abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70003160
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ikke, ikke, ikke

Wie ben jij om te bepalen wat sletterig is? Is sletterig als iets aanstootgevend is?
Waarom zou de maatschappij er minder oversekst van raken door een kleding stuk te verbieden?
Kun jij niet nadenken ofzo? Ik zal je eventjes helpen hoor. Zo'n kledingstuk maakt het dat mensen er "geil" uitzien, misschien hoor jij ook wel bij die types die ernaar kijkt en het heet vindt en daarom tegen mijn mening bent .
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:54:44 #77
188345 Py
op zich
pi_70003169
quote:
In de Amerikaanse stad Yakima is een nieuwe wet gekomen. Vrouwen mogen daar niet langer meer een string dragen. Vrouwen die dit wel doen riskeren een boete van 800 dollar of en celstraf.
Wie gaat dat controleren en hoe?
pi_70003186
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom bekijken! Mensen hebben er last van, dan kan ik ook zeggen dat jullie ego-centrisch zijn. Beide kanten kunnen het zeggen .
Ok.. stel dat ik last heb van het feit dat jij ademt...
pi_70003191
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Py het volgende:

[..]

Wie gaat dat controleren en hoe?
Net zoals auto's die ergens te lang geparkeerd staan. Als het wordt gezien, krijg je een boete.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:55:41 #80
188345 Py
op zich
pi_70003193
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Kun jij niet nadenken ofzo? Ik zal je eventjes helpen hoor. Zo'n kledingstuk maakt het dat mensen er "geil" uitzien, misschien hoor jij ook wel bij die types die ernaar kijkt en het heet vindt en daarom tegen mijn mening bent .
Daar kiezen die mensen zelf voor. Blijkbaar willen ze er geil uitzien. Wat is jouw probleem daarmee?
pi_70003199
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef napalmpje het volgende:

[..]

Ok.. stel dat ik last heb van het feit dat jij ademt...
Dan heb je erg veel pech .
Ik ben een pure Turk.
pi_70003209
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Py het volgende:

[..]

Daar kiezen die mensen zelf voor. Blijkbaar willen ze er geil uitzien. Wat is jouw probleem daarmee?
Ik heb er last van, lees maar de rest van m'n posts, ik ga het niet opnieuw uitleggen. En nu ben ik weg, veel plezier hier, oversekste, vieze mensen.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:57:21 #83
188345 Py
op zich
pi_70003225
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Net zoals auto's die ergens te lang geparkeerd staan. Als het wordt gezien, krijg je een boete.
Je hebt parkeerwachten. Krijgen we dan ook stringwatchers?
pi_70003229
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dan heb je erg veel pech .
Ik erger me er ook aan! Nu er meer mensen zijn die het vinden gaan we je verbieden.
pi_70003248
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het extreem (en de rest van dit topic waarschijnlijk ook), omdat we een heel andere mening hebben.
Het kwartje is nog niet gevallen blijkbaar. Nog een keer dan: ik vind het ook niet mooi en van mij hoeft het ook niet zo nodig en ik kan ook niet wachten tot die modehype voorbij is (hetzelfde geldt voor skinny jeans, leggings onder rokjes, van die pantalon korte broeken voor vrouwen, emo's en mannen met nagellak, en sokken in sandalen) maar ik ben me er wel van bewust dat andere mensen er soms andere meningen op na houden en die mensen moeten daar net zo vrij in zijn als ik.
Als jij je er aan ergert tot op het punt dat je er zelfs van walgt is dat jouw probleem. Je zou er eens over na kunnen denken om professionele hulp te zoeken als je emotioneel zo heftig reageert op dingen die niet aan jouw schoonheidsideaal voldoen of tegen jouw normen en waarden in gaan terwijl we het hebben over iets stompzinnigs, futiels en oppervlakkigs als kledingkeuze. Dat is namelijk niet bepaald gezond.
Heb je er wel eens aan gedacht dat jij wellicht ook bepaalde kleding draagt of gedrag vertoont waar anderen van walgen? Moet jij dan ook maar in je vrijheid beperkt worden omdat die ander een probleem heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 13-06-2009 16:03:24 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70003262
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik erger me er ook aan! Nu er meer mensen zijn die het vinden gaan we je verbieden.
Leer logische vergelijkingen maken
Dat ik adem, gaat over 1 persoon (met een heel lekkere adem), er zijn meer stringdragers.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003278
jij bent niet de enige die ademt lijkt me.
Maar for all fairness, laten we er een filter op zetten.. iedereen die ademt, vrouwelijk is en geen string draagt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:59:48 #88
188345 Py
op zich
pi_70003285
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik heb er last van, lees maar de rest van m'n posts, ik ga het niet opnieuw uitleggen. En nu ben ik weg, veel plezier hier, oversekste, vieze mensen.
Als je het recht verdedigt om mensen zelf hun ondergoed te laten uitkiezen, wil dat niet zeggen dat je oversekst bent. Dat jij die conclusie trekt zegt meer over jou dan over stringdragers of mensen die het recht op vrije keuze in ondergoed verdedigen.
pi_70003290
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:57 schreef Py het volgende:

[..]

Je hebt parkeerwachten. Krijgen we dan ook stringwatchers?
Ja zoiets. Er moet een bepaalde groep zijn die meerdere dingen in de gaten houdt.
Openbaar zoenende, vingerende, rukkende, beffende, pijpende, neukende, string dragende, te veel inkijk hebbende, mensen in de gaten houdt.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:08 #90
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70003293
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het een verbetering zou zijn voor de samenleving, want alles lijkt tegenwoordig te maken te hebben met seks, er geil uitzien, aandacht trekken door bepaalde dingen te accentueren.
Ik respecteer jouw mening ook, maar ik kan gewoon niet snappen dat een string zichtbaar moet zijn (daar valt ander ondergoed eigenlijk ook onder).
Lol, en dan vraag je een paar posts eerder aan mij in welke wereld ik leef?
Sorry hoor, maar de sexualisering van de samenleving lijkt me niet afhankelijk van het gegeven of er toevallig een string te zien is als een dame bukt. Dan zou ik je willen adviseren om je pijlen te richten op MTV en TMF of reclameposters.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:20 #91
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_70003298
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom bekijken! Mensen hebben er last van, dan kan ik ook zeggen dat jullie ego-centrisch zijn. Beide kanten kunnen het zeggen .
Als jij last hebt van stringdragende mensen dan heb je toch zelf een probleem. De reden dat je er door afgeleid wordt is een teken van interesse. Als die interesse er niet is dan kijk je er niet automatisch naar.
pi_70003307
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef napalmpje het volgende:
jij bent niet de enige die ademt lijkt me.
Ademen is nodig om in leven te blijven. Een string dragen niet.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:00:55 #93
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70003313
haha een vrouwelijke Meki, maar dan erger
pi_70003339
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het kwartje is nog niet gevallen blijkbaar. Nog een keer dan: ik vind het ook niet mooi en van mij hoeft het ook niet zo nodig en ik kan ook niet wachten tot die modehype voorbij is (hetzelfde geldt voor skinny jeans, leggings onder rokjes, van die pantalon korte broeken voor vrouwen, emo's en mannen met nagellak, en sokken in sandalenmaar ik ben me er wel van bewust dat andere mensen er soms andere meningen op na houden en die mensen moeten daar net zo vrij in zijn als ik.
Als jij je er aan ergert tot op het punt dat je er zelfs van walgt is dat jouw probleem. Je zou er eens over na kunnen denken om professionele hulp te zoeken als je emotioneel zo heftig reageert op dingen die niet aan jouw schoonheidsideaal voldoen of tegen jouw normen en waarden in gaan terwijl we het hebben over iets stompzinnigs, futiels en oppervlakkigs als kledingkeuze. Dat is namelijk niet bepaald gezond.
Heb je er wel eens aan gedacht dat jij wellicht ook bepaalde kleding draagt of gedrag vertoont waar anderen van walgen? Moet jij dan ook maar in je vrijheid beperkt worden omdat die ander een probleem heeft?
Nee, dat moet niet. Ik zeg toch ook dat ik me aan meerdere dingen erger en dat die dingen NIET verboden hoeven te worden. Het gaat me om de oversekste cultuur.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003343
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ademen is nodig om in leven te blijven. Een string dragen niet.
Geloof is ook niet nodig om in leven te blijven.. toch eindigen een hoop levens vanwege geloof.
Er gaan daarentegen weinig mensen dood aan het dragen van een string.
pi_70003346
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het een verbetering zou zijn voor de samenleving, want alles lijkt tegenwoordig te maken te hebben met seks, er geil uitzien, aandacht trekken door bepaalde dingen te accentueren.
Ik respecteer jouw mening ook, maar ik kan gewoon niet snappen dat een string zichtbaar moet zijn (daar valt ander ondergoed eigenlijk ook onder).
Jij respecteert een andere mening helemaal niet, jij vindt dat het verboden moet worden.
Niet gaan liegen nu.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70003360
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:59 schreef Py het volgende:

[..]

Als je het recht verdedigt om mensen zelf hun ondergoed te laten uitkiezen, wil dat niet zeggen dat je oversekst bent. Dat jij die conclusie trekt zegt meer over jou dan over stringdragers of mensen die het recht op vrije keuze in ondergoed verdedigen.
Ze mogen dragen wat ze willen! Je snapt het nog steeds niet he. Ik snap alleen niet waarom het zichtbaar moet zijn. Het is gewoon de oversekste cultuur en die moet verboden worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003373
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, dat moet niet. Ik zeg toch ook dat ik me aan meerdere dingen erger en dat die dingen NIET verboden hoeven te worden. Het gaat me om de oversekste cultuur.
Misschien is een inverted burka wat voor je?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:04:23 #99
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70003402
of een ander land
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:04:36 #100
188345 Py
op zich
pi_70003407
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja zoiets. Er moet een bepaalde groep zijn die meerdere dingen in de gaten houdt.
Openbaar zoenende, vingerende, rukkende, beffende, pijpende, neukende, string dragende, te veel inkijk hebbende, mensen in de gaten houdt.
Ok, zullen we daar dan de moslims voor aanstellen? Dat zij het openbare leven een beetje in de gaten houden zodat het hier niet 1 grote orgie wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')