onzichtbare strings mogen natuurlijk wel... (alleen waar koop je die?)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef Ladidadida het volgende:
Ze mogen zelfs niet meer onzichtbaar een string dragen?
Het geeft aan dat menig Amerikaan weinig verschilt van menig Iraniër. De conservatieve christenen van de VS en conservatieve moslims uit Iran zouden eens een avondje moeten organiseren waarin ze elkaar liefkozend bevestigen in hun positie tegenover het vrouwelijk geslacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://attitude.excite.nl/archief/tag/yakima
Wat vinden jullie hiervan? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat mensen zich ergeren aan een vrouw die haar string zichtbaar maakt of doorzichtig kleedt.
En dan ook nog drugs legaliseren zeker? Wat denk je dat er gebeurt als alle mannen straks zwaar aan de coke gaan en er enkel poedelnaakte vrouwen op straat lopen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goede zaak.Vrouwen zouden helemaal geen kleren moeten dragen.
Wel eens gedacht dat vrouwen het mooi vinden en mannen OOK. So what dat een vrouw als lustobject wordt gezien. Alsof vrouwen nooit op die manier naar vrouwen kijken. Whats next. Decolleté verbieden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom verdedigen mannen het eigenlijk? Omdat jullie er niet meer naar kunnen kijken? Dat zegt toch genoeg over waarom het verboden zou moeten worden. Het voegt iets toe, waardoor (bepaalde) vrouwen steeds meer als lustobject worden gezien. Al is dit wel hun eigen schuld, de wereld wordt steeds dommer
Geweldig, weer een trolkloon.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom verdedigen mannen het eigenlijk? Omdat jullie er niet meer naar kunnen kijken? Dat zegt toch genoeg over waarom het verboden zou moeten worden. Het voegt iets toe, waardoor (bepaalde) vrouwen steeds meer als lustobject worden gezien. Al is dit wel hun eigen schuld, de wereld wordt steeds dommer
Niet alle vrouwen en mannen. En waar kijk jij naar als je een vrouw hebt, nog steeds naar andere wijven hun string en decollete? En ja ik vind vrouwen dan een "lustobject". En vrouwen die op die manier naar andere vrouwen kijken? Biseksueel? Dat hoort ook nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Wel eens gedacht dat vrouwen het mooi vinden en mannen OOK. So what dat een vrouw als lustobject wordt gezien. Alsof vrouwen nooit op die manier naar vrouwen kijken. Whats next. Decolleté verbieden?
Vertel me eens, ben jij opgevoed met de Nederlandse normen en waarden??
Kijken mag toch? Ik kijk liever naar een mooie string, dan naar een Bjorn Borg tent. Dat heeft niets met normen en waarden te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen en mannen. En waar kijk jij naar als je een vrouw hebt, nog steeds naar andere wijven hun string en decollete? En ja ik vind vrouwen dan een "lustobject". En vrouwen die op die manier naar andere vrouwen kijken? Biseksueel? Dat hoort ook niet.
En als dit de Nederlandse normen en waarden zijn, dan ben ik daar zekeeeeeer niet mee opgevoed:).
Dat neem ik terug, heb even in de postgeschiedenis gekeken en je lijkt toch echt te zijn.quote:
"Nederlandse" normen en waarden? En dan moet zeker algemeen bekend zijn dat Nederlanders liever naar een string kijken dan naar een Bjorn Borg boxer. Ik ken genoeg Nederlanders die ook geen string hoeven te zien. En als je geen string mag dragen, betekent het niet dat je een Bjorn Borg draagt, in welke wereld leef jij (het lijkt alsof je er automatisch van uitgaat dat je dan naar een Bjorn Borg kijkt).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Kijken mag toch? Ik kijk liever naar een mooie string, dan naar een Bjorn Borg tent. Dat heeft niets met normen en waarden te maken.
Ja duh, ik heb het over de vrouwen die het dragen. En kijken mag wat mij betreft ja. Wat is er mis mee om naar een mooie vrouw of man te kijken? Wil je daarnaast nu insinueren dat bi's of homo's niet "zo horen"?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen en mannen. En waar kijk jij naar als je een vrouw hebt, nog steeds naar andere wijven hun string en decollete? En ja ik vind vrouwen dan een "lustobject". En vrouwen die op die manier naar andere vrouwen kijken? Biseksueel? Dat hoort ook niet.
En als dit de Nederlandse normen en waarden zijn, dan ben ik daar zekeeeeeer niet mee opgevoed:).
Er wordt al de 2e keer gedacht dat ik een kloon benquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat neem ik terug, heb even in de postgeschiedenis gekeken en je lijkt toch echt te zijn.
En daarmee trek ik me gelijk terug uit de discussie want ik heb helemaal geen zin om te discussiëren met iemand met zulke bekrompen denkbeelden. Daar is het te mooi weer voor vandaag.
Genoeg mis mee, een string maakt een vrouw toch niet mooier?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja duh, ik heb het over de vrouwen die het dragen. En kijken mag wat mij betreft ja. Wat is er mis mee om naar een mooie vrouw of man te kijken? Wil je daarnaast nu insinueren dat bi's of homo's niet "zo horen"?
De reden dat je je kan vinden in dat flutartikel is juist omdat je normen en waarden anders zijn. Misschien zou je daar eens bij na kunnen denken...
[..]
Ik ben 3 jaar eerder dan jij geregistreerd noob
Ik praat natuurlijk over mannen, en dan lijkt me een mooie string beter dan zo'n randje boven de broek met Bjorn Borg erop. Ik leef in een wereld waar het mensen kijken niet als negatief wordt bestempeld, ook niet als je een relatie hebt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"Nederlandse" normen en waarden? En dan moet zeker algemeen bekend zijn dat Nederlanders liever naar een string kijken dan naar een Bjorn Borg boxer. Ik ken genoeg Nederlanders die ook geen string hoeven te zien. En als je geen string mag dragen, betekent het niet dat je een Bjorn Borg draagt, in welke wereld leef jij (het lijkt alsof je er automatisch van uitgaat dat je dan naar een Bjorn Borg kijkt).
Ondergoed moet helemaal niet zichtbaar zijn
String, Bjorn Borg, elk ander ondergoed, het hoort allemaal niet zichtbaar te zijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik praat natuurlijk over mannen, en dan lijkt me een mooie string beter dan zo'n randje boven de broek met Bjorn Borg erop. Ik leef in een wereld waar het mensen kijken niet als negatief wordt bestempeld, ook niet als je een relatie hebt.
niet mooier wel sexier. Beter een mooie string dan een of andere stijlloze bjorn borg dingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Genoeg mis mee, een string maakt een vrouw toch niet mooier?hahahahahhahaha
hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa
![]()
![]()
![]()
Als ik een man mooi vind, dan is dat toch ook niet om zijn ondergoed / kleding?![]()
En ja, ik vind bi's en homo's niet normaal.
En ja m'n normen en waarden zijn anders, dat accepteer ik ook.
Ik snap niet waarom ondergoed zichtbaar moet zijn? Het is een stukje stof, hoe kan dat je sexier maken? (En ja, er komt nu zeker iemand zeggen, als het een stukje stof is, waarom maak je er dan een probleem over, ik vind het er sletterig en onverzorgd uitzien). En een string zichtbaar en vrouwelijkheid? Juist totaal niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:10 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
niet mooier wel sexier. Beter een mooie string dan een of andere stijlloze bjorn borg dingHeeft een beetje met vrouwelijkheid te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |