Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Geen idee. Dat moet je aan hem vragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat zit er in dan *is nieuwsgierig*
Ik ben ook best wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geweldig. Psalms kan sowieso goed koken, naar het schijnt.
Maar ze worden steeds langerquote:
Als het er 1 per pagina zou zijn zou je mij niet horen, Tim. Maar ze worden steeds langer dat het dalijk een lange mutiquote wordt van één paginaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
1 per pagina kan je best handelen. Stel je niet aan. Ik vind het ook niet fijn, maar kom op zeg!
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?quote:
Inderdaad. Mijn broertje noemt het blauw, en die is ècht kleurenblindquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen kleuren blindt zijn
Als iedereen zich aan moet passen aan anderen omdat ze zich ergens aan storen, is de leukigheid ver te zoeken. Dan blijven we bezig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je matigt je maar. Je kan je best wat aanpassen als anderen zich aan je storen.
En euroshopper bier is bavaria.quote:
Daarom. Trev, leer kleuren herkennenquote:[..]
Dat is paars.
Jaquote:[..]
jij wil ook weer in het bed slapen he
Nee maar ik ben blijkbaar ook niet de enige die zich eraan stoort. Dit is een soort van "onderonsje" tussen jullie en niemand kan zo op jullie reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt liever de SC dicht dan een beetje irritatie?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om dit posticon
Lesgevenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Je hoeft niet op iedereen in te gaan. Multiquote kan handig zijn, maar dat betekent niet dat je álles moet quoten en overal op moet reageren. Twitteren en zo kan net zo goed op msn.
Niet dequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is leuk
Het is allebei viesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En euroshopper bier is bavaria.
Ik wist het.quote:[..]
Ja
Owja jij deed lesgeven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lesgeven
De eerste weken nog niet denk ik, maar ik zie wel hoe het loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |