abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70001451
http://attitude.excite.nl/archief/tag/yakima

Wat vinden jullie hiervan? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat mensen zich ergeren aan een vrouw die haar string zichtbaar maakt of doorzichtig kleedt.
Ik ben een pure Turk.
pi_70001470
Vrouwen die geen string dragen moeten beboet worden.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:29:15 #3
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_70001473
Ze mogen zelfs niet meer onzichtbaar een string dragen?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_70001537
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:29 schreef Ladidadida het volgende:
Ze mogen zelfs niet meer onzichtbaar een string dragen?
onzichtbare strings mogen natuurlijk wel... (alleen waar koop je die?)
pi_70001560
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://attitude.excite.nl/archief/tag/yakima

Wat vinden jullie hiervan? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat mensen zich ergeren aan een vrouw die haar string zichtbaar maakt of doorzichtig kleedt.
Het geeft aan dat menig Amerikaan weinig verschilt van menig Iraniër. De conservatieve christenen van de VS en conservatieve moslims uit Iran zouden eens een avondje moeten organiseren waarin ze elkaar liefkozend bevestigen in hun positie tegenover het vrouwelijk geslacht.

Wat is het toch een mooie wereld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:34:34 #6
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70001566
Mensen die dat willen verbieden zijn vaak reli-fundi's en wereldvreemd. De enige reden om strings te mogen verbieden is als van die koeien van wijven ze dragen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:35:52 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70001581
Goede zaak. Vrouwen zouden helemaal geen kleren moeten dragen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70001611
Waarom verdedigen mannen het eigenlijk? Omdat jullie er niet meer naar kunnen kijken? Dat zegt toch genoeg over waarom het verboden zou moeten worden. Het voegt iets toe, waardoor (bepaalde) vrouwen steeds meer als lustobject worden gezien. Al is dit wel hun eigen schuld, de wereld wordt steeds dommer
Ik ben een pure Turk.
pi_70001631
Mensen die het verbieden zijn gay
pi_70001644
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goede zaak. Vrouwen zouden helemaal geen kleren moeten dragen.
En dan ook nog drugs legaliseren zeker? Wat denk je dat er gebeurt als alle mannen straks zwaar aan de coke gaan en er enkel poedelnaakte vrouwen op straat lopen?

Nee, zo gek zijn die moslims nog niet met hun hoofddoeken en rare verboden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:47:23 #11
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70001772
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom verdedigen mannen het eigenlijk? Omdat jullie er niet meer naar kunnen kijken? Dat zegt toch genoeg over waarom het verboden zou moeten worden. Het voegt iets toe, waardoor (bepaalde) vrouwen steeds meer als lustobject worden gezien. Al is dit wel hun eigen schuld, de wereld wordt steeds dommer
Wel eens gedacht dat vrouwen het mooi vinden en mannen OOK. So what dat een vrouw als lustobject wordt gezien. Alsof vrouwen nooit op die manier naar vrouwen kijken. Whats next. Decolleté verbieden?

Vertel me eens, ben jij opgevoed met de Nederlandse normen en waarden??
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_70001833
De oplossing is natuurlijk om dan onder doorschijnende kleding helemaal niets meer te dragen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70001876
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geweldig, weer een trolkloon.
pi_70001920
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:47 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Wel eens gedacht dat vrouwen het mooi vinden en mannen OOK. So what dat een vrouw als lustobject wordt gezien. Alsof vrouwen nooit op die manier naar vrouwen kijken. Whats next. Decolleté verbieden?

Vertel me eens, ben jij opgevoed met de Nederlandse normen en waarden??
Niet alle vrouwen en mannen. En waar kijk jij naar als je een vrouw hebt, nog steeds naar andere wijven hun string en decollete? En ja ik vind vrouwen dan een "lustobject". En vrouwen die op die manier naar andere vrouwen kijken? Biseksueel? Dat hoort ook niet .

En als dit de Nederlandse normen en waarden zijn, dan ben ik daar zekeeeeeer niet mee opgevoed:).
Ik ben een pure Turk.
pi_70001925
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Geweldig, weer een trolkloon.
Trolkloon?
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:00:59 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002029
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen en mannen. En waar kijk jij naar als je een vrouw hebt, nog steeds naar andere wijven hun string en decollete? En ja ik vind vrouwen dan een "lustobject". En vrouwen die op die manier naar andere vrouwen kijken? Biseksueel? Dat hoort ook niet .

En als dit de Nederlandse normen en waarden zijn, dan ben ik daar zekeeeeeer niet mee opgevoed:).
Kijken mag toch? Ik kijk liever naar een mooie string, dan naar een Bjorn Borg tent. Dat heeft niets met normen en waarden te maken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70002052
quote:

[..]

Trolkloon?
Dat neem ik terug, heb even in de postgeschiedenis gekeken en je lijkt toch echt te zijn.
En daarmee trek ik me gelijk terug uit de discussie want ik heb helemaal geen zin om te discussiëren met iemand met zulke bekrompen denkbeelden. Daar is het te mooi weer voor vandaag.
pi_70002076
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Kijken mag toch? Ik kijk liever naar een mooie string, dan naar een Bjorn Borg tent. Dat heeft niets met normen en waarden te maken.
"Nederlandse" normen en waarden? En dan moet zeker algemeen bekend zijn dat Nederlanders liever naar een string kijken dan naar een Bjorn Borg boxer. Ik ken genoeg Nederlanders die ook geen string hoeven te zien. En als je geen string mag dragen, betekent het niet dat je een Bjorn Borg draagt, in welke wereld leef jij (het lijkt alsof je er automatisch van uitgaat dat je dan naar een Bjorn Borg kijkt).

Ondergoed moet helemaal niet zichtbaar zijn
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:04:31 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002101
quote:

[..]

Ja duh, ik heb het over de vrouwen die het dragen. En kijken mag wat mij betreft ja. Wat is er mis mee om naar een mooie vrouw of man te kijken? Wil je daarnaast nu insinueren dat bi's of homo's niet "zo horen"?

De reden dat je je kan vinden in dat flutartikel is juist omdat je normen en waarden anders zijn. Misschien zou je daar eens bij na kunnen denken...
#allmightygod
pi_70002112
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat neem ik terug, heb even in de postgeschiedenis gekeken en je lijkt toch echt te zijn.
En daarmee trek ik me gelijk terug uit de discussie want ik heb helemaal geen zin om te discussiëren met iemand met zulke bekrompen denkbeelden. Daar is het te mooi weer voor vandaag.
Er wordt al de 2e keer gedacht dat ik een kloon ben Wie is die trol?
En niets bekrompen, we hebben er alleen beide een verschillende mening over .
Ik ben een pure Turk.
pi_70002159
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Ja duh, ik heb het over de vrouwen die het dragen. En kijken mag wat mij betreft ja. Wat is er mis mee om naar een mooie vrouw of man te kijken? Wil je daarnaast nu insinueren dat bi's of homo's niet "zo horen"?

De reden dat je je kan vinden in dat flutartikel is juist omdat je normen en waarden anders zijn. Misschien zou je daar eens bij na kunnen denken...
[..]

Ik ben 3 jaar eerder dan jij geregistreerd noob
Genoeg mis mee, een string maakt een vrouw toch niet mooier? hahahahahhahaha
hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa

Als ik een man mooi vind, dan is dat toch ook niet om zijn ondergoed / kleding?
En ja, ik vind bi's en homo's niet normaal.

En ja m'n normen en waarden zijn anders, dat accepteer ik ook.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:09:21 #22
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002193
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

"Nederlandse" normen en waarden? En dan moet zeker algemeen bekend zijn dat Nederlanders liever naar een string kijken dan naar een Bjorn Borg boxer. Ik ken genoeg Nederlanders die ook geen string hoeven te zien. En als je geen string mag dragen, betekent het niet dat je een Bjorn Borg draagt, in welke wereld leef jij (het lijkt alsof je er automatisch van uitgaat dat je dan naar een Bjorn Borg kijkt).

Ondergoed moet helemaal niet zichtbaar zijn
Ik praat natuurlijk over mannen, en dan lijkt me een mooie string beter dan zo'n randje boven de broek met Bjorn Borg erop. Ik leef in een wereld waar het mensen kijken niet als negatief wordt bestempeld, ook niet als je een relatie hebt.
DeviantArt
pi_70002209
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik praat natuurlijk over mannen, en dan lijkt me een mooie string beter dan zo'n randje boven de broek met Bjorn Borg erop. Ik leef in een wereld waar het mensen kijken niet als negatief wordt bestempeld, ook niet als je een relatie hebt.
String, Bjorn Borg, elk ander ondergoed, het hoort allemaal niet zichtbaar te zijn
Ik ben een pure Turk.
pi_70002217
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa

niet mooier wel sexier. Beter een mooie string dan een of andere stijlloze bjorn borg ding Heeft een beetje met vrouwelijkheid te maken
pi_70002245
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:10 schreef hoerezooi het volgende:

[..]

niet mooier wel sexier. Beter een mooie string dan een of andere stijlloze bjorn borg ding Heeft een beetje met vrouwelijkheid te maken
Ik snap niet waarom ondergoed zichtbaar moet zijn? Het is een stukje stof, hoe kan dat je sexier maken? (En ja, er komt nu zeker iemand zeggen, als het een stukje stof is, waarom maak je er dan een probleem over, ik vind het er sletterig en onverzorgd uitzien). En een string zichtbaar en vrouwelijkheid? Juist totaal niet.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:14:54 #26
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002308
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hahahaha
hahahahahha
hahahahhahahaa

Om maar even op jouw niveau verder te gaan;
Je dient overigens juist de normen en waarden van anderen te respecteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 15-06-2009 02:25:47 ]
#allmightygod
pi_70002330
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Er wordt al de 2e keer gedacht dat ik een kloon ben Wie is die trol?
En niets bekrompen, we hebben er alleen beide een verschillende mening over .
We hebben er helemaal geen verschillende meningen over, het enige verschil is dat ik mijn mening niet zo nodig aan anderen op wil dringen dat ik iets futiels als een kledingstuk wil verbieden.
Dat jij daar wel achter staat, dát maakt je bekrompen.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:16:07 #28
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70002332
Tjongejonge, waar kun je je druk over maken
Wat maakt het nou uit dat je dat ziet, let er dan niet op, of kijk een andere kant op
pi_70002367
Ik vind het een belachelijke regel. :\ Want dat mag je toch zeker zelf weten? En als lustobject gezien worden zal altijd blijven voorkomen. Verandert z'on stukje stof niks aan. Sws z'on regel instellen omdat mensen zich ergeren er aan is onzin. Als veel mensen zich ergeren aan vet dat boven een te strakke broek uitpuilt erger, moeten we dan verbieden dat dikke mensen te strakke broeken dragen.
pi_70002455
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Om maar even op jouw niveau verder te gaan; homo!!!11 DD

Je dient overigens juist de normen en waarden van anderen te respecteren. Wat een stereotype allochtonenkneusje ben je ook
Ik ben geen man he .
En dit soort dingen kan ik niet respecteren, want je ziet het overal. Ik kan moeilijk de hele tijd een andere kant opkijken om dit soort dingen te vermijden.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 15-06-2009 02:27:01 ]
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:23:42 #31
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002472
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Chai het volgende:
Als veel mensen zich ergeren aan vet dat boven een te strakke broek uitpuilt erger, moeten we dan verbieden dat dikke mensen te strakke broeken dragen.
Ja! En leggings
#allmightygod
pi_70002479
Ik vraag me trouwens af hoe dit in de praktijk in zijn werk zal gaan.
Mogen winkels in die plaatst nog wel strings verkopen bijvoorbeeld of wordt dat ook verboden? Mogen strings alleen nog in obscure sekswinkeltjes verkocht worden of ontstaat er een zwarte markt voor strings? Wordt het invoeren van strings vanuit andere plaatsen verboden?
Hoe ga je om met toeristen die zich niet bewust zijn van het hele stringdebacle?
pi_70002502
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:16 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

We hebben er helemaal geen verschillende meningen over, het enige verschil is dat ik mijn mening niet zo nodig aan anderen op wil dringen dat ik iets futiels als een kledingstuk wil verbieden.
Dat jij daar wel achter staat, dát maakt je bekrompen.
Hoezo futiel kledingstuk? Waarom trekken wijven het dan omhoog, zodat het duidelijk zichtbaar is en waarom geilen mannen erop? Het is toch maar een futiel kledingstuk
Ik ben een pure Turk.
pi_70002513
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:16 schreef Darklight het volgende:
Tjongejonge, waar kun je je druk over maken
Wat maakt het nou uit dat je dat ziet, let er dan niet op, of kijk een andere kant op
Dat is het juist! Dit soort vreeeeeemde dingen zie je overal . Of ik moet met m'n ogen dicht gaan lopen.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:25:44 #35
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002522
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ben geen man he . En ik zal me niet verlagen naar JOUW niveau .
En dit soort dingen kan ik niet respecteren, want je ziet het overal. Ik kan moeilijk de hele tijd een andere kant opkijken om dit soort dingen te vermijden.
Oplossing; ga terug naar je land van herkomst. Daar heb je er waarschijnlijk geen last. Bijkomend voordeel is dat je geen homo's tegenkomt Win-win
#allmightygod
pi_70002523
En waarom pakken ze dringender modeflaters niet eerst aan?!
pi_70002537
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoezo futiel kledingstuk? Waarom trekken wijven het dan omhoog, zodat het duidelijk zichtbaar is en waarom geilen mannen erop? Het is toch maar een futiel kledingstuk
Omdat zij dat mooi vinden. Moeten ze zelf weten.
pi_70002543
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Chai het volgende:
Ik vind het een belachelijke regel. :\ Want dat mag je toch zeker zelf weten? En als lustobject gezien worden zal altijd blijven voorkomen. Verandert z'on stukje stof niks aan. Sws z'on regel instellen omdat mensen zich ergeren er aan is onzin. Als veel mensen zich ergeren aan vet dat boven een te strakke broek uitpuilt erger, moeten we dan verbieden dat dikke mensen te strakke broeken dragen.
Je kan het wel minderen (het als lustobject gezien worden). Als iemand gewoon heel mooi is, dan verandert dat stringverbod daar niets aan. Het gaat mij erom dat een string gewoon raar is, ok als je het lekker vindt zitten, maar waarom maak je het zichtbaar aan anderen? En dat van dikke mensen, bij dikke mensen zie je het vet sowieso wel overduidelijk, al draag je nog zo'n wijde rok.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002558
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe dit in de praktijk in zijn werk zal gaan.
Mogen winkels in die plaatst nog wel strings verkopen bijvoorbeeld of wordt dat ook verboden? Mogen strings alleen nog in obscure sekswinkeltjes verkocht worden of ontstaat er een zwarte markt voor strings? Wordt het invoeren van strings vanuit andere plaatsen verboden?
Hoe ga je om met toeristen die zich niet bewust zijn van het hele stringdebacle?
Het gaat om het zichtbare! Het maakt mij niet uit wat anderen dragen onder hun broek/jurk/rok, maar ik en vele anderen hoeven het NIET te zien.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002566
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Oplossing; ga terug naar je land van herkomst. Daar heb je er waarschijnlijk geen last. Bijkomend voordeel is dat je geen homo's tegenkomt Win-win
Ik ga ook nog wel een keer terug, maar voorlopig nog niet
Ik ben een pure Turk.
pi_70002579
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
En waarom pakken ze dringender modeflaters niet eerst aan?!
[ afbeelding ]
Omdat dat minder erg is.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002593
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Omdat zij dat mooi vinden. Moeten ze zelf weten.
Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:30:06 #43
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002601
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kan het wel minderen (het als lustobject gezien worden). Als iemand gewoon heel mooi is, dan verandert dat stringverbod daar niets aan. Het gaat mij erom dat een string gewoon raar is, ok als je het lekker vindt zitten, maar waarom maak je het zichtbaar aan anderen? En dat van dikke mensen, bij dikke mensen zie je het vet sowieso wel overduidelijk, al draag je nog zo'n wijde rok.
Denk dat mensen voornamelijk gewoon willen leven, en als daar dan een keer een string zichtbaar is dan is dat spijtig voor diegene die daar aanstoot aan neemt. Lijkt me logisch dat de dames in kwestie daar geen rekening mee gaan houden.
DeviantArt
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:31:41 #44
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_70002638
3x raden wie voor het onstaan van deze wet verantwoordelijk zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70002661
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Denk dat mensen voornamelijk gewoon willen leven, en als daar dan een keer een string zichtbaar is dan is dat spijtig voor diegene die daar aanstoot aan neemt. Lijkt me logisch dat de dames in kwestie daar geen rekening mee gaan houden.
Ok, als je een string lekker vindt zitten en het een keer perongeluk zichtbaar is. Ik heb het over degene die het dragen om het vervolgens zichtbaar te maken aan iedereen. Aandachtsgeile hoertjes en sletjes.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002677
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:31 schreef DemonRage het volgende:
3x raden wie voor het onstaan van deze wet verantwoordelijk zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal over jou heen kotsen
Ik ben een pure Turk.
pi_70002693
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Idd, stel ik vind het fijn om mijn string over mijn oren te trekken en iemand gaat mij daardoor als lustobject beschouwen, is dat dan mijn verantwoordelijkheid? Terwijl ik gewoon draag wat ik prettig vind.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:34:34 #48
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002702
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ga ook nog wel een keer terug, maar voorlopig nog niet
Nou zolang je van de pot mee vreet slik je dit soort dingen maar. Mensen als jij zijn de reden voor het bestaan van de PVV, daar wel eens aan gedacht?
#allmightygod
pi_70002709
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok, als je een string lekker vindt zitten en het een keer perongeluk zichtbaar is. Ik heb het over degene die het dragen om het vervolgens zichtbaar te maken aan iedereen. Aandachtsgeile hoertjes en sletjes.
Waarom mogen die niet lekker genieten van de aandacht? Als ze dat lekker vinden.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:35:24 #50
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002722
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

En hoeveel zijn dat er precies? Dames dus die bewust hun string showen om op te vallen?
Lijkt me vrij weinig, daarvoor heeft men dus de Bjorn Borgs uitgevonden.
DeviantArt
pi_70002748
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Idd, stel ik vind het fijn om mijn string over mijn oren te trekken en iemand gaat mij daardoor als lustobject beschouwen, is dat dan mijn verantwoordelijkheid? Terwijl ik gewoon draag wat ik prettig vind.
Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002751
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?
pi_70002800
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.

Amerikaanse taliban .
pi_70002807
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.
Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen. En ik zeg wel stel, want wat voor motief er ook voor is (lekker zitten, geilen op aandacht). Het moet gewoon kunnen als je dat wil.
pi_70002815
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
pi_70002875
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
pi_70002879
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?
Nee, gelukkig is het nog niet zo erg, maar ik walg ervan.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002898
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.

Amerikaanse taliban .
Amerikaanse taliban? Nee
Ik ben een pure Turk.
pi_70002906
quote:
Dan staan ze op de barricade om respect te eisen voor hun geloofsovertuiging .
pi_70002917
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen. En ik zeg wel stel, want wat voor motief er ook voor is (lekker zitten, geilen op aandacht). Het moet gewoon kunnen als je dat wil.
Je bent wel triest als je dat wil, het moet gewoon verboden worden, zou een hele verbetering zijn voor de mensheid.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002946
quote:
Nee, als ik ALLES wat mij niet aanstaat wil verbieden, dan is de wereld heeeeel anders (en veel mooier en beter).
Ik ben een pure Turk.
pi_70002955
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Amerikaanse taliban? Nee
Vertel mij maar wat dit soort maatregelen verschillen van de maatregelen van de Taliban.
pi_70002969
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan staan ze op de barricade om respect te eisen voor hun geloofsovertuiging .
Dit soort dingen hebben niet eens altijd met geloofsovertuiging te maken he, heb je daar ooit over nagedacht?
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:46:08 #64
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002975
quote:

[..]

Je bent wel triest als je dat wil, het moet gewoon verboden worden, zou een hele verbetering zijn voor de mensheid.
Hmm, je begint er nu toch wel extreme denkbeelden op na te houden hoor.
DeviantArt
pi_70002992
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vertel mij maar wat dit soort maatregelen verschillen van de maatregelen van de Taliban.
Ik ging er vanuit dat je mij een Amerikaanse taliban noemde snap je en ik ben geen Amerikaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002996
quote:

[..]

Geef eens een goede reden waarom dat zo is? Beetje beter onderbouwd graag dan: ' het moet gewoon verboden worden&nog meer van die shit die uit je toetsenbord komt',

Of is dat teveel gevraagd?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2009 15:47:48 ]
pi_70003012
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:46 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Hmm, je begint er nu toch wel extreme denkbeelden op na te houden hoor.
Jij vindt het extreem (en de rest van dit topic waarschijnlijk ook), omdat we een heel andere mening hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003022
Valt me op dat gelovigen altijd zo ego-centrisch zijn.
pi_70003025
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dit soort dingen hebben niet eens altijd met geloofsovertuiging te maken he, heb je daar ooit over nagedacht?
Het zou me niet verbazen als dit uit (fundamentalistisch) christelijke hoek komt. Bij die mensen zitten nogal wat steekjes los zo nu en dan.
pi_70003060
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Geef eens een goede reden waarom dat zo is? Beetje beter onderbouwd graag dan: ' het moet gewoon verboden worden&nog meer van die shit die uit je toetsenbord komt',

Of is dat teveel gevraagd?
- De maatschappij zou minder oversekst zijn
- Mensen zouden er netter uitzien, meisjes en vrouwen zouden er minder sletterig uitzien
- Ik zou niet meer hoeven te walgen als ik buiten ben
- Ik kan kijken waar ik naar wil kijken en hoef me niet op 1 bepaald punt te richten, om geen mensen met zichtbaar ondergoed te zien, mensen die zoenen of meer doen
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:50:12 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70003074
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het extreem (en de rest van dit topic waarschijnlijk ook), omdat we een heel andere mening hebben.
Wat ik extreem vind is dat jij zegt dat het verboden moet worden omdat de mensheid er dan beter van wordt.
Verder is er niets mis met je mening ofzo, maar van die post krijg ik de kriebels.
DeviantArt
pi_70003079
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef napalmpje het volgende:
Valt me op dat gelovigen altijd zo ego-centrisch zijn.
Je kan het ook andersom bekijken! Mensen hebben er last van, dan kan ik ook zeggen dat jullie ego-centrisch zijn. Beide kanten kunnen het zeggen .
Ik ben een pure Turk.
pi_70003099
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als dit uit (fundamentalistisch) christelijke hoek komt. Bij die mensen zitten nogal wat steekjes los zo nu en dan.
Hoezo steekjes los.. Ik vind het gewoon niet horen, ok als je het draagt, maar maak het gewoon NIET zichtbaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003105
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

- De maatschappij zou minder oversekst zijn
- Mensen zouden er netter uitzien, meisjes en vrouwen zouden er minder sletterig uitzien
- Ik zou niet meer hoeven te walgen als ik buiten ben
- Ik kan kijken waar ik naar wil kijken en hoef me niet op 1 bepaald punt te richten, om geen mensen met zichtbaar ondergoed te zien, mensen die zoenen of meer doen
Ikke, ikke, ikke

Wie ben jij om te bepalen wat sletterig is? Is sletterig als iets aanstootgevend is?
Waarom zou de maatschappij er minder oversekst van raken door een kleding stuk te verbieden?
pi_70003135
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Wat ik extreem vind is dat jij zegt dat het verboden moet worden omdat de mensheid er dan beter van wordt.
Verder is er niets mis met je mening ofzo, maar van die post krijg ik de kriebels.
Ik denk gewoon dat het een verbetering zou zijn voor de samenleving, want alles lijkt tegenwoordig te maken te hebben met seks, er geil uitzien, aandacht trekken door bepaalde dingen te accentueren.
Ik respecteer jouw mening ook, maar ik kan gewoon niet snappen dat een string zichtbaar moet zijn (daar valt ander ondergoed eigenlijk ook onder).
Ik ben een pure Turk.
pi_70003160
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ikke, ikke, ikke

Wie ben jij om te bepalen wat sletterig is? Is sletterig als iets aanstootgevend is?
Waarom zou de maatschappij er minder oversekst van raken door een kleding stuk te verbieden?
Kun jij niet nadenken ofzo? Ik zal je eventjes helpen hoor. Zo'n kledingstuk maakt het dat mensen er "geil" uitzien, misschien hoor jij ook wel bij die types die ernaar kijkt en het heet vindt en daarom tegen mijn mening bent .
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:54:44 #77
188345 Py
op zich
pi_70003169
quote:
In de Amerikaanse stad Yakima is een nieuwe wet gekomen. Vrouwen mogen daar niet langer meer een string dragen. Vrouwen die dit wel doen riskeren een boete van 800 dollar of en celstraf.
Wie gaat dat controleren en hoe?
pi_70003186
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom bekijken! Mensen hebben er last van, dan kan ik ook zeggen dat jullie ego-centrisch zijn. Beide kanten kunnen het zeggen .
Ok.. stel dat ik last heb van het feit dat jij ademt...
pi_70003191
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Py het volgende:

[..]

Wie gaat dat controleren en hoe?
Net zoals auto's die ergens te lang geparkeerd staan. Als het wordt gezien, krijg je een boete.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:55:41 #80
188345 Py
op zich
pi_70003193
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kun jij niet nadenken ofzo? Ik zal je eventjes helpen hoor. Zo'n kledingstuk maakt het dat mensen er "geil" uitzien, misschien hoor jij ook wel bij die types die ernaar kijkt en het heet vindt en daarom tegen mijn mening bent .
Daar kiezen die mensen zelf voor. Blijkbaar willen ze er geil uitzien. Wat is jouw probleem daarmee?
pi_70003199
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef napalmpje het volgende:

[..]

Ok.. stel dat ik last heb van het feit dat jij ademt...
Dan heb je erg veel pech .
Ik ben een pure Turk.
pi_70003209
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Py het volgende:

[..]

Daar kiezen die mensen zelf voor. Blijkbaar willen ze er geil uitzien. Wat is jouw probleem daarmee?
Ik heb er last van, lees maar de rest van m'n posts, ik ga het niet opnieuw uitleggen. En nu ben ik weg, veel plezier hier, oversekste, vieze mensen.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:57:21 #83
188345 Py
op zich
pi_70003225
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Net zoals auto's die ergens te lang geparkeerd staan. Als het wordt gezien, krijg je een boete.
Je hebt parkeerwachten. Krijgen we dan ook stringwatchers?
pi_70003229
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dan heb je erg veel pech .
Ik erger me er ook aan! Nu er meer mensen zijn die het vinden gaan we je verbieden.
pi_70003248
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het kwartje is nog niet gevallen blijkbaar. Nog een keer dan: ik vind het ook niet mooi en van mij hoeft het ook niet zo nodig en ik kan ook niet wachten tot die modehype voorbij is (hetzelfde geldt voor skinny jeans, leggings onder rokjes, van die pantalon korte broeken voor vrouwen, emo's en mannen met nagellak, en sokken in sandalen) maar ik ben me er wel van bewust dat andere mensen er soms andere meningen op na houden en die mensen moeten daar net zo vrij in zijn als ik.
Als jij je er aan ergert tot op het punt dat je er zelfs van walgt is dat jouw probleem. Je zou er eens over na kunnen denken om professionele hulp te zoeken als je emotioneel zo heftig reageert op dingen die niet aan jouw schoonheidsideaal voldoen of tegen jouw normen en waarden in gaan terwijl we het hebben over iets stompzinnigs, futiels en oppervlakkigs als kledingkeuze. Dat is namelijk niet bepaald gezond.
Heb je er wel eens aan gedacht dat jij wellicht ook bepaalde kleding draagt of gedrag vertoont waar anderen van walgen? Moet jij dan ook maar in je vrijheid beperkt worden omdat die ander een probleem heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 13-06-2009 16:03:24 ]
pi_70003262
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik erger me er ook aan! Nu er meer mensen zijn die het vinden gaan we je verbieden.
Leer logische vergelijkingen maken
Dat ik adem, gaat over 1 persoon (met een heel lekkere adem), er zijn meer stringdragers.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003278
jij bent niet de enige die ademt lijkt me.
Maar for all fairness, laten we er een filter op zetten.. iedereen die ademt, vrouwelijk is en geen string draagt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:59:48 #88
188345 Py
op zich
pi_70003285
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb er last van, lees maar de rest van m'n posts, ik ga het niet opnieuw uitleggen. En nu ben ik weg, veel plezier hier, oversekste, vieze mensen.
Als je het recht verdedigt om mensen zelf hun ondergoed te laten uitkiezen, wil dat niet zeggen dat je oversekst bent. Dat jij die conclusie trekt zegt meer over jou dan over stringdragers of mensen die het recht op vrije keuze in ondergoed verdedigen.
pi_70003290
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Py het volgende:

[..]

Je hebt parkeerwachten. Krijgen we dan ook stringwatchers?
Ja zoiets. Er moet een bepaalde groep zijn die meerdere dingen in de gaten houdt.
Openbaar zoenende, vingerende, rukkende, beffende, pijpende, neukende, string dragende, te veel inkijk hebbende, mensen in de gaten houdt.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:08 #90
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70003293
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het een verbetering zou zijn voor de samenleving, want alles lijkt tegenwoordig te maken te hebben met seks, er geil uitzien, aandacht trekken door bepaalde dingen te accentueren.
Ik respecteer jouw mening ook, maar ik kan gewoon niet snappen dat een string zichtbaar moet zijn (daar valt ander ondergoed eigenlijk ook onder).
Lol, en dan vraag je een paar posts eerder aan mij in welke wereld ik leef?
Sorry hoor, maar de sexualisering van de samenleving lijkt me niet afhankelijk van het gegeven of er toevallig een string te zien is als een dame bukt. Dan zou ik je willen adviseren om je pijlen te richten op MTV en TMF of reclameposters.
DeviantArt
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:20 #91
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_70003298
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als jij last hebt van stringdragende mensen dan heb je toch zelf een probleem. De reden dat je er door afgeleid wordt is een teken van interesse. Als die interesse er niet is dan kijk je er niet automatisch naar.
pi_70003307
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef napalmpje het volgende:
jij bent niet de enige die ademt lijkt me.
Ademen is nodig om in leven te blijven. Een string dragen niet.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:55 #93
8898 Darklight
pi_70003313
haha een vrouwelijke Meki, maar dan erger
pi_70003339
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het kwartje is nog niet gevallen blijkbaar. Nog een keer dan: ik vind het ook niet mooi en van mij hoeft het ook niet zo nodig en ik kan ook niet wachten tot die modehype voorbij is (hetzelfde geldt voor skinny jeans, leggings onder rokjes, van die pantalon korte broeken voor vrouwen, emo's en mannen met nagellak, en sokken in sandalenmaar ik ben me er wel van bewust dat andere mensen er soms andere meningen op na houden en die mensen moeten daar net zo vrij in zijn als ik.
Als jij je er aan ergert tot op het punt dat je er zelfs van walgt is dat jouw probleem. Je zou er eens over na kunnen denken om professionele hulp te zoeken als je emotioneel zo heftig reageert op dingen die niet aan jouw schoonheidsideaal voldoen of tegen jouw normen en waarden in gaan terwijl we het hebben over iets stompzinnigs, futiels en oppervlakkigs als kledingkeuze. Dat is namelijk niet bepaald gezond.
Heb je er wel eens aan gedacht dat jij wellicht ook bepaalde kleding draagt of gedrag vertoont waar anderen van walgen? Moet jij dan ook maar in je vrijheid beperkt worden omdat die ander een probleem heeft?
Nee, dat moet niet. Ik zeg toch ook dat ik me aan meerdere dingen erger en dat die dingen NIET verboden hoeven te worden. Het gaat me om de oversekste cultuur.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003343
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ademen is nodig om in leven te blijven. Een string dragen niet.
Geloof is ook niet nodig om in leven te blijven.. toch eindigen een hoop levens vanwege geloof.
Er gaan daarentegen weinig mensen dood aan het dragen van een string.
pi_70003346
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij respecteert een andere mening helemaal niet, jij vindt dat het verboden moet worden.
Niet gaan liegen nu.
pi_70003360
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef Py het volgende:

[..]

Als je het recht verdedigt om mensen zelf hun ondergoed te laten uitkiezen, wil dat niet zeggen dat je oversekst bent. Dat jij die conclusie trekt zegt meer over jou dan over stringdragers of mensen die het recht op vrije keuze in ondergoed verdedigen.
Ze mogen dragen wat ze willen! Je snapt het nog steeds niet he. Ik snap alleen niet waarom het zichtbaar moet zijn. Het is gewoon de oversekste cultuur en die moet verboden worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003373
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, dat moet niet. Ik zeg toch ook dat ik me aan meerdere dingen erger en dat die dingen NIET verboden hoeven te worden. Het gaat me om de oversekste cultuur.
Misschien is een inverted burka wat voor je?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:04:23 #99
8898 Darklight
pi_70003402
of een ander land
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:04:36 #100
188345 Py
op zich
pi_70003407
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja zoiets. Er moet een bepaalde groep zijn die meerdere dingen in de gaten houdt.
Openbaar zoenende, vingerende, rukkende, beffende, pijpende, neukende, string dragende, te veel inkijk hebbende, mensen in de gaten houdt.
Ok, zullen we daar dan de moslims voor aanstellen? Dat zij het openbare leven een beetje in de gaten houden zodat het hier niet 1 grote orgie wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')