quote:
veel lachen en hoesten Trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef Trevland het volgende:
Oh dammm, waarom heb ik nu nog steeds last van mijn rib/blauwe plek die daar zit?
quote:
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.quote:
Ja maar ik mag datquote:
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Boerenkool is gewoon goddelijk. Een geschenk uit de hemel enzo.
je wil mee eten vanavond hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
wtf is groene kool?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
quote:
Boerenkoolquote:[..]
QFT.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
Witlof kan best te vreten zijn, mits goed klaargemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
Is dat gewoon sla misschien?quote:
Eigenlijk welquote:
Alleen om raphs boerenkool hequote:
Je tegen je schenen geschopt voelen omdat iemand niet houdt van dezelfde groenten als jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
nog ff en de weeshuispan is de SC panquote:
Spul dat ik vroeger te eten kreegquote:
Dat eet ik morgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
BoerenkoolEn hutspot neit te vergeten
Nee, zelfs dan nietquote:[..]
Witlof kan best te vreten zijn, mits goed klaargemaakt.
Bij dezequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Ez doe eens heel snel je PM-inbox legen!
Mede dat. Al is het alleen omdatquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen om raphs boerenkool he
Het lijkt een beetje op een verdorde krop sla. Kan me niet herinneren dat ik het ooit gehad heb of toen was het niet meer in die vorm. Lijkt me ook niet erg lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ga jij je eens snel in groente verdiepen
Huppel? Kan je me naar purm brengen morgen?quote:
Dank je.quote:[..]
Bij deze
Wat dacht je van een kool die groen isquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op een verdorde krop sla. Kan me niet herinneren dat ik het ooit gehad heb of toen was het niet meer in die vorm. Lijkt me ook niet erg lekker.
Dat ik er ben heeft er niks mee te maken hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mede dat. Al is het alleen omdatboerenkool
Dat moet van de worm.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
DW en Ez, die multiquotes zijn echt superirritant. Volgens mij zijn jullie hardleers.
1 per pagina kan je best handelen. Stel je niet aan. Ik vind het ook niet fijn, maar kom op zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
DW en Ez, die multiquotes zijn echt superirritant. Volgens mij zijn jullie hardleers.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Huppel? Kan je me naar purm brengen morgen?![]()
Wen er maar aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef ajf het volgende:
Maar rode kool is te donker om rood te noemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een kool die groen isnet zo als witte kool wit is
Voor het boerenkool eten niet nee. Omdat boerenkool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ik er ben heeft er niks mee te maken he
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar rode kool is te donker om rood te noemen
Ja Hemaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met Hema worst, geen unox trouwens
[..]
Ja, primaquote:
Je matigt je maar. Je kan je best wat aanpassen als anderen zich aan je storen.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met Hema worst, geen unox trouwens
Dat is paars.quote:[..]
Maar rode kool is te donker om rood te noemen
jij wil ook weer in het bed slapen hequote:[..]
Voor het boerenkool eten niet nee. Omdat boerenkool.
Voor de rest daarentegen
Rode kool is toch paars?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijn
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Panda72 het volgende:
Spruitjes en boerenkool allebei yum![]()
Wat is er zo speciaal aan het boerenkoolrecept van Psalms?
Wat een luxequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, primaIk dacht, ik ga nog even slapen nu het toch kan
Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Geen idee. Dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*
Ik ben ook best wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Maar ze worden steeds langerquote:
Als het er 1 per pagina zou zijn zou je mij niet horen, Tim. Maar ze worden steeds langer dat het dalijk een lange mutiquote wordt van één paginaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 per pagina kan je best handelen. Stel je niet aan. Ik vind het ook niet fijn, maar kom op zeg!
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?quote:
Inderdaad. Mijn broertje noemt het blauw, en die is ècht kleurenblindquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijn
Als iedereen zich aan moet passen aan anderen omdat ze zich ergens aan storen, is de leukigheid ver te zoeken. Dan blijven we bezig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je matigt je maar. Je kan je best wat aanpassen als anderen zich aan je storen.
En euroshopper bier is bavaria.quote:
Daarom. Trev, leer kleuren herkennenquote:[..]
Dat is paars.
Jaquote:[..]
jij wil ook weer in het bed slapen he
Nee maar ik ben blijkbaar ook niet de enige die zich eraan stoort. Dit is een soort van "onderonsje" tussen jullie en niemand kan zo op jullie reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om dit posticon
Lesgevenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet op iedereen in te gaan. Multiquote kan handig zijn, maar dat betekent niet dat je álles moet quoten en overal op moet reageren. Twitteren en zo kan net zo goed op msn.
Niet dequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
Het is allebei viesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En euroshopper bier is bavaria.
Ik wist het.quote:[..]
Ja
Owja jij deed lesgeven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lesgeven
De eerste weken nog niet denk ik, maar ik zie wel hoe het loopt.
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.quote:
Ja die 2 van de muppetsquote:
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeh, dat is een Usericon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Het is dat ik niet in het veld stond. Anders hadden we zo gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat ja van Feyenoord wint?
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog eens proberen. Het plaatje is de UserIcon. De smiley tussen de UI en de post is de PostIcon.
Capice?
Nee sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.
En dan meteen drama maken.
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is het zo anders dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar zowat weggeweest van fok.
Dus alles is nu anders
Ik moet er opnieuw inkomen
Dat hebben PSV'ers altijd. Hier in de buurt tenminstequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!
spuitelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?
oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
quote:
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
Je kan ook begrip hebben voor mijn situatie.
[..]
oke.
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |