Wat doe je daar nou weer?quote:
Dat je ze dat toe vertrouwdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raph
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raph
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zittenquote:
Blijf eens van mn broek afquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zitten
Oeh, waar kan ik me beschikbaar stellen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorgen dat ik een vrijbrief heb om ook in de broek van een man te zitten
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangebodenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toch wel gaaf om te zien hoeveel mannen zich opeens beschikbaar stellen
Hoezo? Als ik dat nou wil dan heb je dat maar te accepterenquote:
Via de gebruikelijke wegenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Oeh, waar kan ik me beschikbaar stellen?
Jij niet danquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Toch wel gaaf om te zien hoeveel mannen zich opeens beschikbaar stellen
dat doet hij dagelijksquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangeboden
Hebben mannen tegenwoordig niks meer in te brengen of zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Als ik dat nou wil dan heb je dat maar te accepteren![]()
[..]
Via de gebruikelijke wegen![]()
[..]
Jij niet dan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat jij je niet hebt aangeboden
GMTAquote:
Is vandaag dan een uitzonderingquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij niet dan
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzoquote:
Gemiddeld zo'n 13 cmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hebben mannen tegenwoordig niks meer in te brengen of zo
Is de liefde overquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat danquote:
Goed te wetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij niet dan
quote:
Da's ook niet veelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de liefde over
Nee hoor, morgen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zijn ook boven het gemiddeldequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat dan
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geen partnerruil?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een keer niet. Iets met afwisseling ofzo
epic boobs en epic dickquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zit ik toch boven het gemiddelde, maak je borsten maar nat dan
As usualquote:
Dus dat komt wel goed dan hequote:
Doe maar welquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]Nee ik ga er maar beter niet op reageren
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercockquote:
quote:[..]
Nee hoor, morgen weerGelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heul nietquote:[..]
Die zijn ook boven het gemiddeldeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's ook niet veel
[..]
Nee hoor, morgen weerWat is het gemiddelde voor tieten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die zijn ook boven het gemiddelde
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Vooruit, omdat je zo aandringtquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercock
Jij wilt beweren dat ze niet epic zijn?quote:[..]
Heul niet
80C?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde voor tieten dan?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
epic boobs en epic dick![]()
[..]
As usual![]()
[..]
Dus dat komt wel goed dan he
[..]
Doe maar wel![]()
[..]
Niet alle mannen zijn gezegend met een monstercock
[..]
Gelukkig maarGanz geile titel voor een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heul niet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Dat is het altijdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Elmostyle het volgende:
Ik ga huppeltjes post niet helemaal quoten, iets teveelMaar 'as usual', wordt 't dus nog druk op de meet
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwenquote:
Ik weet alleen dat ;t op een gegeven moment 75B was, en 2 jaar geleden ofzo 85Bquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwen
Hoe weet jij mijn cupmaat?quote:
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je zo aandringt
Ik heb het gisteren zelfs nog tegen een meneer bij het hotel gezegdquote:[..]
[..]
Jij wilt beweren dat ze niet epic zijn?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is het altijd
En is het niet druk, doen we wel druk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengen![]()
Een keer raden waarom ik het zei:quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee man,B cupje is doorsnee voor vrouwen
Heb je zelf verteld popjequote:
Oeh!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt raph je vanavond wel boerenkool brengen![]()
[..]
Ik heb het gisteren zelfs nog tegen een meneer bij het hotel gezegd
En jij bent ook van de partij volgende keer, toch?quote:
Ik ken het probleem. Als in vanuit mijn ex dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
B cup is het gemiddeld dus ik met mijn epic boobs vind zelden tot nooit een leuk topje want ook die zijn berekend op B. Bikini is ook rampzalig om die te vinden voor een leuke prijs
Er zijn genoeg winkels die bikini;s apart verkopen, als in topje en broekje losquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
B cup is het gemiddeld dus ik met mijn epic boobs vind zelden tot nooit een leuk topje want ook die zijn berekend op B. Bikini is ook rampzalig om die te vinden voor een leuke prijs
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn genoeg winkels die bikini;s apart verkopen, als in topje en broekje los
Nietquote:
Dus Huppelquote:[..]
Oeh!
* Ezechielk laat zijn hutspot voor wat het is.
Raph werkt niet zo meequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietHet komt gewoon doordat jij mijn bh aandeed he
[..]
Dus HuppelWij 2en vanavond ^^
Hoeft nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagt![]()
Ik weet het.quote:
Breng jij me dan terug?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je klauwen vol geld voor een bikini die je maar 1 seizoen draagt![]()
Bart als je boerenkool wil dan moet je hierheen komen, met de trein, zegt raph
Dat zal het dan geweest zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NietHet komt gewoon doordat jij mijn bh aandeed he
Dus HuppelWij 2en vanavond ^^
Gezelligquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Elmostyle het volgende:
@ Ezechielk omdat 't ook zo'n multiquote is maar niet gequote"En jij bent ook van de partij volgende keer, toch?" Jep, zeer waarschijnlijk wel
Huppelmuts en Murp?quote:
Je hebt gewoon stiekem mijn bh grondig onderzochtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zal het dan geweest zijn.
En stiekem was het eigenlijk een gokje
Iets met auto die niet op water rijdtquote:
Dat zal het dan geweest zijn.
En stiekem was het eigenlijk een gokje
[..]
[..]
Gezellig
Forum Opties | |
---|---|