Ik wel. Althans, dat denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand is in het echt zoals op fok?
Bilmiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
tvp, ookal heb ik een hekel aan voeten
Jullie hadden de eerste avond al niet gehaald.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het echt had je ons allang lens geslagen?
quote:
Dat mag, ben ik allang gewend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Ik ben geloofwaardig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
om de een of andere reden geloof ik dat wel
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?quote:
Damn die shit klinkt spang, ouwe. Paas een naar je mattie, vriend?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
laatst een leuke Viking film gezien "the Outlander" lijkt wel op 13th warriorquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik de viking grapjes maken? He? He?
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij dezen verexcuseer ik mij voor mijn clowneske vertoning in het vorige topic. Het zal de kruidnagel wel zijn.
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe boekenkastof nou eigenlijk is het meer een troep-die-je-eerst-op-je-bureau-zat-en-nu-in-je-kast-kan kast
Hoe bedoel je/quote:
Dat is het probleemquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel redelijk zoals mezelf hier? denk ik
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook, maar met sommige dingen weer niet. ZOals ik al eerder zei, in het echt zou ik niet uit het niets zeggen: hahaha jullie hebben geen manieren. Met wat houd jij je meer in op fok?
je bent gek..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik checkte even iets uit je postgeschiedenis, die overigens hilarisch is
Je bent zeker wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
O, echt?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
Borte zou dat toch maken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan moet je een keer spacecake proberen. Ik wil weten wat je dan gaat bazelen!
Ik heb een hele mooie houten boekenkastquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vierkante ikeakast met allemaal vierkante vakken, hij zag er eerst mooi uit toen hij maar een beetje vol zat. Nu puilt hij uit.
irriteren aan --> ergeren aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met veel, als mod mag je sowieso niet over de scheef gaan. Maar ik kan me soms wel enorm irriteren aan mensen, dan moet ik dat politiek correct duidelijk maken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, echt?Ik was niet eens serieus.
die zin...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte zou dat toch maken?![]()
Wat doe ik?''Just when I thought I was out... you pull me back in.''
Het gaat niet over jou.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
irriteren aan --> ergeren aan
Je wil mij eigk niet politiek correct behandelen he.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar. ik ga nog eens met een superoriginele grap aankomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alsof ik de sinas grapjes niet gewend ben.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ja, met baileys en chocolade. Voor m'n verjaardag.Ik herinner me opeens dat ik over twee uur jarig ben.
Wat doe ik?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga je dan feesten ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Ja, met baileys en chocolade. Voor m'n verjaardag.Ik herinner me opeens dat ik over twee uur jarig ben.
quote:
*gaat er eens goed voor zitten*quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Boete voor vrouwen in een string
dit was een van m'n eerste topics op fok..
Dat gebeurt snel, ik wist niet dat ik zo veel troep had, nu zit die kast op magische wijze overvolquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie houten boekenkastmaar waarschijnlijk ziet hij er niet uit als hij vol zit
Ik had beloofd niet meer zulke grappen te makenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik snap 'm nu pas. Jij bent gewoon pervers.
Nee. Het feesten gebeurt pas ergens in februari.quote:
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Faalartsen hier in Nederland.
Jij bent gewoon een latente homo, daarom ben je zo goed in zulke grappen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had beloofd niet meer zulke grappen te maken.
oh wacht, had die al gelezenquote:
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent wel heel erg lam wil je dat niet proevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand heeft iets in zijn thee gestopt.
Dan wordt het een groot feest, dus je gaat ook mensen van FOK uitnodigen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Het feesten gebeurt pas ergens in februari.
Ook als er kruidnagel in zit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent al zoo lam dat je dat niet proeft
Zulke dingen hoor ik zo vaak hè; niet normaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.
Toen was ze het zat en hebben we in Bosnië foto's laten maken van haar arm, blijkt gewoon een stukje bot te zijn afgebroken en daardoor was er ontkalking van het bot of zo iets:P en daardoor deed het dus zeer.
Nederlandse artsen zijn echt zo gemakzuchtig
ik overdreef alles ook een beetje, was wel leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
oh wacht, had die al gelezen
Je bracht het verkeerdWat je zei was best logisch "ondergoed moet niet zichtbaar zijn" in de zin van dat mensen niet naar buiten gaan met de intentie om hun string te laten zien, maar iedereen pakte het op alsof het een kruistocht was tegen alle onetische dingen en men voelde zich bedreigd
Kijk je die pulp?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent al zoo lam dat je dat niet proeft
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een latente homo, daarom ben je zo goed in zulke grappen.
Intrigantequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik overdreef alles ook een beetje, was wel leuk.
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club isquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat is trouwens onzin, was bij spuiten en slikken, je proeft het echt wel als iemand wat in je drankje stopt, of je bent wel heel erg lam wil je dat niet proeven
Zullen we ze slaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor ik zo vaak hè; niet normaal.
Zonde van je dure GHB dus, gewoon breezer erbij en klaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club is?
Nee, het wordt eigenlijk meer een onderonsje. Met veel alcohol, dat wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan wordt het een groot feest, dus je gaat ook mensen van FOK uitnodigen?![]()
![]()
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.
Toen was ze het zat en hebben we in Bosnië foto's laten maken van haar arm, blijkt gewoon een stukje bot te zijn afgebroken en daardoor was er ontkalking van het bot of zo iets:P en daardoor deed het dus zeer.
Nederlandse artsen zijn echt zo gemakzuchtig
Ikke wah (twents) alleen in het begin gekeken maar die drugs onderwerpen vond ik wel interessantquote:
Dronken is kut, aangeschoten is leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
binnenkort Tsjechie, ik wil iemand dronken voeren... maar dinges.. haram.
1x per jaar krijg ik van deze duivelse neigingen help me
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dronken is kut, aangeschoten is leuk![]()
Waarom dan pas in Februari?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het wordt eigenlijk meer een onderonsje. Met veel alcohol, dat wel.
maar tis niet voor mezelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja oke..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club is?
Dat begrijpen we nu wel. Je hebt soms iets weg van een dictator.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar daar mag je niet over klagen van die politiek correcte Wik!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.
Doe je het toch gewoon niet opgelost.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
binnenkort Tsjechie, ik wil iemand dronken voeren... maar dinges.. haram.
1x per jaar krijg ik van deze duivelse neigingen help me
Oh, oei... Nou doe het veilig he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik edit iedere post gemiddeld 2 keer.
Ik heb 3 dagen met nierstenen rondgelopen (waarschijnlijk wel langer, maar 3 dagen met die pijn ervan dan:P) en het enige dat ik van mijn huisarts kreeg waren pijnstillers, deze bleken acheraf ook nog eens slecht te zijn voor je nieren en worden nooit gegeven aan mensen die iets aan hun nieren hebben gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.
EN WE NEMEN ER NOG 1 LALALALALAquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je het toch gewoon niet opgelost.
Hehe ik zag de letters dubbel net is dat normaal?
Hé, niet zo brutaal, jij! ga je mond spoelen met halalzeep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar daar mag je niet over klagen van die politiek correcte Wik!
Damn dat is wel klote.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen met nierstenen rondgelopen (waarschijnlijk wel langer, maar 3 dagen met die pijn ervan dan:P) en het enige dat ik van mijn huisarts kreeg waren pijnstillers, deze bleken acheraf ook nog eens slecht te zijn voor je nieren en worden nooit gegeven aan mensen die iets aan hun nieren hebben gehad![]()
Ik heb echt dagenlang in foetushouding op de bank gelegen tot mijn vader er echt genoeg van had en mij naar de eerste hulp bracht.
En daar betaal je dan 95 euro per maand voor
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.quote:
de verleiding is groot, maar ik houd me wel in, ik heb zin in dom plezierquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, oei... Nou doe het veilig he!nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Moest hier aan denken, sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat begrijpen we nu wel. Je hebt soms iets weg van een dictator.
Mag niet van bilmi, is haram. Luchtboks mag ook niet vanwege de feromonen.quote:
He een aleviet of een shiit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moest hier aan denken, sorry![]()
"MWAH ZEG HEEE GERTJE, WAT IS DAT DAN ZO'N DIKKE TATOR"
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moest hier aan denken, sorry![]()
"MWAH ZEG HEEE GERTJE, WAT IS DAT DAN ZO'N DIKKE TATOR"
![]()
Ja, m'n ouders zijn Sjiieten. Ik ben geen moslim.quote:
En je ouders drinken wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.
Je bent gewoon te langzaam, luiaard! Lapzwans! Lamzak!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik is echt koning in editten. Dan quote ik hem om te reageren, staat er even later een drie keer zo lang verhaal.![]()
Internetten is ook haram danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag niet van bilmi, is haram. Luchtboks mag ook niet vanwege de feromonen.
Je bent een goede leerling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jep hoofdpijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!quote:
Fak Bilmi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dus zo nuchter als een moslim in Noord-Korea nu he![]()
Ik ga even beneden Rivella drinken, tot straks ofzo
Hoop niet dat je een Bosnische moslim bedoeltquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dus zo nuchter als een moslim in Noord-Korea nu he![]()
Ik ga even beneden Rivella drinken, tot straks ofzo
Dan ben je een Noslimquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders zijn Sjiieten. Ik ben geen moslim.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fak Bilmi.Ik durf het aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fak Bilmi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een pure Turk.
Ben ik de neger?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik durf het aan:
[ afbeelding ]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eensquote:
Het kan, maar tis niet correct.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eens
Nusayri, Adana.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan ben je een Noslim, ik zelf ben nusayri, maar ben ook geen moslim
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik durf het aan:
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neger, pakistaan, bijna hetzelfde toch?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Mijnes zitten nu beneden aan de wijnwat zijn het toch slechte moslims
Noslim.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan ben je een Noslim, ik zelf ben nusayri, maar ben ook geen moslim
Wat een brutaliteit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Sla ze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Maar de recht heeft wel vrouwelijke nagels, dus ik ben bang dat ik hier de neger zal moeten zijnquote:
Mag ik je adopteren?quote:
Ik ga m'n verjaardag niet thuis vieren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar er komt wel veel drank op je verjaardag?
Mijne zijn strenggelovig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eens
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..maar is haram
Niet of minder gelovigen zijn in de meerderheidquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Noslim.
Ja, dat had ik al meegekregen. Een oord voor afvalligen hier.
dus ook niet thuiskomen de hele nachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga m'n verjaardag niet thuis vieren.
Who cares.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de recht heeft wel vrouwelijke nagels, dus ik ben bang dat ik hier de neger zal moeten zijn.
Ik kreeg vroeger ook whiskey en rakiquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dronk vroeger altijd van mijn vader zijn alcohol. Dan kreeg ik een druppeltje pisang ambon (wat goed was om een hele glas 7-up een licht groene kleur te geven) in mijn drinken. Vond ik vet stoer.
Is dit echt waar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..maar is haram
Zij zullen ooit ook het licht zien. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Niet of minder gelovigen zijn in de meerderheid![]()
eigenlijk is het niet grappig, maar dom, ik doe veel fout, maar sommige dingen zijn te makkelijk om je aan te houden, dus die boks ontwijk ik.. maar ik geef nooit uitleg. 1 neger geef ik wel boks en zeg dat ie vies is omdat ie neger is..quote:
Ik vertrouw er ook in, ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij zullen ooit ook het licht zien. Ik heb er vertrouwen in.
Het lijkt wel de omgedraaide wereld hier, Turken die op jonge leeftijd al aan de sterke drank zitten terwijl de gemiddelde nederlander nog net een breezah mochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ook whiskey en raki
Duimpje omhoog voor onze ouders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ook whiskey en raki
En bij mij ga je twijfelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
TM, Slayage, Bilmiyorem en ik zijn wel gelovig.
Ayça ook toch?
Bij Turken is het stoer om je kinderen (vooral zoons) dronken te voeren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt wel de omgedraaide wereld hier, Turken die op jonge leeftijd al aan de sterke drank zitten terwijl de gemiddelde nederlander nog net een breezah mocht.
Waarom verspreid je zo'n leugen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een latente racist.
En dan vind je het gek dat mensen je raar vinden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigenlijk is het niet grappig, maar dom, ik doe veel fout, maar sommige dingen zijn te makkelijk om je aan te houden, dus die boks ontwijk ik.. maar ik geef nooit uitleg. 1 neger geef ik wel boks en zeg dat ie vies is omdat ie neger is..
Ja ik weet niet meer, volgens mij zei dat je niet zeker wist ofzo. Kan me vergissen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bij mij ga je twijfelenlekker is dat dan
Ik raak ze wel eens aan.. maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Er is een jongen die ik dagelijks aanraak..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Was benieuwd of je jongens echt per definitie niet aanraakte.
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslimquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
TM, Slayage, Bilmiyorem en ik zijn wel gelovig.
Ayça ook toch?
Klopt hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer, volgens mij zei dat je niet zeker wist ofzo. Kan me vergissen hoor.
Niet meteen zo serieus. Ik geloof heus niet dat je een racist bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom verspreid je zo'n leugen?
Wel als ze het raar vinden als ik ze geen boks wil geven, is toch mijn keuze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat mensen je raar vinden?
Ja ach strenge moslims.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslim
Goeie.quote:
Rare jongens die turkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij Turken is het stoer om je kinderen (vooral zoons) dronken te voeren.![]()
![]()
Ok, wtf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslim
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet meteen zo serieus. Ik geloof heus niet dat je een racist bent.
Waarom die "quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ach strenge moslims.![]()
Geloof is iets persoonlijks toch.
De strengste zijn de hypocrietstequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
1 maar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben 1 neger op school, echt zielig hoe ze tegen hem doenalsof hij buitenaards is ofzo
Sielugggquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben 1 neger op school, echt zielig hoe ze tegen hem doenalsof hij buitenaards is ofzo
Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De strengste zijn de hypocrietste.
Hoezo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom die "" er dan achter? Schijnheil.
Morgen eerste 3 uur vrijquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, ik ga slapen, morgen om 9 uur beginnen![]()
![]()
okquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo.
Het gaat heus niet over jou Bilmiyorem.
Maar over strenge moslims die kerken in brand steken ofzo.
Discussie voor een andere keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar goed het is maar wat je streng noemt, want sommigen vinden dat juist weer nep moslims. Is een andere discussie.
Hooooooooorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Waar gaat iedereen heen? Ik ben jarig over anderhalf uur. Ik sla jullie in elkaar, hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Discussie voor een andere keer.
Sensin.quote:
Turken.quote:
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?quote:
In allebei passen 300 mensen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vliegtuig en een negerin?
ik ben 16 he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
Stelletje praatzieke allochtonen, ga toch een baan of een studie zoeken, zoals Bortecinem, Bilmi, TM, Ayca, Satincare, wikwakka2, IHVK, Genus, Gratau, G. Fawkes, Triggershot etc
Dat was toch allang uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?
Diss.quote:
quote:
quote:
Ik om 08:45.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, ik ga slapen, morgen om 9 uur beginnen![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:29 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat was toch allang uitHoewel ik heb getwijfeld of dat ooit echt aan was
ik wilde nog een grapje posten, nu heb je het verpestquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
En jij gaat huilen als iemand een sexueel getinte (![]()
) opmerking maakt
Ze zei echt zo van dat ze bij hem mocht slapen altijd enzo, meestal vinden Kroaten dat echt niet zo normaal hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt?
Hoezo getwijfeld? Ze waren altijd zo über verliefd op foto's.
Ok, ik ben alleen niet melig genoeg voor die grappenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde nog een grapje posten, nu heb je het verpest
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Vertel eens nog een mopik heb zin om te lachen
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Komt een Turk bij de kassa.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
Sana noluyo?quote:
pech voor jou danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, ik ben alleen niet melig genoeg voor die grappen
pff ehmm geen flauw ideequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
waarom durft een muis niet op de buik van een vrouw te lopen?
die edit..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?
Bij een hert probeer je uit te wijken?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een aanrijding van een neger en een aanrijding van een hert?
WANT ER ZIT EEN POES DICHTBIJquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
waarom durft een muis niet op de buik van een vrouw te lopen?
echt he.. rookert met zn sexueelquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
Weet je waar ik een hekel aan heb? Als mensen sex typen in plaats van seks. Taalverloedering, zeg ik je!
Nou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Bij een hert probeer je uit te wijken?
Ik lees het.quote:
ik snap m ook niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
http://www.lachuh.nl/turken%20moppen.htm
Ik snap deze niet, ben ik een moraalridder?
Precies deze dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.Bij de aanrijding van de neger zie je geen remsporen op het wegdek.
Leek me logischquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, jij kent 'm.Bij de aanrijding van de neger zie je geen remsporen op het wegdek.
Kom is op msn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ze zei echt zo van dat ze bij hem mocht slapen altijd enzo, meestal vinden Kroaten dat echt niet zo normaal hoor![]()
Maar ook als ik haar vroeg waar hij dan vandaan kwam dan verzon ze altijd een smoesje enzo:s je weet toch wel waar je vriendje vandaan komt
Je hebt wel rare humor zeg, met die negerin over dat 300 mannen in haar paste en nu ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Bij een hert probeer je uit te wijken?
het werkwoorden.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alsof ik iedere dag het werkwoorden aanrijden gebruik. Tss...
Er zullen vast ook versies zijn met andere immigrantengroepen erin verwekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies deze dus.
![]()
Wat is het verschil tussen een dode Turk en een dode egel? Bij de egel staan remsporen.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Je hebt wel rare humor zeg, met die negerin over dat 300 mannen in haar paste en nu dit
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had laatst een hele leuke gelezen op de deur van een wc in de Universitaire Bibliotheek:
Komt een Turk bij de dokter met een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter: wat heb jij nauw (ja, echt zo geschreven)? Zegt de kikker: ja, het begon met een puist...
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je snapt ze wel, ze zijn alleen niet grappig genoeg, te makkleijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik keur dit soort grappen overigens niet goed. Moge dat duidelijk zijn.
Ik ben huilen van het lachen, ik snap ze allemaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
Droog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had laatst een hele leuke gelezen op de deur van een wc in de Universitaire Bibliotheek:
Komt een Turk bij de dokter met een kikker op z'n hoofd. Vraagt de dokter: wat heb jij nauw (ja, echt zo geschreven)? Zegt de kikker: ja, het begon met een puist...
Hoogintelligente mensen lopen daar rond!quote:
Jij houdt wel van foute grappen he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben huilen van het lachen, ik snap ze allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |