okquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo.
Het gaat heus niet over jou Bilmiyorem.
Maar over strenge moslims die kerken in brand steken ofzo.
Discussie voor een andere keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar goed het is maar wat je streng noemt, want sommigen vinden dat juist weer nep moslims. Is een andere discussie.
Hooooooooorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Waar gaat iedereen heen? Ik ben jarig over anderhalf uur. Ik sla jullie in elkaar, hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Discussie voor een andere keer.
Sensin.quote:
Turken.quote:
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?quote:
In allebei passen 300 mensen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vliegtuig en een negerin?
ik ben 16 he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
Stelletje praatzieke allochtonen, ga toch een baan of een studie zoeken, zoals Bortecinem, Bilmi, TM, Ayca, Satincare, wikwakka2, IHVK, Genus, Gratau, G. Fawkes, Triggershot etc
Dat was toch allang uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?
Diss.quote:
quote:
quote:
Ik om 08:45.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, ik ga slapen, morgen om 9 uur beginnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |