Da's mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Patat en frikandel speciaal waren
Alleen stink ik nu wel uit mijn giechel![]()
Dat ik uit mijn giechel stink?quote:
frikandel speciaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
Patat en frikandel speciaal waren
Alleen stink ik nu wel uit mijn giechel![]()
Dat wist ikquote:
Daarom houd je van me.quote:
Onder andere jaquote:
Wat voor tosti had je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Elmostyle het volgende:
En we zijn er weerff naar lunchroom geweest
Lang leve tosti's en verse sinasappelsap
Tosti hamkaas met wit geroosterd broodquote:
Met of zonder Raph erbij?quote:
Huppelmanquote:
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hijquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Tosti hamkaas met wit geroosterd broodEn daarna nog ff een kipsalade, alleen die kreeg ik niet op
Jeususquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hij
Ik kan er soms wat vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Had je mijn mannelijke collega moeten meenemen. Die ging mee naar de plaatselijk snackbar en hij had 2 broodjes kaassoufle, een grote friet en een kroket weggewerkt en had nog wel trek zei hij
Ze was de hele ochtend alleen thuis met raphquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met of zonder Raph erbij?
[..]
Huppelman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |