Nee, het wordt eigenlijk meer een onderonsje. Met veel alcohol, dat wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Dan wordt het een groot feest, dus je gaat ook mensen van FOK uitnodigen?![]()
![]()
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Nou echt. Mijn moeder is hier jarenlang naar de huisarts gegaan omdat haar arm pijn deed, ze is zelfs helemaal afgekeurd geweest omdat hij zei van het is muisarm blabla. Ze moest in therapie, omdat ze zogenaamd stress zou hebben van de oorlog enzo.
Toen was ze het zat en hebben we in Bosnië foto's laten maken van haar arm, blijkt gewoon een stukje bot te zijn afgebroken en daardoor was er ontkalking van het bot of zo iets:P en daardoor deed het dus zeer.
Nederlandse artsen zijn echt zo gemakzuchtig
Ikke wah (twents) alleen in het begin gekeken maar die drugs onderwerpen vond ik wel interessantquote:
Dronken is kut, aangeschoten is leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
binnenkort Tsjechie, ik wil iemand dronken voeren... maar dinges.. haram.
1x per jaar krijg ik van deze duivelse neigingen help me
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dronken is kut, aangeschoten is leuk![]()
Waarom dan pas in Februari?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, het wordt eigenlijk meer een onderonsje. Met veel alcohol, dat wel.
maar tis niet voor mezelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja oke..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde persoon in de gemiddelde kroeg/club is?
Dat begrijpen we nu wel. Je hebt soms iets weg van een dictator.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar daar mag je niet over klagen van die politiek correcte Wik!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.
Doe je het toch gewoon niet opgelost.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
binnenkort Tsjechie, ik wil iemand dronken voeren... maar dinges.. haram.
1x per jaar krijg ik van deze duivelse neigingen help me
Oh, oei... Nou doe het veilig he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik edit iedere post gemiddeld 2 keer.
Ik heb 3 dagen met nierstenen rondgelopen (waarschijnlijk wel langer, maar 3 dagen met die pijn ervan dan:P) en het enige dat ik van mijn huisarts kreeg waren pijnstillers, deze bleken acheraf ook nog eens slecht te zijn voor je nieren en worden nooit gegeven aan mensen die iets aan hun nieren hebben gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hadden het hier laatst ook nog over. Ik ken dus ook genoeg van dit soort verhalen over Nederlandse dokters.
EN WE NEMEN ER NOG 1 LALALALALAquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Doe je het toch gewoon niet opgelost.
Hehe ik zag de letters dubbel net is dat normaal?
Hé, niet zo brutaal, jij! ga je mond spoelen met halalzeep!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar daar mag je niet over klagen van die politiek correcte Wik!
Damn dat is wel klote.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen met nierstenen rondgelopen (waarschijnlijk wel langer, maar 3 dagen met die pijn ervan dan:P) en het enige dat ik van mijn huisarts kreeg waren pijnstillers, deze bleken acheraf ook nog eens slecht te zijn voor je nieren en worden nooit gegeven aan mensen die iets aan hun nieren hebben gehad![]()
Ik heb echt dagenlang in foetushouding op de bank gelegen tot mijn vader er echt genoeg van had en mij naar de eerste hulp bracht.
En daar betaal je dan 95 euro per maand voor
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.quote:
de verleiding is groot, maar ik houd me wel in, ik heb zin in dom plezierquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, oei... Nou doe het veilig he!nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Moest hier aan denken, sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat begrijpen we nu wel. Je hebt soms iets weg van een dictator.
Mag niet van bilmi, is haram. Luchtboks mag ook niet vanwege de feromonen.quote:
He een aleviet of een shiit?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moest hier aan denken, sorry![]()
"MWAH ZEG HEEE GERTJE, WAT IS DAT DAN ZO'N DIKKE TATOR"
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moest hier aan denken, sorry![]()
"MWAH ZEG HEEE GERTJE, WAT IS DAT DAN ZO'N DIKKE TATOR"
![]()
Ja, m'n ouders zijn Sjiieten. Ik ben geen moslim.quote:
En je ouders drinken wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wacht wel even met hele nachten wegblijven tot Muharram voorbij is. Doe ik m'n ouders een pleziertje mee.
Je bent gewoon te langzaam, luiaard! Lapzwans! Lamzak!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Wik is echt koning in editten. Dan quote ik hem om te reageren, staat er even later een drie keer zo lang verhaal.![]()
Internetten is ook haram danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mag niet van bilmi, is haram. Luchtboks mag ook niet vanwege de feromonen.
Je bent een goede leerling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jep hoofdpijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!quote:
Fak Bilmi.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dus zo nuchter als een moslim in Noord-Korea nu he![]()
Ik ga even beneden Rivella drinken, tot straks ofzo
Hoop niet dat je een Bosnische moslim bedoeltquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dus zo nuchter als een moslim in Noord-Korea nu he![]()
Ik ga even beneden Rivella drinken, tot straks ofzo
Dan ben je een Noslimquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, m'n ouders zijn Sjiieten. Ik ben geen moslim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |