abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70002748
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef Chai het volgende:

[..]

Idd, stel ik vind het fijn om mijn string over mijn oren te trekken en iemand gaat mij daardoor als lustobject beschouwen, is dat dan mijn verantwoordelijkheid? Terwijl ik gewoon draag wat ik prettig vind.
Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002751
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70002800
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.

Amerikaanse taliban .
pi_70002807
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.
Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen. En ik zeg wel stel, want wat voor motief er ook voor is (lekker zitten, geilen op aandacht). Het moet gewoon kunnen als je dat wil.
pi_70002815
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70002875
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
pi_70002879
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?
Nee, gelukkig is het nog niet zo erg, maar ik walg ervan.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002898
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.

Amerikaanse taliban .
Amerikaanse taliban? Nee
Ik ben een pure Turk.
pi_70002906
quote:
Dan staan ze op de barricade om respect te eisen voor hun geloofsovertuiging .
pi_70002917
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen. En ik zeg wel stel, want wat voor motief er ook voor is (lekker zitten, geilen op aandacht). Het moet gewoon kunnen als je dat wil.
Je bent wel triest als je dat wil, het moet gewoon verboden worden, zou een hele verbetering zijn voor de mensheid.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002946
quote:
Nee, als ik ALLES wat mij niet aanstaat wil verbieden, dan is de wereld heeeeel anders (en veel mooier en beter).
Ik ben een pure Turk.
pi_70002955
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Amerikaanse taliban? Nee
Vertel mij maar wat dit soort maatregelen verschillen van de maatregelen van de Taliban.
pi_70002969
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan staan ze op de barricade om respect te eisen voor hun geloofsovertuiging .
Dit soort dingen hebben niet eens altijd met geloofsovertuiging te maken he, heb je daar ooit over nagedacht?
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:46:08 #64
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70002975
quote:

[..]

Je bent wel triest als je dat wil, het moet gewoon verboden worden, zou een hele verbetering zijn voor de mensheid.
Hmm, je begint er nu toch wel extreme denkbeelden op na te houden hoor.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70002992
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Vertel mij maar wat dit soort maatregelen verschillen van de maatregelen van de Taliban.
Ik ging er vanuit dat je mij een Amerikaanse taliban noemde snap je en ik ben geen Amerikaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_70002996
quote:

[..]

Geef eens een goede reden waarom dat zo is? Beetje beter onderbouwd graag dan: ' het moet gewoon verboden worden&nog meer van die shit die uit je toetsenbord komt',

Of is dat teveel gevraagd?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2009 15:47:48 ]
pi_70003012
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:46 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Hmm, je begint er nu toch wel extreme denkbeelden op na te houden hoor.
Jij vindt het extreem (en de rest van dit topic waarschijnlijk ook), omdat we een heel andere mening hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003022
Valt me op dat gelovigen altijd zo ego-centrisch zijn.
pi_70003025
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dit soort dingen hebben niet eens altijd met geloofsovertuiging te maken he, heb je daar ooit over nagedacht?
Het zou me niet verbazen als dit uit (fundamentalistisch) christelijke hoek komt. Bij die mensen zitten nogal wat steekjes los zo nu en dan.
pi_70003060
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Geef eens een goede reden waarom dat zo is? Beetje beter onderbouwd graag dan: ' het moet gewoon verboden worden&nog meer van die shit die uit je toetsenbord komt',

Of is dat teveel gevraagd?
- De maatschappij zou minder oversekst zijn
- Mensen zouden er netter uitzien, meisjes en vrouwen zouden er minder sletterig uitzien
- Ik zou niet meer hoeven te walgen als ik buiten ben
- Ik kan kijken waar ik naar wil kijken en hoef me niet op 1 bepaald punt te richten, om geen mensen met zichtbaar ondergoed te zien, mensen die zoenen of meer doen
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:50:12 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70003074
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij vindt het extreem (en de rest van dit topic waarschijnlijk ook), omdat we een heel andere mening hebben.
Wat ik extreem vind is dat jij zegt dat het verboden moet worden omdat de mensheid er dan beter van wordt.
Verder is er niets mis met je mening ofzo, maar van die post krijg ik de kriebels.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70003079
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef napalmpje het volgende:
Valt me op dat gelovigen altijd zo ego-centrisch zijn.
Je kan het ook andersom bekijken! Mensen hebben er last van, dan kan ik ook zeggen dat jullie ego-centrisch zijn. Beide kanten kunnen het zeggen .
Ik ben een pure Turk.
pi_70003099
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen als dit uit (fundamentalistisch) christelijke hoek komt. Bij die mensen zitten nogal wat steekjes los zo nu en dan.
Hoezo steekjes los.. Ik vind het gewoon niet horen, ok als je het draagt, maar maak het gewoon NIET zichtbaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_70003105
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

- De maatschappij zou minder oversekst zijn
- Mensen zouden er netter uitzien, meisjes en vrouwen zouden er minder sletterig uitzien
- Ik zou niet meer hoeven te walgen als ik buiten ben
- Ik kan kijken waar ik naar wil kijken en hoef me niet op 1 bepaald punt te richten, om geen mensen met zichtbaar ondergoed te zien, mensen die zoenen of meer doen
Ikke, ikke, ikke

Wie ben jij om te bepalen wat sletterig is? Is sletterig als iets aanstootgevend is?
Waarom zou de maatschappij er minder oversekst van raken door een kleding stuk te verbieden?
pi_70003135
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Wat ik extreem vind is dat jij zegt dat het verboden moet worden omdat de mensheid er dan beter van wordt.
Verder is er niets mis met je mening ofzo, maar van die post krijg ik de kriebels.
Ik denk gewoon dat het een verbetering zou zijn voor de samenleving, want alles lijkt tegenwoordig te maken te hebben met seks, er geil uitzien, aandacht trekken door bepaalde dingen te accentueren.
Ik respecteer jouw mening ook, maar ik kan gewoon niet snappen dat een string zichtbaar moet zijn (daar valt ander ondergoed eigenlijk ook onder).
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')