quote:
veel lachen en hoesten Trevquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef Trevland het volgende:
Oh dammm, waarom heb ik nu nog steeds last van mijn rib/blauwe plek die daar zit?
quote:
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.quote:
Ja maar ik mag datquote:
Eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Boerenkool is gewoon goddelijk. Een geschenk uit de hemel enzo.
je wil mee eten vanavond hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Toegegeven, boerenkool is beter dan spruitjes. En dat zeg ik zonder de boerenkool van Huppelman geproeft te hebben. Kun je nagaan.
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
wtf is groene kool?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
quote:
Boerenkoolquote:[..]
QFT.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Spruitjes zijn btw niet te schaften
Witlof kan best te vreten zijn, mits goed klaargemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind spruitjes goed te doen.
Maar ik zal anderen weer tegen hun schenen aan schoppen als ik zeg dat ik witlof niet te vreten vind, of rode/groene kool.
Is dat gewoon sla misschien?quote:
Eigenlijk welquote:
Alleen om raphs boerenkool hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |