Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.quote:
Ja die 2 van de muppetsquote:
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeeeh, dat is een Usericon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is niet overzichtelijk als je dat de hele tijd moet doen.
Soms is het wel op zijn plaats
Is dat trouwens weer eens een nieuw idee ?
[..]
Ja die 2 van de muppets
Ik ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder moeilijk dan voetballen blijkbaar, PSVer!Het is dat ik niet in het veld stond. Anders hadden we zo gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent dan hoop ik echt dat je van Ajax wint.
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat ja van Feyenoord wint?
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog eens proberen. Het plaatje is de UserIcon. De smiley tussen de UI en de post is de PostIcon.
Capice?
Nee sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je voor Ajax bent hoop je echt dat je van Feijenoord wint?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jullie gebruiken nu van die rare afkortingen voor alles dus ik raak in de war.
En dan meteen drama maken.
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent hoop ik dat jullie een goede scheids hebben, niemand geblesseerd is, het veld tip top in orde is en dat de kantine juffrouw netjes optijd het drinken serveert.
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is het zo anders dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar zowat weggeweest van fok.
Dus alles is nu anders
Ik moet er opnieuw inkomen
Dat hebben PSV'ers altijd. Hier in de buurt tenminstequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat je ondanks die dingen toch kansloos verliest. Zodat je helemaal niets hebt als zwak excuus!
spuitelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt hier een FOK!tutorial van de eckte eckte, en dan nog klagen dat ik drama maak?
oke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PI is Post Icon, die kleine smiley links van je post.
UI is User Icon, je plaatje wat je ingesteld hebt.
Sig is je signature, het stukje tekst onder je post
Ondertitel is het kleine zinnetje onder je username.
Oh, en een post is een bericht wat je geplaatst hebt, maar dat wist je waarschijnlijk al.
quote:
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja.
Je kan ook begrip hebben voor mijn situatie.
[..]
oke.
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |