Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt gewoon stiekem mijn bh grondig onderzocht
Dat was met ;r hele sexy string toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.
Nee Nee NEEquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb ermee staan fappen, net als die kerel in die laatste hentai die we gekeken hebben.
Aaaaahmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn de minimeets tussen DW en Ezquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aaaaahmff vraagje, wat gebeurt er allemaal op die meets
?
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Aaaaahmff vraagje, wat gebeurt er allemaal op die meets
?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn de minimeets tussen DW en Ez
Okequote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgen
Waarom denk je dat ik naar huis moet/wil vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met auto die niet op water rijdt![]()
En ik moet werken morgenUrinehuis
![]()
omdat jij ook moet werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar huis moet/wil vanavond
Met die moederquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was met ;r hele sexy string toch?
Ik heb ze nog, kan ze doorsturen via MSN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee Nee NEE
Ik ben niet nieuwsgierig
Krijg ik die met trouwen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
BART!!!!!!!!
DW heeft die briefjes van het cammen bewaard. Ik heb er 3 gekregen, jij krijgt er 1. En die ene met "neuqen?" heb ik lekker gekregen
Is goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met die moeder
[..]
Ik heb ze nog, kan ze doorsturen via MSN?
Dan maak ik een andere voor jequote:[..]
Krijg ik die met trouwen?
I knowquote:
Nope.quote:[..]
Krijg ik die met trouwen?
Incoming.quote:
Oeh, doen!quote:[..]
Dan maak ik een andere voor je
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen met Ez en mij hoor, maak je maar geen zorgen
In Blijdorpquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Incoming.
[..]
Oeh, doen!
[..]
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?
Tijdens de sinterklaasmeet in purmerend lagen we met 5 man op en over elkaar op de bank, was ook wel leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Elmostyle het volgende:
Die mini meets klinken veel bijzonderder dan de 'andere' meets, is het verschil tussen de mini's en de 'gewone' het seksistische gehalte?
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Elmostyle het volgende:
Die mini meets klinken veel bijzonderder dan de 'andere' meets, is het verschil tussen de mini's en de 'gewone' het seksistische gehalte?
Whahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens de sinterklaasmeet in purmerend lagen we met 5 man op en over elkaar op de bank, was ook wel leuk
Ok relaxtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich, we kunnen op de volgende meet wel met z'n allen hentai gaan kijken?
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Minimeet tussen DW en mij is een neukweekend. Plat gezegd. Gewone meets zijn met meer mensen, en is gewoon iets gezelligs doen.
Waarom dat?quote:
Moet je in mn fobo kijken.quote:
Fok. En in het echt sinds kerst.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ok relaxtkennen jullie elkaar van fok, of al vanuit echt ?
Stiekem weet ik waarom jij nee zegtquote:
Oh ja, dat was het.quote:[..]
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdIs weekend vol liefde
En moeten we dat geloven of?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is heul geen neukweekend, ik ben nog maagdIs weekend vol liefde
Ik zag hetquote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stiekem weet ik waarom jij nee zegt
Gevuld met liefdequote:[..]
Oh ja, dat was het.
En dan neuken jullie ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef ajf het volgende:
Het ging weer eens over piemels, borsten en boerenkool. Niks gemist dus.
Ja. We geven elkaar kusjes, en lopen hand in hand. Meer niet.quote:
ik ben ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom dan?
ik heb ;t idee dat je dat beter kan PM;en
quote:[..]
Gevuld met liefde
Mijn broek ookquote:
Niet! Knuffelenquote:
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef ajf het volgende:
Het ging weer eens over piemels, borsten en boerenkool. Niks gemist dus.
Knuffelen niet te vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. We geven elkaar kusjes, en lopen hand in hand. Meer niet.
Iets met spaans worstJE?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denken
De staat waarin jij verkeerde op een gegeven momentquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom dan?
ik heb ;t idee dat je dat beter kan PM;en
Gevuld, van top tot teen. Met liefdessappenquote:[..]
Gevuld met liefde
Alleen de meet bij jou. Eerdere niet.quote:
Die moet je nog steeds komen proevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik net boodschappen doen en ik moest broodbeleg hebben en toen zag ik chorizo liggen en moest ik aan jou denken
Dat Spaanse worstje heeft wel indruk gemaakt, hèquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met spaans worstJE?
en olifantjesEn vliegtuigjes
Walging?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De staat waarin jij verkeerde op een gegeven moment
Of iets wat erop lijkt.quote:[..]
Gevuld, van top tot teen. Met liefdessappen
Bij de eerdere waren we er ook niet allebei.quote:[..]
Alleen de meet bij jou. Eerdere niet.
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met spaans worstJE?
en olifantjesEn vliegtuigjes
Nogal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat Spaanse worstje heeft wel indruk gemaakt, hè
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.
Door de TJES was ik dus op zoek naar een auto die stickers van kleine olifantjes erop had ofzo.
Staan er naast de weg een stuk of 6 huge motherfucking stenen olifantEN
Rijden we langs schiphol zegt ze: kijk vliegtuigJES![]()
Die waren heus niet klein
Vraag maar aan d'r, ze zit naast je.quote:
A27. En die zijn niet van steenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in de auto met naast mij de lieftallige Ixora. Opeens zegt zij: kijk olifantJES.
Door de TJES was ik dus op zoek naar een auto die stickers van kleine olifantjes erop had ofzo.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:
Of veroorzaakt.quote:[..]
Of iets wat erop lijkt.
Daarom. Toen deden we het dus nietquote:[..]
Bij de eerdere waren we er ook niet allebei.
Daarom ben jij ook zo adorablequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]maar alles lijkt zoveel liever als je het verkleint
Waarvan dan?quote:
Zwollequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag lieverds!Wat heb ik asociaal lang en lekker uitgeslapen
Hoe is het hier? En waar is een spruitjesmonster?
Bij de volgende meets moeten we denk ik gescheiden slapen om iets te voorkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom. Toen deden we het dus niet
Niet alles aan mij is klein.quote:[..]
Daarom ben jij ook zo adorable
Asoquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is ook weleens fijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
olifantJESquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Gemaakt van stalen balken, staaldraad, piepschuim en spuitbeton.
[ afbeelding ]
11 meter breed, 7 meter hoog, en 40.000kg
Jawel blijdorpquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er nog steeds geen plannen voor een nieuwe meet?
Dat zijn dus geen olifantJESquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Gemaakt van stalen balken, staaldraad, piepschuim en spuitbeton.
[ afbeelding ]
11 meter breed, 7 meter hoog, en 40.000kg
Dat we meer gaan doen dan knuffelen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij de volgende meets moeten we denk ik gescheiden slapen om iets te voorkomen.
Klopt. Je lengte welquote:[..]
Niet alles aan mij is klein.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef ajf het volgende:
[..]
ZwolleBen je nu pas wakker?
Ik heb er al bijna een hele werkdag opzitten
Ik was ZO moe... Maar nu voel ik me weer redelijk fitquote:
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?quote:
epic boobs en epic bootyquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?
Alsnog, Rotterdamquote:
Bedoel je daarmee dat wij niet epic genoeg zijnquote:
Bij elkaar kan het niet epischerquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat wij niet epic genoeg zijn
CHANTAL LIEVERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
RIJKJEEEEEEEEEEEEEEEE
Lekker wijfWaarom heb jij zo asociaal lang geslapen dan? Nu wel een uitgerust gevoel?
Ik wou dat ik eens tot half 3 's middags kon slapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik was ZO moe... Maar nu voel ik me weer redelijk fitEn normaal sta ik weer elke dag vroeg op, dus 1 dagje laat kan best
Hoe is het met Rotjeknor? Met je vrouw alles goed?
Ja. Straks krijgen we nog tongactiequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat we meer gaan doen dan knuffelen?
Hihi, jij moet echt mee dan volgende week, naar mijn 2 vriendinnetjes. De ene is nog kleiner dan ik.quote:[..]
Klopt. Je lengte wel
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik vrijwillig naar Rotterdam gaan?
Het is maar een stad hoor en het is maar voor een dagje... Het is niet zo dat we je gaan dwingen er te wonenquote:
Dat is alleen voor vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Elmostyle het volgende:
Trwns huppeltjeNaar aanleiding van je onderschrit, ONZ SC ontgroening
Wat houd dat in
DBZquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij elkaar kan het niet epischer
Wanneer gaan jullie de fusiedans uit Dragonball Z doen?
Wat heb je gedaanquote:
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens tot half 3 's middags kon slapenMet mijn vrouw gaat het redelijk. Ze is echt huge en het behoorlijk zat
En we zijn allebei moe
Oehquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Straks krijgen we nog tongactie
Wat zal ik me dan groot gaan voelenquote:[..]
Hihi, jij moet echt mee dan volgende week, naar mijn 2 vriendinnetjes. De ene is nog kleiner dan ik.
quote:[..]
Inderdaad.
They broke it.... again!quote:
Dat Ezechielk sex wil maar niet magquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Elmostyle het volgende:
Trwns huppeltjeNaar aanleiding van je onderschrit, ONZ SC ontgroening
Wat houd dat in
dbzquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij elkaar kan het niet epischer
Wanneer gaan jullie de fusiedans uit Dragonball Z doen?
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijnequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CHANTAL LIEVERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Omdat ik zo fucking moe wasMaar nu voel ik me wel redelijk uitgerust ja
Heb alleen nergens zin in
Hoe is het bij jou dan meisje?
Aaah okquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vrouwen
[..]
DBZ
Hij zit vast, gaat nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is maar een stad hoor en het is maar voor een dagje... Het is niet zo dat we je gaan dwingen er te wonenDus zet je trots of wat er ook in de weg zit maar gewoon opzij!
Ik weet al wat het wordtquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenDaarna nog lekker gesoezeld
Echt de laatste loodjes dus.. Hopen dat hij/zij snel komt
Hihihi, stamppot boerenkoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat Ezechielk sex wil maar niet mag![]()
[..]
dbz![]()
[..]
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijne
Voor mij ookquote:
Nogal jaquote:[..]
Wat zal ik me dan groot gaan voelen
Dan ruk ik het wel los, kom maarquote:
Nou 1 uur danquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoho, ik heb tot 1 uur geslapenDaarna nog lekker gesoezeld
Echt de laatste loodjes dus.. Hopen dat hij/zij snel komt
Ja die. Nog even en bij een meet wordt geeist dat wij boerenkool meenemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, stamppot boerenkoolWeeshuispan?
Ik wist het ook, maar iets met pillen en een zeefquote:
Toen was ik alweer klaar met werkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Nou 1 uur danToen was ik al over de helft van mijn werkdag.
Ja idd de laatste loodjes. Het wordt een jongenWe hopen het ja
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dankje, ik was het vergetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Mag wel hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raphquote:[..]
Gezellig, raph is nu aardappelen aan het schillen want boerenkool en dw zit op zijn laptop en ik op de mijne
Auwquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ruk ik het wel los, kom maar
* Marijkezwolle gaat met haar volledige gewicht aan het vastzittende deel hangen, net zolang tot het loslaat
Marijke nu ookquote:
Hebben jullie al een naam trouwens?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja jij wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was ik alweer klaar met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |