En dan vind je het gek dat mensen je raar vinden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigenlijk is het niet grappig, maar dom, ik doe veel fout, maar sommige dingen zijn te makkelijk om je aan te houden, dus die boks ontwijk ik.. maar ik geef nooit uitleg. 1 neger geef ik wel boks en zeg dat ie vies is omdat ie neger is..
Ja ik weet niet meer, volgens mij zei dat je niet zeker wist ofzo. Kan me vergissen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
En bij mij ga je twijfelenlekker is dat dan
Ik raak ze wel eens aan.. maar probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Er is een jongen die ik dagelijks aanraak..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Was benieuwd of je jongens echt per definitie niet aanraakte.
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslimquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
TM, Slayage, Bilmiyorem en ik zijn wel gelovig.
Ayça ook toch?
Klopt hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer, volgens mij zei dat je niet zeker wist ofzo. Kan me vergissen hoor.
Niet meteen zo serieus. Ik geloof heus niet dat je een racist bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom verspreid je zo'n leugen?
Wel als ze het raar vinden als ik ze geen boks wil geven, is toch mijn keuze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat mensen je raar vinden?
Ja ach strenge moslims.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslim
Goeie.quote:
Rare jongens die turkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij Turken is het stoer om je kinderen (vooral zoons) dronken te voeren.![]()
![]()
Ok, wtf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
Van slayage en bilmi begreep ik heel snel, maar jij bent wel een liberale moslim, dus voor vele strenge moslims ben je een nep moslim
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet meteen zo serieus. Ik geloof heus niet dat je een racist bent.
Waarom die "quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ach strenge moslims.![]()
Geloof is iets persoonlijks toch.
De strengste zijn de hypocrietstequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef siddha het volgende:
[..]
1 maar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben 1 neger op school, echt zielig hoe ze tegen hem doenalsof hij buitenaards is ofzo
Sielugggquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
Wij hebben 1 neger op school, echt zielig hoe ze tegen hem doenalsof hij buitenaards is ofzo
Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De strengste zijn de hypocrietste.
Hoezo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom die "" er dan achter? Schijnheil.
Morgen eerste 3 uur vrijquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, ik ga slapen, morgen om 9 uur beginnen![]()
![]()
okquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo.
Het gaat heus niet over jou Bilmiyorem.
Maar over strenge moslims die kerken in brand steken ofzo.
Discussie voor een andere keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
Maar goed het is maar wat je streng noemt, want sommigen vinden dat juist weer nep moslims. Is een andere discussie.
Hooooooooorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
Waar gaat iedereen heen? Ik ben jarig over anderhalf uur. Ik sla jullie in elkaar, hoor.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Discussie voor een andere keer.
Sensin.quote:
Turken.quote:
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?quote:
In allebei passen 300 mensen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een vliegtuig en een negerin?
ik ben 16 he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
Stelletje praatzieke allochtonen, ga toch een baan of een studie zoeken, zoals Bortecinem, Bilmi, TM, Ayca, Satincare, wikwakka2, IHVK, Genus, Gratau, G. Fawkes, Triggershot etc
Dat was toch allang uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je wat ik mij laatst afvroeg? Hoe het met Marko en Ayla zou gaan. Herinner je je die twee nog?
Diss.quote:
quote:
quote:
Ik om 08:45.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, ik ga slapen, morgen om 9 uur beginnen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |