Dat zijn gewoon ajacieden die successupporters zijn en dus (tijdelijk) voor PSV staan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hebben PSV'ers altijd. Hier in de buurt tenminste
Oke duidelijk allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
En mocht iemand het hebben over PPP, dat is het aantal posts per pagina. Standaard 50, door sommigen anders ingesteld.
Eerst was het 50quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?
25 is ook veel fijnerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.
Ik vind 50 eigenlijk al te weinig maar mijn pc trekt ;t niet als ik er meer doequote:
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind 50 eigenlijk al te weinig maar mijn pc trekt ;t niet als ik er meer doe
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tegenwoordig is 25 standaard geloof ik.
Kan ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
50?? Hoe kom je daar bij?? 25 is de standaard toch?
Nah, hij is al supporter zolang ik hem ken, en nooit van zijn geloof afgestapt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ajacieden die successupporters zijn en dus (tijdelijk) voor PSV staan.
Geen last vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.
Dat moet je voor lief nemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij painttopics doet FF er gewoon meer dan een minuut over als hij alle paints moet laden als ik 50 of meer doe.
Hai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Lexxquote:
Komend weekend alleen zondagquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij was de komende 5 weekenden toch al volgeplnnned?![]()
Maar ik houd je neit tegenOok al is onze planning ook best heel erg vol al ook
Ik weet wel waar jullie zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zeg ik niet ivm melezende criminelen (je weet het nooit), maar we zijn wel bij elkaar ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |