]
Nee hoor, morgen weerWat is het gemiddelde voor tieten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die zijn ook boven het gemiddelde
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Vooruit, omdat je zo aandringtquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercock
Jij wilt beweren dat ze niet epic zijn?quote:[..]
Heul niet
80C?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde voor tieten dan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
epic boobs en epic dick![]()
[..]
As usual![]()
[..]
Dus dat komt wel goed dan he
[..]
Doe maar wel![]()
[..]
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercock
[..]
Gelukkig maarGanz geile titel voor een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heul niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat is het altijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Elmostyle het volgende:
Ik ga huppeltjes post niet helemaal quoten, iets teveelMaar 'as usual', wordt 't dus nog druk op de meet
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwenquote:
Ik weet alleen dat ;t op een gegeven moment 75B was, en 2 jaar geleden ofzo 85Bquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwen
Hoe weet jij mijn cupmaat?quote:
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo aandringt
Ik heb het gisteren zelfs nog tegen een meneer bij het hotel gezegdquote:[..]
[..]
Jij wilt beweren dat ze niet epic zijn?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is het altijd
En is het niet druk, doen we wel druk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengen![]()
Een keer raden waarom ik het zei:quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwen
Heb je zelf verteld popjequote:
Oeh!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengen![]()
[..]
Ik heb het gisteren zelfs nog tegen een meneer bij het hotel gezegd
En jij bent ook van de partij volgende keer, toch?quote:
Ik ken het probleem. Als in vanuit mijn ex dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
B cup is het gemiddeld dus ik met mijn epic boobs vind zelden tot nooit een leuk topje want ook die zijn berekend op B. Bikini is ook rampzalig om die te vinden voor een leuke prijs
Er zijn genoeg winkels die bikini;s apart verkopen, als in topje en broekje losquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
B cup is het gemiddeld dus ik met mijn epic boobs vind zelden tot nooit een leuk topje want ook die zijn berekend op B. Bikini is ook rampzalig om die te vinden voor een leuke prijs
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn genoeg winkels die bikini;s apart verkopen, als in topje en broekje los
Nietquote:
Dus Huppelquote:[..]
Oeh!
* Ezechielk laat zijn hutspot voor wat het is.
Raph werkt niet zo meequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietHet komt gewoon doordat jij mijn bh aandeed he
[..]
Dus HuppelWij 2en vanavond ^^
Hoeft nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagt![]()
Ik weet het.quote:
Breng jij me dan terug?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagt![]()
Bart als je boerenkool wil dan moet je hierheen komen, met de trein, zegt raph
Dat zal het dan geweest zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietHet komt gewoon doordat jij mijn bh aandeed he
Dus HuppelWij 2en vanavond ^^
Gezelligquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Elmostyle het volgende:
@ Ezechielk omdat 't ook zo'n multiquote is maar niet gequote"En jij bent ook van de partij volgende keer, toch?" Jep, zeer waarschijnlijk wel
Huppelmuts en Murp?quote:
Je hebt gewoon stiekem mijn bh grondig onderzochtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zal het dan geweest zijn.
En stiekem was het eigenlijk een gokje
Iets met auto die niet op water rijdtquote:
Dat zal het dan geweest zijn.
En stiekem was het eigenlijk een gokje
[..]
[..]
Gezellig
Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt gewoon stiekem mijn bh grondig onderzocht
Dat was met ;r hele sexy string toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.
Nee Nee NEEquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.
Aaaaahmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn de minimeets tussen DW en Ezquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aaaaahmff vraagje, wat gebeurt er allemaal op die meets
?
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aaaaahmff vraagje, wat gebeurt er allemaal op die meets
?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn de minimeets tussen DW en Ez
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgen
Waarom denk je dat ik naar huis moet/wil vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met auto die niet op water rijdt![]()
En ik moet werken morgenUrinehuis
![]()
omdat jij ook moet werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar huis moet/wil vanavond
Met die moederquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was met ;r hele sexy string toch?
Ik heb ze nog, kan ze doorsturen via MSN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Nee NEE
Ik ben niet nieuwsgierig
Krijg ik die met trouwen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
BART!!!!!!!!
DW heeft die briefjes van het cammen bewaard. Ik heb er 3 gekregen, jij krijgt er 1. En die ene met "neuqen?" heb ik lekker gekregen
Is goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met die moeder
[..]
Ik heb ze nog, kan ze doorsturen via MSN?
Dan maak ik een andere voor jequote:[..]
Krijg ik die met trouwen?
I knowquote:
Nope.quote:[..]
Krijg ik die met trouwen?
Incoming.quote:
Oeh, doen!quote:[..]
Dan maak ik een andere voor je
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgen
In Blijdorpquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Incoming.
[..]
Oeh, doen!
[..]
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?
Tijdens de sinterklaasmeet in purmerend lagen we met 5 man op en over elkaar op de bank, was ook wel leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Elmostyle het volgende:
Die mini meets klinken veel bijzonderder dan de 'andere' meets, is het verschil tussen de mini's en de 'gewone' het seksistische gehalte?
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Elmostyle het volgende:
Die mini meets klinken veel bijzonderder dan de 'andere' meets, is het verschil tussen de mini's en de 'gewone' het seksistische gehalte?
Whahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens de sinterklaasmeet in purmerend lagen we met 5 man op en over elkaar op de bank, was ook wel leuk
Ok relaxtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.
Waarom dat?quote:
Moet je in mn fobo kijken.quote:
Fok. En in het echt sinds kerst.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ok relaxtkennen jullie elkaar van fok, of al vanuit echt ?
Stiekem weet ik waarom jij nee zegtquote:
Oh ja, dat was het.quote:[..]
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdIs weekend vol liefde
En moeten we dat geloven of?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdIs weekend vol liefde
Ik zag hetquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stiekem weet ik waarom jij nee zegt
Gevuld met liefdequote:[..]
Oh ja, dat was het.
En dan neuken jullie ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef ajf het volgende:
Het ging weer eens over piemels, borsten en boerenkool. Niks gemist dus.
Ja. We geven elkaar kusjes, en lopen hand in hand. Meer niet.quote:
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom dan?
ik heb ;t idee dat je dat beter kan PM;en
Gevuld met liefde
Mijn broek ookquote:
Niet! Knuffelenquote:
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef ajf het volgende:
Het ging weer eens over piemels, borsten en boerenkool. Niks gemist dus.
Knuffelen niet te vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. We geven elkaar kusjes, en lopen hand in hand. Meer niet.
Iets met spaans worstJE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denken
De staat waarin jij verkeerde op een gegeven momentquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom dan?
ik heb ;t idee dat je dat beter kan PM;en
Gevuld, van top tot teen. Met liefdessappenquote:[..]
Gevuld met liefde
Alleen de meet bij jou. Eerdere niet.quote:
Die moet je nog steeds komen proevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denken
Dat Spaanse worstje heeft wel indruk gemaakt, hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met spaans worstJE?
en olifantjesEn vliegtuigjes
Walging?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De staat waarin jij verkeerde op een gegeven moment
Of iets wat erop lijkt.quote:[..]
Gevuld, van top tot teen. Met liefdessappen
Bij de eerdere waren we er ook niet allebei.quote:[..]
Alleen de meet bij jou. Eerdere niet.
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met spaans worstJE?
en olifantjesEn vliegtuigjes
Nogal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat Spaanse worstje heeft wel indruk gemaakt, hè
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.
Door de TJES was ik dus op zoek naar een auto die stickers van kleine olifantjes erop had ofzo.
Staan er naast de weg een stuk of 6 huge motherfucking stenen olifantEN
Rijden we langs schiphol zegt ze: kijk vliegtuigJES![]()
Die waren heus niet klein
Vraag maar aan d'r, ze zit naast je.quote:
A27. En die zijn niet van steenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.
Door de TJES was ik dus op zoek naar een auto die stickers van kleine olifantjes erop had ofzo.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:
Of veroorzaakt.quote:[..]
Of iets wat erop lijkt.
Daarom. Toen deden we het dus nietquote:[..]
Bij de eerdere waren we er ook niet allebei.
Daarom ben jij ook zo adorablequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]maar alles lijkt zoveel liever als je het verkleint
Waarvan dan?quote:
Zwollequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag lieverds!Wat heb ik asociaal lang en lekker uitgeslapen
Hoe is het hier? En waar is een spruitjesmonster?
Bij de volgende meets moeten we denk ik gescheiden slapen om iets te voorkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Toen deden we het dus niet
Niet alles aan mij is klein.quote:[..]
Daarom ben jij ook zo adorable
Asoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is ook weleens fijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
olifantJESquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Gemaakt van stalen balken, staaldraad, piepschuim en spuitbeton.
[ afbeelding ]
11 meter breed, 7 meter hoog, en 40.000kg
Jawel blijdorpquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er nog steeds geen plannen voor een nieuwe meet?
Dat zijn dus geen olifantJESquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Gemaakt van stalen balken, staaldraad, piepschuim en spuitbeton.
[ afbeelding ]
11 meter breed, 7 meter hoog, en 40.000kg
Dat we meer gaan doen dan knuffelen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij de volgende meets moeten we denk ik gescheiden slapen om iets te voorkomen.
Klopt. Je lengte welquote:[..]
Niet alles aan mij is klein.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef ajf het volgende:
[..]
ZwolleBen je nu pas wakker?
Ik heb er al bijna een hele werkdag opzitten
Ik was ZO moe... Maar nu voel ik me weer redelijk fitquote:
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?quote:
epic boobs en epic bootyquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?
Alsnog, Rotterdamquote:
Bedoel je daarmee dat wij niet epic genoeg zijnquote:
Bij elkaar kan het niet epischerquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat wij niet epic genoeg zijn
CHANTAL LIEVERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
RIJKJEEEEEEEEEEEEEEEE
Lekker wijfWaarom heb jij zo asociaal lang geslapen dan? Nu wel een uitgerust gevoel?
Ik wou dat ik eens tot half 3 's middags kon slapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik was ZO moe... Maar nu voel ik me weer redelijk fitEn normaal sta ik weer elke dag vroeg op, dus 1 dagje laat kan best
Hoe is het met Rotjeknor? Met je vrouw alles goed?
Ja. Straks krijgen we nog tongactiequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat we meer gaan doen dan knuffelen?
Hihi, jij moet echt mee dan volgende week, naar mijn 2 vriendinnetjes. De ene is nog kleiner dan ik.quote:[..]
Klopt. Je lengte wel
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?
Het is maar een stad hoor en het is maar voor een dagje... Het is niet zo dat we je gaan dwingen er te wonenquote:
Dat is alleen voor vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Elmostyle het volgende:
Trwns huppeltjeNaar aanleiding van je onderschrit, ONZ SC ontgroening
Wat houd dat in
DBZquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij elkaar kan het niet epischer
Wanneer gaan jullie de fusiedans uit Dragonball Z doen?
Wat heb je gedaanquote:
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens tot half 3 's middags kon slapenMet mijn vrouw gaat het redelijk. Ze is echt huge en het behoorlijk zat
En we zijn allebei moe
Oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Straks krijgen we nog tongactie
Wat zal ik me dan groot gaan voelenquote:[..]
Hihi, jij moet echt mee dan volgende week, naar mijn 2 vriendinnetjes. De ene is nog kleiner dan ik.
Inderdaad.
They broke it.... again!quote:
Dat Ezechielk sex wil maar niet magquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Elmostyle het volgende:
Trwns huppeltjeNaar aanleiding van je onderschrit, ONZ SC ontgroening
Wat houd dat in
dbzquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij elkaar kan het niet epischer
Wanneer gaan jullie de fusiedans uit Dragonball Z doen?
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijnequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CHANTAL LIEVERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Omdat ik zo fucking moe wasMaar nu voel ik me wel redelijk uitgerust ja
Heb alleen nergens zin in
Hoe is het bij jou dan meisje?
Aaah okquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vrouwen
[..]
DBZ
Hij zit vast, gaat nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is maar een stad hoor en het is maar voor een dagje... Het is niet zo dat we je gaan dwingen er te wonenDus zet je trots of wat er ook in de weg zit maar gewoon opzij!
Ik weet al wat het wordtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenDaarna nog lekker gesoezeld
Echt de laatste loodjes dus.. Hopen dat hij/zij snel komt
Hihihi, stamppot boerenkoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat Ezechielk sex wil maar niet mag![]()
[..]
dbz![]()
[..]
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijne
Voor mij ookquote:
Nogal jaquote:[..]
Wat zal ik me dan groot gaan voelen
Dan ruk ik het wel los, kom maarquote:
Nou 1 uur danquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenDaarna nog lekker gesoezeld
Echt de laatste loodjes dus.. Hopen dat hij/zij snel komt
Ja die. Nog even en bij een meet wordt geeist dat wij boerenkool meenemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, stamppot boerenkoolWeeshuispan?
Ik wist het ook, maar iets met pillen en een zeefquote:
Toen was ik alweer klaar met werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou 1 uur danToen was ik al over de helft van mijn werkdag.
Ja idd de laatste loodjes. Het wordt een jongenWe hopen het ja
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankje, ik was het vergetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Mag wel hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raphquote:[..]
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijne
Auwquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ruk ik het wel los, kom maar
* Marijkezwolle gaat met haar volledige gewicht aan het vastzittende deel hangen, net zolang tot het loslaat
Marijke nu ookquote:
Hebben jullie al een naam trouwens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja jij wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was ik alweer klaar met werken
Tuurlijk hebben we al een naamquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hebben jullie al een naam trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |