Hehehe nee, zo vaak ga ik niet naar wedstrijden. Ik ben meer een thuissupporter omdat bier, frituur en vriendenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ga jij naar de wedstrijd tegen de Egels?
Kheb ff screen gemaakt:quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij doet het toch echt. Zie je bij meer mensen geen UI?
Nee, maar ik hoorde vanmorgen dat Ajax tegen de Eagles moet, en ik dacht misschien ga jij, minimeet enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehehe nee, zo vaak ga ik niet naar wedstrijden. Ik ben meer een thuissupporter omdat bier, frituur en vrienden
Jij wel dan?
Opties --> Weergave ---> 'voorkeur voor usericons omkeren?'quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:39 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kheb ff screen gemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet niks
Maar als ik naar je fobo ga zie ik 'm rechtsboven welKsnap er niks van, bij sommige andere mensen zie ik 't ook niet, maar bijv. bij Myraela, pwnijn en panda enzo zie ik 't wel
Die staat op 'nee' bij mij, zoals blijkbaar default is staat erachterquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Opties --> Weergave ---> 'voorkeur voor usericons omkeren?'
Waar staat bovenstaande optie op bij jou?
In Deventer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:40 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde vanmorgen dat Ajax tegen de Eagles moet, en ik dacht misschien ga jij, minimeet enzo![]()
Maar niet dus! To bad
En to-t ziens
Inderdaad. Zet die eens op 'Ja'quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:42 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die staat op 'nee' bij mij, zoals blijkbaar default is staat erachter
Hmm nee, ik zie bij de gebruikers waarvan ik 't net wel zag nogsteeds, maar bij jou ook nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Zet die eens op 'Ja'
Waarschijnlijk zie je dan opeens een hele stapel nieuwe UI's
Apartquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zie bij de gebruikers waarvan ik 't net wel zag nogsteeds, maar bij jou ook nog niet
Ik denk dat m'n pc dan gewoon gaar is, ik heb ff in de broncode gezocht van deze pagina naar:quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Apart
Die keuze op Ja zorgt er voor dat externe UI's als eerste getoond worden. Werkt bij bijna iedereen
Hm, en dan wel laten zien in het fotoboekquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n pc dan gewoon gaar is, ik heb ff in de broncode gezocht van deze pagina naar:
http://i48.tinypic.com/fooqoh.gif (Jouw ui)
Alleen hij vind niksKeiraar
Oki dan ga ik nog wel is sukkelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, en dan wel laten zien in het fotoboek
Zou het ook ff niet zo snel weten, sorry.
Heb je hem eigenlijk nooit gezien op het forum?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oki dan ga ik nog wel is sukkelenMisschien laad die hier diverse dingen niet en als ik in nl weer ben wel :'0 Kzie wel
Ik denk dat die een lange dag te gemoed gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Oeh er is er hier toch een die strontsjagrijnig is. Of mijn collega en ik niet zo willen lachen want dat stoort.
En bedankt, hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb dit liedje in mijn hoofd![]()
Ik ben beertje Colargol.
Beertje dat kan zingen.
Trala do re mi fa sol.
Ik dans erbij het is te dol.
Ik beleef zoveel.
Lach en huil en leer en speel.
Met mijn Fluitefluit
blaas ik elk verhaaltje uit.
Twiet, twiet, twiet,
twiet, twiettwiet.
Kleutertjes nu opgelet.
Nu gaan we beginnen.
Tra-la do re mi fa sol.
Ik ben beertje Colargol
Extra lastigvallenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Oeh er is er hier toch een die strontsjagrijnig is. Of mijn collega en ik niet zo willen lachen want dat stoort.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat die een lange dag te gemoed gaat
Sorryquote:
Laat dat maar aan mij overquote:
Ik zeg ook altijd: waar gelachen wordt wordt niet gewerktquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
Haha geeft niksquote:
IBTL Hoi Trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
En hoe gaat het met mijn spamsletjes?
dat heb je dan helemaal goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd: waar gelachen wordt wordt niet gewerkt
Dan werk jij niet veelquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet opquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Ik werk hartstikke hardquote:
Daarom moet je op zoek gaan naar de perfecte mixquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet op
Nee dat hoeft van mij ook weer nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als iedereen chagie is schiet het ook niet op
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevondenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom moet je op zoek gaan naar de perfecte mix
Ik weet niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je hem eigenlijk nooit gezien op het forum?
Ik hier ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevonden
Woei, trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die hebben wij op mijn bijbaan wel gevonden
Oehh, op wiequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, ik ben een beetje verliefd
Maar je lacht ook heus welquote:
quote:
Huppelmutsquote:
NOES! Wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Hihi, ik ben een beetje verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |