quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fak Bilmi.Ik durf het aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fak Bilmi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een pure Turk.
Ben ik de neger?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik durf het aan:
[ afbeelding ]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eensquote:
Het kan, maar tis niet correct.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eens
Nusayri, Adana.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan ben je een Noslim, ik zelf ben nusayri, maar ben ook geen moslim
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik durf het aan:
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neger, pakistaan, bijna hetzelfde toch?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Mijnes zitten nu beneden aan de wijnwat zijn het toch slechte moslims
Noslim.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan ben je een Noslim, ik zelf ben nusayri, maar ben ook geen moslim
Wat een brutaliteit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Sla ze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Ayca het volgende:
Maar de recht heeft wel vrouwelijke nagels, dus ik ben bang dat ik hier de neger zal moeten zijnquote:
Mag ik je adopteren?quote:
Ik ga m'n verjaardag niet thuis vieren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar er komt wel veel drank op je verjaardag?
Mijne zijn strenggelovig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Kan toch mijn pa en ma dronk ook wel eens
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..maar is haram
Niet of minder gelovigen zijn in de meerderheidquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Noslim.
Ja, dat had ik al meegekregen. Een oord voor afvalligen hier.
dus ook niet thuiskomen de hele nachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga m'n verjaardag niet thuis vieren.
Who cares.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar de recht heeft wel vrouwelijke nagels, dus ik ben bang dat ik hier de neger zal moeten zijn.
Ik kreeg vroeger ook whiskey en rakiquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dronk vroeger altijd van mijn vader zijn alcohol. Dan kreeg ik een druppeltje pisang ambon (wat goed was om een hele glas 7-up een licht groene kleur te geven) in mijn drinken. Vond ik vet stoer.
Is dit echt waar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er zit zo'n neger op m'n school die me iedere pauze een boks probeert te geven, ik ontwijk en kijk hem raar aan. Vervolgens zegt hij tegen iedereen dat ik een vet raar meisje ben enzo..maar is haram
Zij zullen ooit ook het licht zien. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef siddha het volgende:
[..]
Niet of minder gelovigen zijn in de meerderheid![]()
eigenlijk is het niet grappig, maar dom, ik doe veel fout, maar sommige dingen zijn te makkelijk om je aan te houden, dus die boks ontwijk ik.. maar ik geef nooit uitleg. 1 neger geef ik wel boks en zeg dat ie vies is omdat ie neger is..quote:
Ik vertrouw er ook in, ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij zullen ooit ook het licht zien. Ik heb er vertrouwen in.
Het lijkt wel de omgedraaide wereld hier, Turken die op jonge leeftijd al aan de sterke drank zitten terwijl de gemiddelde nederlander nog net een breezah mochtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ook whiskey en raki
Duimpje omhoog voor onze ouders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger ook whiskey en raki
En bij mij ga je twijfelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
TM, Slayage, Bilmiyorem en ik zijn wel gelovig.
Ayça ook toch?
Bij Turken is het stoer om je kinderen (vooral zoons) dronken te voeren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt wel de omgedraaide wereld hier, Turken die op jonge leeftijd al aan de sterke drank zitten terwijl de gemiddelde nederlander nog net een breezah mocht.
Waarom verspreid je zo'n leugen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een latente racist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |